Onderkin weg fotoshoppen?

23-04-2016 19:20 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst een fotoshoot gehad van mijn baby belly. Nu al een aantal foto's ontvangen, alleen heb ik op bijna alle foto's een enorme onderkin!! echt niet mooi. Ik ben totaal niet dik of stevig, maar nu ik zwanger ben lijkt al het vocht bij mij gezicht te gaan zitten.



Ik vraag mij af hoe ik dit subtiel en zelf makkelijk weg kan werken met een app of fotoshop?



De onderkin hoeft niet helemaal weg, maar mag wel wat minder haha!



Wie kan mij helpen?
Vraag het de fotograaf...



Maar hebben veel zwangeren dus ik zou het zo laten.
Dat word echt moeilijk, jammer dat de fotograaf daar niet beter opgelet heeft. Ik heb een vreemd (onder)kinnetje en een goede fotograaf maakt zo foto's dat het minimaal te zien is.
Alle reacties Link kopieren
De volgende keer iets creatiefs doen met een mooie shawl.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 23 april 2016 @ 19:25:

De volgende keer iets creatiefs doen met een mooie shawl.

Je kunt er dus een sjaal overheen shoppen.



Een onderkin wegshoppen zonder dat het opvalt, kan alleen een professional of bijzonder vaardige amateur....
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 23 april 2016 @ 19:22:

Dat word echt moeilijk, jammer dat de fotograaf daar niet beter opgelet heeft. Ik heb een vreemd (onder)kinnetje en een goede fotograaf maakt zo foto's dat het minimaal te zien is.



Weet niet of het bij alle foto's is, maar de foto's die ik nu heb gekregen wel. Kan de fotograaf ook niks aan doen, verder zijn de foto's echt prachtig. Alleen stoor ik mijzelf hier best wel aan helaas..



Heeft meer iets met onzekerheid te maken. Iedereen heeft wel iets toch ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 23 april 2016 @ 19:29:

[...]



Je kunt er dus een sjaal overheen shoppen.



Een onderkin wegshoppen zonder dat het opvalt, kan alleen een professional of bijzonder vaardige amateur....Ohw, is dat zo moeilijk?
Ja, kijk als die onderkin mega is kan zelfs een goede fotograaf met juiste licht en hoek er niets aan doen dat je dat ziet op foto's



Of het valt wel mee en het valt jou gewoon heel erg op. Wat je zegt dus?



Of het is een slechte fotograaf of echt een hele erge onderkin.



Maar in alle gevallen valt er niet zo veel aan te fotoshoppen. Je zou wel de fotograaf kunnen benaderen of hij/zij er nog wat mee kan.
Maak een tekening die je mooi vindt en maak jezelf wijs dat jij het bent.



Photoshop is niets anders
quote:Rocinante schreef op 23 april 2016 @ 19:35:

Maak een tekening die je mooi vindt en maak jezelf wijs dat jij het bent.



Photoshop is niets anders



Dit dus.



Ik zou helemaal niets veranderen aan die foto's. Dit is toch wie je nu bent?
Alle reacties Link kopieren
Een heel deel van iemand weg Photoshoppen is inderdaad niet makkelijk als amateur. Veel fotografen (nee niet de glossy's en celebs) gaan uit van weg Photoshoppen wat er duidelijk die dag niet hoort (zoals een enkel pukkeltje of klein wondje) en laten zitten wat deel is van de persoon (zoals sproeten, scheel kijken en dus ook dikkere of dunnere lichaamsonderdelen).
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Mister Clipping
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
http://www.nldit.com/software/photoshop ... 50655.html
Over 20 jaar zou je willen dat je er nog zo uitziet!
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben ook wel gelijk hoor dat het is wie ik ben. Maar ik vind het toch storend er naar te kijken.



Ik wil uit eindelijk ook een foto op canvas en wil niet steeds geconfronteerd worden met iets waar ik zelf onzeker van wordt en ben.



De fotograaf is een kennis en is nog maar net begonnen met fotograferen. Daarin tegen maakt ze wel onwijs mooie foto's voor een hele mooie prijs waar wij super blij mee zijn!
Iedere keer als ik een recente foto van mij zie denk ik: "oei, ik zie er wel oud uit" .

Maar als ik een tweede keer kijk vind ik mezelf best een leuke vrouw om te zien.

Misschien werkt dat bij jou ook zo?
quote:fasjon schreef op 23 april 2016 @ 20:05:

Jullie hebben ook wel gelijk hoor dat het is wie ik ben. Maar ik vind het toch storend er naar te kijken.



Ik wil uit eindelijk ook een foto op canvas en wil niet steeds geconfronteerd worden met iets waar ik zelf onzeker van wordt en ben.



De fotograaf is een kennis en is nog maar net begonnen met fotograferen. Daarin tegen maakt ze wel onwijs mooie foto's voor een hele mooie prijs waar wij super blij mee zijn!Dan is ze vast blij met feedback. Gewoon zeggen dat je er niet zo blij mee bent dat je onderkin zo zichtbaar is op al die foto's, en vragen of ze er misschien nog eentje wil maken vanuit een andere hoek. Grote kans dat zij geen idee had dat jij zo op die kin gefocust bent en er daarom ook geen rekening mee heeft gehouden.
Je hebt een buik die eruit ziet of je een skippybal hebt ingeslikt en maakt je druk om een onderkinnetje?

Ik snap het wel hoor. Ik heb maar 1 foto van mezelf in zwangere staat, en dat is eigenlijk nog 1 teveel. Ik vond het echt vreselijk om zo enorm te zijn.
quote:MinkeDeWit schreef op 23 april 2016 @ 20:15:

Je hebt een buik die eruit ziet of je een skippybal hebt ingeslikt en maakt je druk om een onderkinnetje?

Ik snap het wel hoor. Ik heb maar 1 foto van mezelf in zwangere staat, en dat is eigenlijk nog 1 teveel. Ik vond het echt vreselijk om zo enorm te zijn.Haha, wat een eerlijke reactie. Maar toch, ook met zo'n skippybal kan een goede fotograaf er vaak nog best een mooi beeld van maken. (Ook als je geen filmster bent.)

Natuurlijk is dat weg te fotoshoppen. En zo moeilijk is dat niet hoor. Ik zou het alleen wel door een pro laten doen, die kan het heus voor een paar tientjes, want ik zie mensen wel eens zelf fotoshoppen en dan is het zo slecht gedaan..
quote:fasjon schreef op 23 april 2016 @ 20:05:

Jullie hebben ook wel gelijk hoor dat het is wie ik ben. Maar ik vind het toch storend er naar te kijken.



Ik wil uit eindelijk ook een foto op canvas en wil niet steeds geconfronteerd worden met iets waar ik zelf onzeker van wordt en ben.



De fotograaf is een kennis en is nog maar net begonnen met fotograferen. Daarin tegen maakt ze wel onwijs mooie foto's voor een hele mooie prijs waar wij super blij mee zijn!Heroverweeg dat nog even van die canvas.... echt waar komt die trend vandaan om jezelf levensgroot in je woonkamer te hangen?
quote:lux. schreef op 23 april 2016 @ 20:25:

Natuurlijk is dat weg te fotoshoppen. En zo moeilijk is dat niet hoor. Ik zou het alleen wel door een pro laten doen, die kan het heus voor een paar tientjes, want ik zie mensen wel eens zelf fotoshoppen en dan is het zo slecht gedaan..Voor een paar tientjes wil die kennis haar fotografie-portfolio vast ook nog wel een beetje uitbreiden.
quote:floddertjezoveel schreef op 23 april 2016 @ 20:28:

[...]



Voor een paar tientjes wil die kennis haar fotografie-portfolio vast ook nog wel een beetje uitbreiden. Kan ook natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Ellebogen zijn vaak ook niet mooi als je er echt op gaat letten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:zecora schreef op 23 april 2016 @ 20:27:

[...]



Heroverweeg dat nog even van die canvas.... echt waar komt die trend vandaan om jezelf levensgroot in je woonkamer te hangen?Hier ben ik het mee eens. Hopelijk hang je dat canvas op de slaapkamer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven