omslagfoto op facebook wijzigen

21-12-2012 19:57 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Kan iemand mij simpel uitleggen hoe ik op fb mijn omslagfoto kan wijzigen?

Profielfoto is geen probleem maar wat betreft de omslagfoto krijg ik het niet voor elkaar :(
links onder op de foto met je muis bewegen tot er optie wijzigen verschijnt.

Dan wijst het vanzelf.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen muis. Fb via mobiel of iPad. Heeft het daar mee te maken? Moet dat via een computer? Iig bedankt voor je reactie!
Via mijn mobiel lukt het me iig niet.

Misschien gewoon een keer doen als je ergens op een computer kan?
Alle reacties Link kopieren
Met je vinger? Shoot, ik heb laatst nog een vriendin hiermee geholpen, zij kreeg het ook niet voor elkaar op de iPad. Ik weet de oplossing helaas niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kan het alleen op computer. Probleempje had ook ik afgelopen week. Ipad pakte 'ie niet.
Alle reacties Link kopieren
Ok, dan moet ik de computer ergens onder het stof vandaan halen en dat proberen..

Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Dat probleem had ik laatst ook, ook met profielfoto wijzigen... De ipad is een geweldig ding, maar met zulke kleine dingetjes niet!
..............................................
En als je je foto upload (op je wall ofzo, in een fotoalbum), en dan op de optie klikt ''instellen als omslagfoto''?
Alle reacties Link kopieren
Het is gelukt. Via de computer inderdaad. Dan zie je, als je op de huidige omslagfoto staat een cameraatje rechts onderin. Wanneer je daar op klikt, kun je simpel de foto wijzigen.

Alle reacties Link kopieren
Het kan wel met je iPad maar niet via de app. Moet je via safari naar Facebook gaan en dan kan het op dezelfde manier als via pc. Ik Facebook op m'n iPhone zowiezo via safari, meer mogelijkheden zoals delen van foto's en reacties bewerken na een spellingsfoutje.
Wie wind zaait zal storm oogsten
quote:Franka76 schreef op 22 december 2012 @ 16:17:

Het kan wel met je iPad maar niet via de app. Moet je via safari naar Facebook gaan en dan kan het op dezelfde manier als via pc..Maar je kunt dan de omslagfoto weer niet verschuiven zoals jij hem wilt hebben. Het is mij in ieder geval niet gelukt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven