nieuwe telefoon hoe ontgrendel je die?

11-04-2016 13:25 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
heb net een nieuwe P8 max , nu start ik op en vul ik pin in , maar waar druk je op om die pin te bevestigen?
Im a free bitch- I was born this way
Alle reacties Link kopieren
Staat ergens onderaan geen ok?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
of een vinkje of entersymbool?
Alle reacties Link kopieren
Er zal waarschijnlijk geen boekje bijzitten maar je vindt de instelling van alle telefoons op het Internet.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
nee niks geen ok vinkje verder of pijltje vandaar ook mijn vraag ;)
Im a free bitch- I was born this way
Alle reacties Link kopieren
Misschien een hele lullige vraag, maaris de pin wel goed?
Alle reacties Link kopieren
is al gelukt !
Im a free bitch- I was born this way
Alle reacties Link kopieren
En waar moest je drukken dan?
Alle reacties Link kopieren
Wat was de oplossing?
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
oh dit is heel genant, maar toen ik jaren geleden mijn eerste smartphone kreeg, wist ik niet hoe ik een telefoontje aan kon nemen.

Als hij overging kreeg je een kruisje en een hoorntje in beeld (weigeren of opnemen) maar hoe ik daar ook op drukte, het werkte niet. Bleek dat je het bolletje van je keuze opzij moest swipen . Ja wist ik veel. Stond ook niet duidelijk in de handleiding.
Alle reacties Link kopieren
drukken op scherm en vasthouden jaja ;)
Im a free bitch- I was born this way
Ik was bij mijn nieuwe telefoon ook in alle staten vanwege dat ontgrendelen.

Code?

Wélke code!?



Was vier keer nul.....
quote:beyondthesea schreef op 11 april 2016 @ 13:41:

oh dit is heel genant, maar toen ik jaren geleden mijn eerste smartphone kreeg, wist ik niet hoe ik een telefoontje aan kon nemen.

Als hij overging kreeg je een kruisje en een hoorntje in beeld (weigeren of opnemen) maar hoe ik daar ook op drukte, het werkte niet. Bleek dat je het bolletje van je keuze opzij moest swipen . Ja wist ik veel. Stond ook niet duidelijk in de handleiding.



Dat had mijn moeder ook toen ze haar eerste smartphone had. Kwam helemaal gestrest naar mij toe toen die voor de zoveelste keer over ging want het werkte niet,haar nieuwe telefoon was nu al kapot en blablabla... dus ik swipe even... aha moet dat zo?!



Moet wel toegeven dat ik er misschien ook niet meteen achter was gekomen als op mijn eerste smartphone geen pijltjes erbij hadden gestaan om aan te geven dat je die knop moest verschuiven.
Dat swipen bij aannemen gesprek gaat meestal nog steeds fout. Daarom heb ik het zo gewijzigd dat ik met de menu knop kan aannemen en met de aan/uit knop kan ophangen.
quote:beyondthesea schreef op 11 april 2016 @ 13:41:

oh dit is heel genant, maar toen ik jaren geleden mijn eerste smartphone kreeg, wist ik niet hoe ik een telefoontje aan kon nemen.

Als hij overging kreeg je een kruisje en een hoorntje in beeld (weigeren of opnemen) maar hoe ik daar ook op drukte, het werkte niet. Bleek dat je het bolletje van je keuze opzij moest swipen . Ja wist ik veel. Stond ook niet duidelijk in de handleiding. Ik had exact hetzelfde! Ik ben teruggegaan om te vragen hoe ik nu op moest nemen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven