Oplichter herkennen

16-05-2016 20:53 18 berichten
verwijderd wegens stalkende forummers die als aasgieren op topics hangen om zsm rot opmerkingen te maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zoiets niet zelf gaan uitvogelen maar kijken waar je hulp kan krijgen. Lijkt me zwaar om zo op te moeten letten. Is je dierbare licht verstandelijk beperkt?
.
anoniem_255651 wijzigde dit bericht op 16-05-2016 21:18
Reden: Verwijderd wegens stalkende forummers
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pff wat lastig. Heb jij/hij contact met een instelling voor LVB'ers? Ik ken in Amsterdam een organisatie die volgens mij ook bezig is met weerbaarheid en zulke dingen.

Wat lastig dat hij het enkel met bewijs geloofd, kan je geen voorbeelden geven van de vorige keer waarin je gelijk had?
Jij bevindt je wel in opmerkelijke kringen he?



Als het iemand is bij zijn volle verstand zou ik er niets tegen doen, en als dat niet het geval is zou ik bewindvoering regelen.
.
anoniem_255651 wijzigde dit bericht op 16-05-2016 21:19
Reden: Verwijderd wegens aasgieren
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhaegal schreef op 16 mei 2016 @ 21:11:

Jij bevindt je wel in opmerkelijke kringen he?

Nou, inderdaad.
.
anoniem_255651 wijzigde dit bericht op 16-05-2016 21:15
Reden: Stalkende forummers
% gewijzigd
Oh dus dit topic gaat weer verzanden in zo'n rare discussie hier? Kom op zeg... Wat een kinderachtig gedoe. Ik verwijder alles wel weer. Stelletje stakkers.
Waarom is dat een klote-opmerking. Je topics gaan doorgaans over gekke situaties die de meeste mensen niet meemaken en jij aan de lopende band. Dat vaststellen is geen kloteopmerking. En tja, bewindvoering stopzetten is dan wel een opmerkelijke keuze. Ik ken maar weinig gevallen waarbij dat opgeheven wordt tenzij het gaat om schuldsanering. Maar in gevallen dat iemand niet in staat is om zelf beslissingen te maken maar zelden.
En jij maakt er een discussie van, ik raad bewindvoering aan. Tja, dat is net opgeheven, nou ik zou kijken of daar iets mee te doen valt. Op zoek gaan naar de oplichter in kwestie lost niets op, er komt altijd wel een nieuwe.
Alle reacties Link kopieren
quote:stalkende forummers die als aasgieren op topics hangenJe verbeeldt je nogal wat. Waarom zou ik je stalken?
Alle reacties Link kopieren
Laat het gewoon gaan. Dat lynch- en wraak- en terugpak- mentaliteit moet eens in Nederland verdwijnen. Jij was ook niet bepaald slim geweest, anders was je niet opgelicht.
Gelukkig ben ik ook niet degene die is opgelicht
Alle reacties Link kopieren
Je bent wel snel aangebrand. Er is tot nu toe toch heel normaal gereageerd? Waarom dan gelijk de boel weghalen en gaan beschuldigen van stalken enzo.

Trouwens je vraagt zelf tips om een of andere vrouw helemaal uit te gaan pluizen omdat je bang bent dat ze een oplichtster is en dan noem je andere stalkers?
Alle reacties Link kopieren
quote:Koettie schreef op 16 mei 2016 @ 20:57:

Ik zou zoiets niet zelf gaan uitvogelen maar kijken waar je hulp kan krijgen. Lijkt me zwaar om zo op te moeten letten. Is je dierbare licht verstandelijk beperkt?Hier ben ik het mee eens. Zelf uitpluizen kost veel tijd en lijkt me erg lastig. Misschien toch eens kijken of je inderdaad bewind weer kan opstarten zodat de persoon in kwestie in ieder geval niet weer grote sommen geld kwijt kan raken.
Alle reacties Link kopieren
Oplichters speculeren op een zwakheid in de persoonlijkheid van hun doelwit. Zoals oneerlijkheid, ijdelheid, naiviteit, medelijden, goedgelovigheid, inhaligheid. Daarom doet het slachtoffer ook bijna nooit aangifte: hij moet dan onthullen hoe stom of zwak hij was.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovely1987 schreef op 16 mei 2016 @ 22:04:

Gelukkig ben ik ook niet degene die is opgelicht

En als je de OP weghaalt kan ik het ook niet lezen eh.



Maar goed, jij of je dierbaar, groot verschil zeg, blijkbaar voel je je beter dan je dierbaren want het was toch niet jou maar hen die opgelicht werden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven