Omruilprogramma voor Apple-lichtnetadapter

29-01-2016 00:16 10 berichten
http://www.apple.com/nl/support/ac-wallplug-adapter/



Gewoon even ter informatie: er zijn adapters van Apple die een schok af kunnen geven en deze kun je om (laten) ruilen bij Apple. Er zijn volgens mij best veel forummers die een iPad oid gebruiken en ik las nog weinig over deze terugroepactie (of ik had geen bereik onder de steen waar ik onder zat, dat sluit ik niet geheel uit )
Gelijk ff gecheckt, heb er dus zo één.

Maar je hebt het serienummer van je Apple product nodig. Geen idee meer bij welke van m'n iPhones of iPod deze adapter hoorde, en al wist ik het, ik heb ze niet meer. Mooi is dat.
Alle reacties Link kopieren
Gelijk even gekeken, ik heb een EUR, dus niets aan de hand.

Maar toch bedankt!!
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 29 januari 2016 @ 00:27:

Gelijk ff gecheckt, heb er dus zo één.

Maar je hebt het serienummer van je Apple product nodig. Geen idee meer bij welke van m'n iPhones of iPod deze adapter hoorde, en al wist ik het, ik heb ze niet meer. Mooi is dat.



Het gaat om laders van een ipad of van een macbook. Iphone en ipod hebben een kleiner smallere lader waarbij je het voorstukje (waar het om gaat) er niet af van kan halen.



Als je naar appleid.apple.com gaat kun je daar inloggen met je itunes account en zien welke Apple produkten aan dat account gekoppeld zijn. Het serienummer staat er dan ook bij.
quote:Sugarbaby schreef op 29 januari 2016 @ 08:47:

[...]





Het gaat om laders van een ipad of van een macbook. Iphone en ipod hebben een kleiner smallere lader waarbij je het voorstukje (waar het om gaat) er niet af van kan halen.



Als je naar appleid.apple.com gaat kun je daar inloggen met je itunes account en zien welke Apple produkten aan dat account gekoppeld zijn. Het serienummer staat er dan ook bij.



Nou ik heb toch echt zo'n lader als op de foto, die wel uit elkaar kan, en geen Mac of iPad.

En met m'n huidige iPhone heb ik een nieuw account aangemaakt omdat ik problemen had met de oude, dus ook die vlieger gaat niet op.
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 29 januari 2016 @ 08:51:

[...]





Nou ik heb toch echt zo'n lader als op de foto, die wel uit elkaar kan, en geen Mac of iPad.

En met m'n huidige iPhone heb ik een nieuw account aangemaakt omdat ik problemen had met de oude, dus ook die vlieger gaat niet op.Apple klantenservice bellen en probleem voorleggen als je echt een nieuwe wil. Itunes account is gekoppeld aan je adresgegevens, dus die moeten zij kunnen achterhalen.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
@springding:

Als je naar een Apple store of Apple reseller gaat heb je serienummers niet nodig!
quote:swaentje71 schreef op 29 januari 2016 @ 17:54:

@springding:

Als je naar een Apple store of Apple reseller gaat heb je serienummers niet nodig!Ah, dat is handig. Tot nog toe heeft het ding nog geen problemen gegeven maar toch..
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 29 januari 2016 @ 18:00:

[...]





Ah, dat is handig. Tot nog toe heeft het ding nog geen problemen gegeven maar toch..Gewoon doen. Als je later wel problemen krijgt heb je misschien meer gedoe. Wij gaan zondag maar ff naar de store. Hebben er 3 of 4 in huis...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven