onbekende inlogpogingen in recente activiteiten hotmail

16-10-2014 16:28 5 berichten
Na aanleiding van een vraag eerder van mij hier zat ik net te kijken bij de accountgegevens van mijn hotmail account.

Er staat daar ook een kopje met recente gebruiken. had ik nog nooit bij gekeken, stonden denk de laatste 10 inlog keren en evt veranderingen.

De veranderingen klopte goed want heb ik zelf gedaan. waaronder in mei keer ww veranderd.

ook stonden er van vandaag en vanaf mei dus dingen op.

Maar ook drie mislukte inlogpogingen vanuit amerika. 3 totaal verschillende plaatsen.

Als ik er op drukte stond er alias en dan mijn gebruiokers naam en ip adres en tijdstip.

Nu is het dus niet gelukt maar moet ik mij nu heel veel zorgenmaken of zou het gewoon toeval zijn en hun per ongeluk verkeerde gebruikersnaam opgegeven.

Zouden jullie eens willen kijken of dat bij jullie ook wel eens voorkomt?



gr een paranoide viva lid
Pogingen tot hacken zijn tegenwoordig volmaakt normaal. Niets om je zorgen over te maken, het gebeurt toch.
Alle reacties Link kopieren
Hm er wordt bij mij regelmatig een verkeerd wachtwoord ingevoerd vanuit allerlei landen. Op mijn hotmailadres ook terwijl ik al aantal jaar met outlookadres inlog. Ze doen maar, het lijken niet echt serieuze pogingen en mijn wachtwoord verander ik regelmatig. Plus het is niet eens mijn primaire emailaccount.
dank jullie wel voor de reacties.

in mei mijn ww veranderd en is idd ook meer email adres voor reclame en wat minder belangrijke dingen.

en voor skype msn dat soort dingen maar dat gebruik ik idd nooit. enkel postvak in voor de minder belangrijke dingen dus op zich zullen ze er weinig aan hebben.

Ook heb ik een alternatief adres dus zou een gelukte poging moetenm zien.



dusss ik hoef mij geen zorgen te maken?
Alle reacties Link kopieren
Ze zouden je hotmail voor spam kunnen gebruiken, dat is vaak het doel vh hacken



Grwoon regelmatig je ww veranderen
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven