pc valt steeds uit, what to do?

01-08-2012 20:35 6 berichten
Hallo,



mijn pc is van het weekend geupgrade met een betere geluidskaart.

Een vriend heeft die kaart geïnstallerd en meteen een ccleaner erop gezet.



Sinds dit is gedaan valt mijn pc steeds uit, erg vervelend als ik net een boss probeer te killen in WoW :P



Ik heb die vriend kort aan de lijn gehad en hij denkt dat het aan de ccleaner ligt en daar zou ik iets aan moeten doen. Maar... ik weet dus niet meer wat en hij is op vakantie :S



Heeft een van jullie digitale wondertjes een idee wat dat zou kunnen zijn???
Alle reacties Link kopieren
Ik zou toch eerder denken dat het aan de geluidskaart ligt, maar waarom flikker je ccleaner dan niet gewoon van je pc af? Kan je daarna altijd nog je kaart eruit halen als dat niet helpt.
Alle reacties Link kopieren
Ccleaner is de boosdoener niet. En het programma is ook niet aktief. Dus er af helpt niet. Waarschijnlijk is de driver van de geluidskaart niet in orde. Heb je al in apparaatbeheer gekeken?

Daar staat de geluidskaart en die moet niet uitgeklapt staan. Win7 is behoorlijk gevoelig voor verkeerde drivers. Succes
De geluidskaart is of niet goed geïnstalleerd of aan het kapot gaan.
heb ccleaner eraf gegooid en hij doet t niet meer. PC blijft nu braaf doen wat die doen meot.



Zou t dan toch in dat programma hebben gezeten?
Alle reacties Link kopieren
zou best in Ccleaner kunnen zitten, als dat programmaatje troep heeft achtergelaten in de registry van windows, dan wordt elke keer als windows de registry bijwerkt die troep tevoorschijn gehaalt, windows ziet de fout, en zet de pc uit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven