Ow ja!! Plug afgebroken in iPad

25-05-2016 21:21 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraag niet hoe maar het plugje van mijn koptelefoon is net afgebroken in mijn ipad. Ben al zelf in de weer geweest met alle diy-tips uit 2010 (!) secondenlijm rietjes, ballpoints etc. Helpt niet. Pffff. Iemand hier ervaring in of tip hoe ik hem eruit kan krijgen? Sowieso ga ik m morgen even langs voor reparatie. alvast bedankt voor meedenken
Alle reacties Link kopieren
Blijft je caps lock ook hangen?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ja, toevallig wel. Nog andere tips?
Sterke magneet erop?
quote:SweetFirefly schreef op 25 mei 2016 @ 21:22:

Blijft je caps lock ook hangen?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil je niet flauw maken, maar ik heb dit een keer gehad met een telefoon, die is wel kapotgegaan daarna.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ok, da's niet best. Heb je veel zelf zitten prutsen met iets of is dat na "reparatie" geweest?
Alle reacties Link kopieren
Magneet heb ik al geprobeerd maar werkt niet. Plugje is niet van metaal
Alle reacties Link kopieren
Vooral niet gaan zitten pulken en poeren! Lekker laten zitten tot morgen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ben er ook maar mee gestopt. Ik hoop nog wel op een soort MacGyver-achtige tip
Alle reacties Link kopieren
Propje ducttape tegenaan duwen?
Alle reacties Link kopieren
Zojuist geprobeerd..Bedankt voor het meedenken. ducttape/oppervlakte plugje is te minimaal om te hechten
Pincet?
Alle reacties Link kopieren
Hadden wij ook met de I-pad.

Hij is er uiteindelijk niet meer uitgekomen. Nu dus geen geluid meer

Aan mij heb je dus niks.
Alle reacties Link kopieren
Ohh dit gevoel ken ik! Ik had het ooit eens met mijn ipod. Al na drie weken. Was toen in het buitenland en direct naar de apple store gegaan. Daar kende ze het probleem en heeft een aardige jongen een tijdje geprutst (achter de schermen dus weet niet wat hij uiteindelijk gedaan heeft..) . Daarna was het opgelost en heeft mijn ipod het nog jaren trouw gedaan. Gewoon even naar de apple store dus!
Alle reacties Link kopieren
Zo'n small pincet heb ik niet. Hij is er ook net iets te diep in afgebroken om er goed bij te kunnen. Ik heb het wel met twee passers geprobeerd. Er zit wel wat beweging in maar weinig. Maar vermoed dat plug toch vergrendeld blijft door zo'n ribbeltje. Ik heb net (weer) een rietje geknipt en het erom heen gedraaid en toen als een soort kurk van een fles proberen te poppen. Maar er is niets wat aan dat plugje blijft hechten
Alle reacties Link kopieren
ok lulua. Dat is een positief geluid

Ik ga er nu maar echt vanaf proberen te blijven.
Alle reacties Link kopieren
Met een heel smal pincetje en flink wat geduld moet je 'm er uit kunnen krijgen.
Alle reacties Link kopieren
In die zwisterse zakmessen zitten ienimini pincetjes..die zouden klein genoeg moeten zijn..wat een shitzooi. Sukses
Op eigen risico :

Tien-sec lijm in rietje, even laten zitten en dan nog eens proberen.

(Dit zou ik zelf trouwens niet doen, beter even naar een winkel)
Alle reacties Link kopieren
Klein boortje (1 mm of minder), Dremel, gaatje boren. Dan heel klein schroefje in het gaatje en plug eruit trekken.



Gezien je vraag: niet zelf gaan doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven