Nieuwe smartphine en whatsapp

13-03-2017 10:05 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen allemaal,



Mijn smartphone is gisteren zo goed als kapot (laadt niet goed op en gaat niet altijd aan, en als ie eenmaal aan is, is ie binnen hooguit 1 uur weer uit) dus heb online gelijk een nieuwe besteld die ik vanmiddag binnenkrijg. Alleen waar ik mee zit is, ik krijg dagelijks tientallen whatsapp berichtjes binnen van zowel prive als werk. Aangezien mijn tel nu niet meer aan kan kan ik niet kijken, maar weet nu al zeker dat ik er paar heb. Straks als ik de whatsapp op mijn nieuwe tel installeer krijg ik de berichten die ik nu nog op mijn huidige telefoon kriijg daar ook gewoon te zien, of kandat echt alleen op mijn huidige tel? Prive whatsapp berichten zijn niet zo heel erg,maar van werk wil ik ze liever niet kwijt :(



En nog een vraagje over de simkaart, ik heb nu een micro sim maar heb straks een nano nodig, dus een kleinere. Weet iemand wat dat kost bij vodafone?



Mijn dank is groot
Alle reacties Link kopieren
Als je telefoon het nog voor een uur doet zou ik de gesprekken die je echt niet kwijt wilt naar jezelf mailen.



Dit kan je doen door in het gesprek op de drie puntjes bovenin te klikken en (bij Android) te kiezen voor meer, daar kan je kiezen om de hele chat te mailen.



Ik weet dat er ook back-up mogelijkheden zijn, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.



Succes!



Edit: Ik lees nu je bericht nog een keer en zie dat je telefoon helemaal niet meer aan gaat. De back-up moet je op een eerder moment wel al geinstalleerd hebben. Zie ook: https://www.whatsapp.com/faq/nl/android/20887921
Alle reacties Link kopieren
De WhatsApp berichten worden vrijwel allemaal mee overgezet naar je nieuwe telefoon maar dan moet je beide toestellen wel even aan elkaar gekoppeld hebben via bluetooth.



Voor de nanosim kun je beter even naar de Vodafone winkel gaan , die kunnen ze daar ter plaatse voor je fixen, anders gaat het via de post wat nog enkele dagen kan duren.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kun je ze alleen nog zien tot de laatste backup als je hetzelfde type telefoon hebt (Android of ios)
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Ja je krijgt ze te zien
don't forget that i'm fabulous, and you're not
Alle reacties Link kopieren
Als je telefoon het nog wel even doen, whatsappweb op je laptop installeren. Dat al geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
Even de backup functie van Whatsapp laten draaien op je oude telefoon.

Dan gaan je berichten in de Cloud en kan je ze op je nieuwe telefoon weer in laten lezen (daar vraagt hij om bij de instalatie)



Voor android:

https://www.whatsapp.com/faq/en/android/28000019



Voor IOS:

https://www.whatsapp.com/faq/nl/iphone/20888066
Alle reacties Link kopieren
quote:vivapimpelmees schreef op 13 maart 2017 @ 10:23:

Als je telefoon het nog wel even doen, whatsappweb op je laptop installeren. Dat al geprobeerd?Goeie tip! werkt als een tierelier en super snel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven