Nieuwe rabobank-app

06-11-2015 16:21 58 berichten
Ok, misschien is hij niet meer zo nieuw. Maar voor mij is hij wel nieuw. Een paar dagen geleden heb ik mijn telefoon weer op fabrieksinstellingen gezet en moest ik als gevolg daarvan een aantal apps opnieuw installeren waaronder de rabo app. Blijkbaar heb ik nu een nieuwe versie (eerst had ik die simpele, witte achtergrond met een overzicht van je rekeningen en je kon er niet veel meer mee dan saldo checken en overboeken). Nu is het een heel fancy ding geworden.



Ik erger me er kapot aan. Kan ik de oude app niet gewoon krijgen?
quote:dwarsmaarnietlazy schreef op 06 november 2015 @ 16:36:

Ik heb er van de week toevallig ook over geklaagd op de FBpagina van de Rabobank. Zag trouwens daik niet de enige was die klaagde. Ik vind het maar een vreselijk onoverzichtelijke app geworden! Ik wil ook liever gewoon de oude app terug;(Onoverzichtelijke toestand inderdaad.
Ik ben er ook niet zo blij mee . Als ik nou een knappe bankmedewerker had was het nog wel leuk als ik die steeds zag. Maar dat valt tegen.



Verder zal het wel wennen. Net als wanneer het forum verandert.
Ik vind hem wel fijn eigenlijk



Inderdaad wel jammer dat er niet een lekkere vent in de chat zit.
Alle reacties Link kopieren
hier ook pas nieuw.. ja.. het is even wennen , maar ivm veiligheidseisen zou ik niet zomaar de oude versie erop zetten .. Die update is niet alleen cosmetisch
Alle reacties Link kopieren
quote:littlemissy schreef op 06 november 2015 @ 17:22:

Ik kan de zoekfunctie niet meer vinden in de nieuwe app. "Mijn" bankmedewerkster kon hem ook niet meer vinden via de chat, schiet lekker op dus!



Bedoel je zoeken in transacties? Volgens mij is die functie er nooit geweest, ook niet in de oude app. Ik had dat gemeld in mijn review van de nieuwe app in de appstore en toen was de reactie van de Rabobank 'dat die functionaliteit hoog op hun prioriteitenlijstje stond'.



Ik erger me ook al een week of 3 dood aan die gruwelijke app en heb spijt dat ik hem geupdate heb Facebook, Twitter, appstore en diverse fora opinternet staan vol met klachten, ik snap niet dat ze dit gedrocht in omloop hebben gebracht.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het geen verbetering, inderdaad ook meerdere rekeningen en kan er maar 3 zien.



Ook komt er bij mij steeds opnieuw de melding dat ik mij moet registreren. Werkt het een dag of 2 en mag ik me weer registreren.



Kleur is vervelend.



kortom, baal er ook van dus.
Mijn bankmedewerker is best ok om te zien. Maar hij moet alsnog opzouten.
http://www.upcoming.nl/m/ ... jn-dan-de-nieuwe-rabo-app



Oftewel je bent lang niet de enige
Alle reacties Link kopieren
De oude app was gewoon heerlijk helder, simpel en overzichtelijk. Geen poespas, werkte gewoon.



De nieuwe had mij binnen 5 minuten aan het vloeken.
...
Ik vind het ook drie keer niks, met die stomme paardenfoto aan het begin, en de foto van de rabobank medewerker. Ontzettend irritant. Bij zoiets vraag ik me echt af wie het verzonnen heeft.
Alle reacties Link kopieren
Mega-irritante app.



-niet alle rekeningen zijn zichtbaar

-blauwe kleur stoort, liever wit

- over 1 maand terugscrollen is moeilijk. Moet wel drie keer klikken om meer transacties te openen

- ik wil geen nepfoto vd klantenservice
De toekomst is niet meer wat het was
Paardenfoto? Echt nog nooit opgevallen
Alle reacties Link kopieren
quote:JoniJoni schreef op 06 november 2015 @ 19:12:

Ik vind het ook drie keer niks, met die stomme paardenfoto aan het begin, en de foto van de rabobank medewerker. Ontzettend irritant. Bij zoiets vraag ik me echt af wie het verzonnen heeft.Ik heb geen paardenfoto maar een foto van een brug aan een rivier met flanerende mensen... (Regio- gebonden misschien?)
De toekomst is niet meer wat het was
quote:mdh schreef op 06 november 2015 @ 19:18:

Mega-irritante app.



-niet alle rekeningen zijn zichtbaar

-blauwe kleur stoort, liever wit

- over 1 maand terugscrollen is moeilijk. Moet wel drie keer klikken om meer transacties te openen

- ik wil geen nepfoto vd klantenserviceNepfoto? Is die meneer niet echt?
Ik heb een grachtenpandje met een brug.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 06 november 2015 @ 19:20:

[...]



Nepfoto? Is die meneer niet echt? Bij mij is het een vrouw... Sorry voor de omschrijving : type telefoniste ster-reclame
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
quote:ankalida schreef op 06 november 2015 @ 19:04:

De oude app was gewoon heerlijk helder, simpel en overzichtelijk. Geen poespas, werkte gewoon.



De nieuwe had mij binnen 5 minuten aan het vloeken.



+1



Op Twitter de vormgeving vd oude app terugvragen?
De toekomst is niet meer wat het was
quote:JoniJoni schreef op 06 november 2015 @ 19:12:

Ik vind het ook drie keer niks, met die stomme paardenfoto aan het begin, en de foto van de rabobank medewerker. Ontzettend irritant. Bij zoiets vraag ik me echt af wie het verzonnen heeft.Waarschijnlijk een of andere gelikte pakkenknul die hip en interessant wil doen.
Alle reacties Link kopieren
Waar zien jullie de bankmedewerker dan..? Ik heb een leuke foto van mijn provincie als achtergrond. En een fotootje die ik zelf heb gekozen voor bij mijn profiel.



Overigens vind ik de app prima. Geen klachten.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 06 november 2015 @ 19:27:

Waar zien jullie de bankmedewerker dan..? Ik heb een leuke foto van mijn provincie als achtergrond. En een fotootje die ik zelf heb gekozen voor bij mijn profiel.



Overigens vind ik de app prima. Geen klachten.Als ik inlog krijg ik een of andere blonde knaap te zien. Ik denk dat ik met hem kan chatten ofzo (nja, met zo'n chatcomuter). Ik ga het niet uitproberen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie een ieniemienie fotootje van een vrouw, als ik inlog. Maar niet noemenswaardig storend. Bedoelen jullie dat?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 06 november 2015 @ 19:35:

Ik zie een ieniemienie fotootje van een vrouw, als ik inlog. Maar niet noemenswaardig storend. Bedoelen jullie dat?Ja. Wel noemenswaardig storend want er is blijkbaar geen plek om al mijn rekeningen te laten zien, maar wel plek voor dat fotootje waar ik niet op zit te wachten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb drie rekeningen, die kan ik gewoon nog zien. Ik heb er dus geen last van. Maar als je meer rekeningen hebt die niet allemaal te zien zijn door die foto, kan ik me voorstellen dat je het irritant vind.
Les temps sont durs pour les rêveurs...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven