Oortjes vast in iPhone

05-09-2016 22:53 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mn iPhone laten vallen en nu zijn mn oortjes afgebroken maar de helft van mn oortjes zitten er nog in en krijg ik er niet uit. Weet iemand hoe ik dit eruit kan krijgen?



En dan mn tweede vraag ik heb dus ook geen geluid meer want mijn iPhone denkt dat de oortjes er nog in zitten. Kan ik dit uitzetten ofzo waardoor ik gewoon nog wel geluid heb?
Met een hele sterke magneet? En anders naar de winkel.
Alle reacties Link kopieren
Nooit je oren in een telefoon stoppen. Voor je het weet ben je zo doof als een kwartel omdat je oortjes er in blijven zitten.

Stom zicht trouwens ook, als je oren in je telefoon blijven zitten.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Je oortjes vast in je iPhone?? Hoe dan??
Alle reacties Link kopieren
Het stekkertje bedoel je. Beetje knullig omschreven in de OP.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
quote:yoshe schreef op 05 september 2016 @ 22:59:

Je oortjes vast in je iPhone?? Hoe dan??



Ik vermoed dat het gaat om het stekkertje van haar oordopjes, niet om haar oren.



Maar een sterk staaltje taalverloedering, de OP.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Hier was pas ook een topic over.
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 05 september 2016 @ 22:54:

Met een hele sterke magneet? En anders naar de winkel.Volgens mij help je daar de hele telefoon mee de vernieling in. Ik zou naar de winkel gaan en niet zelf gaan lopen prutsen. Als het echt duur is om dat ding eruit te krijgen, zou je kunnen kijken of je iets met je wa verzekering kunt regelen.
Alle reacties Link kopieren
Klein drupje lijm op de ene kant en dan hopen dat het vastzittende deel blijft plakken
Alle reacties Link kopieren
Pincet?
quote:Stokstaartje123 schreef op 05 september 2016 @ 23:44:

Klein drupje lijm op de ene kant en dan hopen dat het vastzittende deel blijft plakken



Ja, en dan lukt dat niet (zeer waarschijnlijk) maar droogt wel de lijm op in het gaatje.. Lijkt me niet zo'n strak plan.



Ik zou gewoon even naar zo'n telefoonreparatieboer gaan. Kwestie van telefoon openmaken en eruithalen lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het wel met de lijm willen proberen aangezien ik laatst ook al mn telefoon heb laten maken (ja ik moet wat voorzichtiger ermee gaan zijn) en ik heb geen zin om weer veel geld uit te geven aan mn iPhone. Heeft iemand ervaring met de lijm en gaat de lijm niet vast zitten aan de iPhone?



Sorry voor het misverstand met de oortjes ik bedoelde inderdaad de plug in van mn oortjes/koptelefoon.
quote:Probleempjes00 schreef op 06 september 2016 @ 07:06:

Ik zou het wel met de lijm willen proberen aangezien ik laatst ook al mn telefoon heb laten maken (ja ik moet wat voorzichtiger ermee gaan zijn) en ik heb geen zin om weer veel geld uit te geven aan mn iPhone. Heeft iemand ervaring met de lijm en gaat de lijm niet vast zitten aan de iPhone?



Sorry voor het misverstand met de oortjes ik bedoelde inderdaad de plug in van mn oortjes/koptelefoon.



Joh, even open en dicht laten schroeven kost geen reet. Ga je daarvoor nou echt het risico lopen het ding definitief kapot te maken door er lijm in te smeren?

Denk even na, de lijm komt niet alleen tussen de twee stukken die jij aan elkaar wilt hebben, maar ook aan de zijkanten. Als jij kracht zet trek je eerst weer de twee stukken van elkaar (áls het al aan elkaar hecht), en dan pas komt de zijkant los. De kans dat het gaat werken lijkt me nagenoeg 0.
Alle reacties Link kopieren
Even open en dicht schroeven?



Jullie hebben zeker geen iPhone... Zo makkelijk gaat dat namelijk niet.
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
quote:DuploPanda schreef op 06 september 2016 @ 07:45:

Even open en dicht schroeven?



Jullie hebben zeker geen iPhone... Zo makkelijk gaat dat namelijk niet.Maar wel door zo'n reparatiemeneer. Die zou ik dit maar laten doen inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Haha sorry maar ik zou het zeker niet met lijm doen. Was sarcastisch bedoeld. Dacht dat dat wel duidelijk was met z'n poppetje... Maar even serieus, ga gewoon even langs de Apple store.
quote:DuploPanda schreef op 06 september 2016 @ 07:45:

Even open en dicht schroeven?



Jullie hebben zeker geen iPhone... Zo makkelijk gaat dat namelijk niet.



Zeker heb ik wel een iPhone. En meerdere gehad ook.

Je moet ook niet zelf er mee gaan klooien, maar naar een reparatiewinkel.

Ik had ooit een kapotte camera, er zat in een half uurtje een nieuwe in, dus een stukje eruit halen lijkt me peanuts.
Alle reacties Link kopieren
Probeer met een pincet om het restant eruit te trekken. Helaas zit het best strak. Lukt dat niet, neem je verlies en vraag een iphone reparateur. Die hebben een heleboeel verschillende tangetjes. In het ergste geval moeten ze er een nieuwe connectormodule inzetten. Dat kost ook wel het een en ander, maar is beter dan het zo laten. Want zoals gezegd kun je nu niks meer.



Ga alsjeblieft niet met lijm prutsen. De kans dat de lijm verkeerd terecht komt is best groot!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven