PC software voor Foto Collage (Windows 7)

01-12-2014 10:51 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar software voor de pc (in principe freeware) waarmee ik foto-collages kan maken.

Het hoeft niet allemaal heel fancy te zijn, maar gewoon een voorgevormd iets waarin je meerdere foto's kwijt kunt.



Via de app heb ik zoiets wel kunnen vinden, maar die hebben niet ook standaard iets voor de pc.

Voor de pc alleen maar dingen waarmee je, zodra je ook maar het plaatje wilt bewaren of printen, meteen elke maand x dollar moet betalen. Leuk voor mensen die er fanatiek mee aan de gang gaan, maar voor mij niet aan de orde.



Wie kent er foto collage software (freeware) voor de pc en is daar erg tevreden over?
Alle reacties Link kopieren
Mijn vrouw is erg tevreden over Picasa.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Ik gebruik graag Picmonkey.com. Meeste functies zijn gratis te gebruiken, waaronder collages maken. Je kunt het plaatje op je eigen pc opslaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:paulaner schreef op 01 december 2014 @ 11:46:

Mijn vrouw is erg tevreden over Picasa.



Ik ook!

Je kopieert de foto's die je wil gebruiken in een apart mapje, dan klik je op 'collage maken' en dan verschijnt er meteen een mooie collage, waarbij je alles nog kan aanpassen (draaien, formaat wijzigen etc.). en ook de kleur kan veranderen, mooie foto op de achtergrond enzovoort.

Ik heb nog geen programma gevonden dat makkelijker werkt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken Picasa alleen van jaren geleden en toen had het zoiets nog niet.



Ik zal eens gaan kijken bij zowel de huidige Picasa als ook Picmonkey.com. Heel benieuwd!

(en zolang er maar voldoende gratis te gebruiken is waarmee ik mijn, niet al te ingewikkelde, doel kan bereiken, dan ben ik al blij :-) )



Bedankt voor de suggesties tot nu toe!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven