Nieuwe telefoon, welke?!

24-03-2016 10:24 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik ben toe aan een nieuwe telefoon.. Deze heb ik al een aantal jaar (samsung galaxy s3) en begeeft het op het moment een beetje.

Heb al op internet zitten zoeken, maar zie door de bomen het bos niet meer. Er zijn zoveel telefoons en merken.

Ik zoek een midrange telefoon, dus niet de goedkoopste maar ook zeker niet de duurste.

Mag ik vragen welke telefoon jullie hebben? Of is er een telefoon die jullie erg goed bevalt?



Bedankt alvast!
Alle reacties Link kopieren
Gewone IPHONE 6
Im a free bitch- I was born this way
Sony!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben na de Galaxy S3 overgestapt naar de iPhone 5s en ik wil nooit meer iets anders dan een iPhone. Dus ik zou zeker daarvoor gaan.
iPhone 6. Meerdere iPhones gehad en tussendoor Samsung en HTC geprobeerd, maar kom steeds terug bij iPhone. Voor mij geen ander merk meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:HelpBrand schreef op 24 maart 2016 @ 10:49:

iPhone 6. Meerdere iPhones gehad en tussendoor Samsung en HTC geprobeerd, maar kom steeds terug bij iPhone. Voor mij geen ander merk meer.Ik merk ook bij anderen dat hun telefoons al na korte tijd een stuk trager worden. Daar is wel wat aan te doen, maar dat is een heel gedoe en na korte tijd gebeurt het weer. Terwijl mijn iPhone nog zo snel is als 2 jaar geleden en ik hoef nooit op te schonen of iets dergelijks. Mijn dochter heeft een Motorola, nu een jaar, en die is al een stuk langzamer, de opslagruimte is vol terwijl er niet eens zoveel op staat, apps en andere dingen zijn vaak niet te verplaatsen naar de SD-kaart en noem maar op. Mijn moeder heeft een HTC en die heeft dat ook steeds, ook al na een jaar, en ik toen met mijn Samsung ook. Terwijl ik met mijn iPhone nog nóóit zoiets gehad heb en ik er echt veel op heb staan.
Sony heeft dat probleem ook niet met trager worden, pamela. Wel gewoon blijven updaten.
Alle reacties Link kopieren
quote:elfje12 schreef op 24 maart 2016 @ 10:57:

Sony heeft dat probleem ook niet met trager worden, pamela. Wel gewoon blijven updaten.



Ik ken niet alle telefoons natuurlijk. Maar misschien dat de andere problemen wel weer voorkomen bij Sony. Het niet kunnen verplaatsen naar de SD-kaart bijvoorbeeld? Of hebben ze heel veel opslagruimte? Ik heb wel een Sony laptop gehad die heel fijn was en nog andere dingen, dus ik ben wel fan van dat merk.



In ieder geval nooit meer Samsung voor mij, met die stomme Samsung apps die veel ruimte kosten en niet verwijderd kunnen worden. Daar heb ik me echt aan geërgerd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Galaxy A3, prima toestelletje en helemaal niet zo duur
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties! Ik twijfel zelf ook erg tussen een iphone of een samsung. Ik denk dat het tussen die twee merken zal gaan!

Ik weet het gewoon alleen niet.. Ben samsung gewend en nooit een iphone gehad. Ik weet dus niet of deze zal bevallen.. En aangezien telefoons best duur zijn.. Hmmmmm moeilijke beslissing! Hahaha
Alle reacties Link kopieren
Hier goede ervaringen met Sony. Mijn Xperia Z3 Compact is ook na 1,5 jaar nog niks trager en de batterij gaat nog steeds lang mee. Een Xperia Z5 Compact lijkt me een heel goede opvolger van jouw Samsung.



En ik vind een iPhone echt een naar ding.......
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
De nieuwe iPhone 5SE. Buitenkant is het de 5, binnenkant is de laatste 6S. En eindelijk voor een goede prijs, maar wel een kleiner scherm maar dat vind ik weer handiger.
Alle reacties Link kopieren
Wat vind je belangrijk in een telefoon?



Ik heb zojuist een nieuwe besteld, mijn contract loopt binnenkort af en ik heb ook een beetje lopen zoeken. Sinds ik heb gelezen over de confirmation bias (als je eenmaal een keuze hebt gemaakt interpreteer je alle signalen alsof ze je keuze bevestigen, anders negeer je ze gewoon) probeer ik het bos vooral zo klein mogelijk houden.



Ik heb nu een samsung, en die bevalt op zich goed, nadeel vind ik dat de camera niet optimaal is en dat er veel apps op staan waar ik niets mee doe, maar die er niet af kunnen. Ik ben op zoek naar een telefoon met een goede camera en verder doe ik er eigenlijk niet zoveel mee. Wel fijn als de accu wat langer mee gaat.



Ik heb me beperkt tot Iphone en Samsung en bedacht dat ik niet het nieuwste model wil, omdat dat te duur is, dus ik heb de Samsung Galaxy S6 vergeleken met de Iphone. Samsung heeft bij de S6 veel minder apps meegeleverd die je er niet af kunt halen en wat er nog op staat gebruik ik toevallig ook nog eens. Dat is dus prima. Verder bleek dat de camera snel en goed was. Toen heb ik eigenlijk al niet meer gekeken naar de Iphone. Vervolgens heb ik een beetje zitten kijken op GSMweb.nl en daar gekeken naar wat een goede deal was. Die heb ik gevondenen ik heb zojuist besteld.



Ik heb dus nadrukkelijk niet alles en iedereen met elkaar vergeleken, ik heb juist geprobeerd de keuze zo overzichtelijk mogelijk te houden, want het is allemaal volgens mij wel prima.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Kaaaaaaaatje schreef op 24 maart 2016 @ 11:20:

Wat vind je belangrijk in een telefoon?



Ik heb zojuist een nieuwe besteld, mijn contract loopt binnenkort af en ik heb ook een beetje lopen zoeken. Sinds ik heb gelezen over de confirmation bias (als je eenmaal een keuze hebt gemaakt interpreteer je alle signalen alsof ze je keuze bevestigen, anders negeer je ze gewoon) probeer ik het bos vooral zo klein mogelijk houden.



Ik heb nu een samsung, en die bevalt op zich goed, nadeel vind ik dat de camera niet optimaal is en dat er veel apps op staan waar ik niets mee doe, maar die er niet af kunnen. Ik ben op zoek naar een telefoon met een goede camera en verder doe ik er eigenlijk niet zoveel mee. Wel fijn als de accu wat langer mee gaat.



Ik heb me beperkt tot Iphone en Samsung en bedacht dat ik niet het nieuwste model wil, omdat dat te duur is, dus ik heb de Samsung Galaxy S6 vergeleken met de Iphone. Samsung heeft bij de S6 veel minder apps meegeleverd die je er niet af kunt halen en wat er nog op staat gebruik ik toevallig ook nog eens. Dat is dus prima. Verder bleek dat de camera snel en goed was. Toen heb ik eigenlijk al niet meer gekeken naar de Iphone. Vervolgens heb ik een beetje zitten kijken op GSMweb.nl en daar gekeken naar wat een goede deal was. Die heb ik gevondenen ik heb zojuist besteld.



Ik heb dus nadrukkelijk niet alles en iedereen met elkaar vergeleken, ik heb juist geprobeerd de keuze zo overzichtelijk mogelijk te houden, want het is allemaal volgens mij wel prima.....Oké, dus jij bent uiteindelijk voor de Galaxy S6 gegaan? Ik ga ook kiezen tussen een iphone of een Samsung.. Dan houd ik de selectie in ieder geval iets kleiner.. Ik wil ook zeker niet de duurste telefoon..
Alle reacties Link kopieren
quote:Kaaaaaaaatje schreef op 24 maart 2016 @ 11:20:

Ik heb me beperkt tot Iphone en SamsungNou ben ik toch eens benieuwd: waarom heb je je tot die twee beperkt?
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 24 maart 2016 @ 11:37:

[...]



Nou ben ik toch eens benieuwd: waarom heb je je tot die twee beperkt?



Omdat ik een sucker ben voor reclame denk ik :D

Ik wilde geen windowsphone, die heb ik voor mijn werk en die vliegt net iets te vaak door de kamer uit frustrtatie. Ik wilde geen Huwawei, die had mijn vriend en ook die vloog wel eens door de kamer. Die werden het dus sowieso niet, verder wilde ik me vooral beperken, dus koos ik de merken die het beste reclame maken ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Kaaaaaaaatje schreef op 24 maart 2016 @ 11:40:

[...]





Omdat ik een sucker ben voor reclame denk ik :D

Ik wilde geen windowsphone, die heb ik voor mijn werk en die vliegt net iets te vaak door de kamer uit frustrtatie. Ik wilde geen Huwawei, die had mijn vriend en ook die vloog wel eens door de kamer. Die werden het dus sowieso niet, verder wilde ik me vooral beperken, dus koos ik de merken die het beste reclame maken ;)Apple maakt geen reclame.
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kinderspruit11 schreef op 24 maart 2016 @ 10:37:

Gewone IPHONE 6+1
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
quote:Hayek schreef op 24 maart 2016 @ 11:17:

Hier goede ervaringen met Sony. Mijn Xperia Z3 Compact is ook na 1,5 jaar nog niks trager en de batterij gaat nog steeds lang mee. Een Xperia Z5 Compact lijkt me een heel goede opvolger van jouw Samsung.



En ik vind een iPhone echt een naar ding.......+1
Alle reacties Link kopieren
Motorola Moto G de 3e generatie. De versie met 2gb geheugen en 16 gb opslag zit nu met cashback actie van motorola onder de 200 euro. Telefoon is snel en gaat lang mee, ik gebruik hem intensief en kan er 2 dagen mee doen. Camera is in het donker niet super, maar met daglicht zijn de foto's prima.
Alle reacties Link kopieren
<script>window.alert(“test”)</script>
Alle reacties Link kopieren
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Nokia Lumia 920. Altijd Samsung gehad maar nu echt fan van deze telefoon. Hij blijft snel (heb hem nu 3 jaar), goede camera en een overzichtelijk menu. Batterij gaat altijd een dag mee en ik gebruik hem veel.
Ik heb HTC gehad (op zich oké), Samsung (nooit meer) en Nokia Lumia. Die laatste voor mijn werk en die heb ik na twee maanden terug op het bureau gegooid daar: beter niks dan dat.

Nu een iPhone en die bevalt by far het beste.
Alle reacties Link kopieren
mijn zoon heeft ook een lumia 640, windows telefoon.. ik moet zeggen.. ding is nog steeds razensnel en werkt meer dan prima (voor hem dan).. Zelf kan ik er niet mee door 1 deur.. maar ik ben dan ook een echte apple fan..



Die van hem was nog geen 150 euro meen ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven