nieuwe telefoon gedurende abo

17-08-2007 14:12 14 berichten
Ongeveer 3 jaar geleden heb ik een telefoon bij een abonnement gekregen. De provider ging failliet, en mijn abo is overgenomen door Telfort. Hier zit ik nog een jaar aan vast.

Nu vind ik mijn toestel toch wel heel erg verouderd *nokia 1100 geloof ik* Alleen bellen en smsen is mogelijk, het werkt perfect, maar ja, een hip toestel is eigenlijk ook wel leuk 8:-)8



Hoe kan ik dit het beste aanpakken? De website van Telfort is niet zo overzichtelijk, en er zitten hier geen Telfort winkels in de buurt om het te vragen.



Een prepaid toestel, of simlock vrij toestel is meestal vrij duur, en ik ben maar een arme student.



Wat is het slimste om te doen?
Beste Luck,



Een telfortwinkel bellen om wat info in te winnen wat de mogelijkheden zijn?



Volgens mij kan je bij je volgende contractperiode weer een "gratis" toestel krijgen...meestal 3 maanden van tevoren al voordat je huidige contract afloopt.



Succes ermee. Groetjes, Xan
Xan, dank je voor je tips,

ik ben al even op zoek geweest, maar van de dichtsbijzijnde vestiging (Alkmaar) staat geen nummer op de site van Telfort..



*grom*



Dus ik dacht ik stuur even een mailtje naar de klantenservice.. nou forget it.. kan het email adres nergens vinden.. :mad:



Telfort \\:-)//



dus ik ga eens kijken of ik de klantenservice kan bereiken per telefoon *(hopelijk is dat niet a tig eurocent per minuut..)



ok het is dus 20 cent per minuut.. maar oh thank gawd.. het gaat pas in als je daadwerkelijk iemand aan de lijn hebt.. hoe sympatiek van ze.
Bezoekadressen

Voor vragen kunt u altijd een van de Winkels van Telfort bezoeken. De Winkels van Telfort zijn niet telefonisch bereikbaar. Voor eventuele vragen en/of opmerkingen kunt u ook contact opnemen met de klantenservice van Telfort op nummer 06-2600 1200.




ik weet nou niet of ik erom moet lachen of huilen.. een telecomwinkel die niet telefonisch bereikbaar is :rofl: