Nieuwe telefoon, welke?!

24-03-2016 10:24 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik ben toe aan een nieuwe telefoon.. Deze heb ik al een aantal jaar (samsung galaxy s3) en begeeft het op het moment een beetje.

Heb al op internet zitten zoeken, maar zie door de bomen het bos niet meer. Er zijn zoveel telefoons en merken.

Ik zoek een midrange telefoon, dus niet de goedkoopste maar ook zeker niet de duurste.

Mag ik vragen welke telefoon jullie hebben? Of is er een telefoon die jullie erg goed bevalt?



Bedankt alvast!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou in de winkel of misschien bij bekenden eens wat telefoons uitproberen, want zoals je ziet zweert de een bij een bepaalde telefoon en vindt de ander hem helemaal niks. Zo heb ik bijvoorbeeld de telefoon van mijn man geprobeerd (iPhone dus) en ik vond hem meteen geweldig.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij is doorslaggevend of hij in mijn zak past zonder dat een van de voorpanden van mijn jas heel zwaar worden. En zonder dat hij bij elke keer bukken op straat (of erger) ligt. Dan laat ik hem gewoon thuis.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Moto.
Alle reacties Link kopieren
Nog niet alles gelezen maar hier de Samsung Galaxy Edge 7.

Wat een mooi toestel ik ben er superblij mee.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik zweer bij Android en dan het liefst Samsung.

Ik vind het belangrijk dat mijn comp, tablet en mobiel compatibel zijn.



Maar ja ieder zijn ding natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Ik heb HTC en zeer tevreden. Het is mijn tweede en mijn volgende toestel wordt ook weer een HTC. Wordt zeker niet trager zoals ik hier eerder lees.



iPhone kies ik niet voor omdat ik verder niets heb van Apple. Ja een iPod....
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties! Ik denk dat ik voor de Galaxy s6 ga. Niet het duurste toestel maar wel goed.
Voor mij geen Samsung meer. Batterij is snel leeg, WiFi die niet goed werkt. Ik ben heel tevreden met mijn Sony.
Alle reacties Link kopieren
samsung galaxy s5mini is snel heeft amoled scherm en is rond de 249 euro, anders is de sony XperiaZ 3 compact een goede keuze, die is rond de 300euro.
Alle reacties Link kopieren
quote:moongirlxx schreef op 24 maart 2016 @ 16:42:

Bedankt voor alle reacties! Ik denk dat ik voor de Galaxy s6 ga. Niet het duurste toestel maar wel goed.Dit is geen midrange telefoon, daar vroeg je toch om?
Alle reacties Link kopieren
quote:koekiedoekie schreef op 26 maart 2016 @ 15:17:

[...]



Dit is geen midrange telefoon, daar vroeg je toch om?Nou idd. De s6 is absoluut een high end toestel en zeker niet goedkoop.
Alle reacties Link kopieren
Google Nexus 5 van LG. Heeft geen bloatware en overbodige apps en functies i.t.t. andere android toestellen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een windows lumia, was iets van 120 euro. Superding, heel sterk scherm ook. Valt echt wel paar keer per dag (ook op tegels enz) en scherm nog steeds geen barsten.

Ook erg snel, nadeel is alleen dat je niet elke app kunt downloaden.
Alle reacties Link kopieren
quote:koekiedoekie schreef op 26 maart 2016 @ 15:17:

[...]



Dit is geen midrange telefoon, daar vroeg je toch om?Weet ik, ben ook nog steeds zoekende omdat de S6 inderdaad toch nog wat te duur is. Haha!
Alle reacties Link kopieren
quote:jasminn schreef op 26 maart 2016 @ 19:58:

Valt echt wel paar keer per dagHeb je ervoor moeten leren om zo klunzig te zijn, of ben je een natuurtalent?
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel ook tussen Samsung en Iphone. Ik ga denk ik een keer voor de Iphone. Ik word gek van al die extra apps op Samsung en volgens mij is dit bij apple wel wat minder. Tip als je verlengt bij vodafone wacht dan nog even want hun krijgen 4 april nieuwe abonnementen en heb je voor het zelfde geld veel meer internet! Ik twijfel zelf nog wel een beetje tussen de 6s en de 5se. Denk dat het toch de 6s word.
quote:hondjewaf schreef op 28 maart 2016 @ 11:52:

Ik twijfel ook tussen Samsung en Iphone. Ik ga denk ik een keer voor de Iphone. Ik word gek van al die extra apps op Samsung en volgens mij is dit bij apple wel wat minder.Kan je goed met teleurstelling overweg?
Alle reacties Link kopieren
quote:moongirlxx schreef op 24 maart 2016 @ 11:07:

Bedankt voor de reacties! Ik twijfel zelf ook erg tussen een iphone of een samsung. Ik denk dat het tussen die twee merken zal gaan!

Ik weet het gewoon alleen niet.. Ben samsung gewend en nooit een iphone gehad. Ik weet dus niet of deze zal bevallen.. En aangezien telefoons best duur zijn.. Hmmmmm moeilijke beslissing! Hahaha



Ik heb beide . Een voor werk, de ander privé.

Het zijn beide prima telefoons, maar de voorkeur gaat toch wel uit naar de iphone 5, die is net wat eenvoudiger in gebruik, het touchscreen reageert fijner/sneller, dan de samsung galaxy S5mini. Wat scherm betreft zijn deze even groot ongeveer. Van de samsung moet ik met enige regelmaat de baterij er uit halen om hem opnieuw op te starten. Mijn iphone is wat ouder dan de samsung en daar van merk ik dat de baterijduur toch wel korter begint te worden en na bijna 3 jaar ben ik aan het overwegen om weer een nieuwere te kopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 24 maart 2016 @ 14:00:

Moto.



Heb 'm al een paar keer aanbevolen, maar ben er echt tevreden. Prima toestel voor een prima prijs. Draait op Android.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Iphone 6 plus
Alle reacties Link kopieren
Mijn oog is gevallen op de iphone 5C. Een wat goedkopere iphone die verder prima werkt. Zou dit een goede aankoop zijn? Aangezien het al een wat oudere telefoon is? Anders kijk ik misschien naar de nieuwe iphone SE. Deze is natuurlijk wel weer wat duurder en niet echt een midrange smartphone..

Ben er inmiddels wel uit dat het een iphone word. Wil het toch eens proberen!
quote:moongirlxx schreef op 26 maart 2016 @ 20:22:

[...]





Weet ik, ben ook nog steeds zoekende omdat de S6 inderdaad toch nog wat te duur is. Haha!Moto G. Echt top ding.
quote:Belle73 schreef op 28 maart 2016 @ 21:26:

[...]





Heb 'm al een paar keer aanbevolen, maar ben er echt tevreden. Prima toestel voor een prima prijs. Draait op Android.Eens. Ik ben ook echt blij met mijn Moto G.
http://tweakers.net/price ... 6gb-opslag-zwart/reviews/
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook de Moto 4g 3rd 16gb. Werkt als een zonnetje. Dolblij mee. Snel, werkt logisch, geen overbodige apps en zéér veel telefoon voor dat geld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven