Photoshop Elements, wat kan wel en wat niet?

09-08-2015 21:35 4 berichten
Ik zit er al een tijdje aan te denken om Photoshop Elements aan te schaffen. maar het is mij niet echt duidelijk wat ik er nu wel en niet mee kan ten opzichte van de gewone Photoshop. Ik vind het leuk om plaatjes te bewerken met layers, filters, brushes, speciale effecten etc en soms ook een animated gif te maken maar ik lees dus heel verschillende dingen over elements. De een zegt dat je er gewoon ook alles mee kan en weer een ander zegt dat je alleen de simpele basis dingen kunt doen en als je wat meer wilt op grafisch gebied je echt photoshop nodig hebt.



Wie heeft er ervaring met Photoshop Elements of beide en kan mij vertellen wat je er niet mee kunt. Van de gewone Photoshop gebruikte ik als hobbyist natuurlijk niet alles maar ik zou het jammer vinden als veel van de dingen die ik wel gebruikte ook niet kunnen.
Alle reacties Link kopieren
http://tv.adobe.com/watch ... in-photoshop-elements-11/

https://www.youtube.com/watch?v=uV2Of3r3EM0



Hier heb je tutorials waarin wel wordt gewerkt met layers + maken van gif animaties in Adobe photoshop elements.

(Tip: google dus tutorials om te kijken wat het maximale is dat je uit het programma kan halen met betrekking tot opties)



Maar ik moet zeggen als fervent photoshopper dat ik Photoshop elements maar beperkt vond.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Photoshop Elements is heel beperkt. Je kan het beste Photoshop CC aanschaffen.
*prik*
Nou, toevallig heb ik net een maand op proef gedownload. Dat kan dus, dus je kan het zelf proberen.

Bij mij staat hij er net pas op, zit er nu op te wachten tot het uploaden klaar is. Dus ik heb nog niks kunnen proberen.
anoniem_193615 wijzigde dit bericht op 09-08-2015 22:01
Reden: Typtyfus corrigeren
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven