Plaatjesplakrechten

29-07-2016 22:41 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,



Hoe kom ik ook alweer aan plaatjesplakrechten op het forum?

Ik las volgens mij ooit eens een topic hierover, volgens mij moest je daarin reageren als je 200+ berichten had en dan kreeg je die rechten. Maar ik kan dat topic zo snel niet meer vinden...



Enlighten me, please?
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Staat op subforum Overig.
Plaatjesplakken? Mail ons en vraag het aan
Om misbruik van de plaatjesplakfunctie te voorkomen, kun je via forum@viva.nl (met als onderwerp 'plaatjesplakken') deze rechten voor je account aanvragen. We zullen je alleen deze rechten toekennen nadat we je account aan deze voorwaarden hebben getoetst:



- Minimaal 200 (normale) posts gemaakt op het Viva forum

- Niet forummen via een proxy-IP, dit is namelijk niet toegestaan via de huisregels en zal ook leiden tot een ban



Deze voorwaarden kunnen mogelijk later nog aangepast worden



Bij misbruik worden de rechten uiteraard weer ingetrokken en kun je eventueel ook een waarschuwing of ban verwachten.



Geef het via de mail aan als je plaatjes wilt kunnen plakken en dan zullen wij alle aanvragen bekijken en in behandeling nemen. Reken er op dat het soms 1 tot enkele dagen kan duren voordat je aanvraag is behandeld, zeker als het druk is of bijvoorbeeld tijdens het weekend. Het wordt niet via de email gecommuniceerd als de `plaatjesplakrechten` zijn toegekend. Mocht je niet meer weten met welk emailaccount je je hebt aangemeld, geef dit dan aan in je email die je van een ander emailadres verstuurt.



Alvast veel plezier met het plaatjesplakken, we hopen dat straks iedereen die er positief gebruik van maakt weer plezier kan beleven aan deze functie!



Ps, kleine toevoeging van Junior Mod. ;

Het aantal postings wat je hebt, kan je vinden in je profiel. Je komt hier door of op je nick danwel op je avatar te klikken. Het aantal postings staat tussen haakjes achter ' alle topics en reacties van ..' .
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 29 juli 2016 @ 22:44:

Plaatjesplakken? Mail ons en vraag het aan



Thanks



OP quoten was niet nodig maar ook bedankt
Vivo per lei
Anders was je topic zo leeg
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je topic, ik wist wel hoe het moest maar had het nooit aangevraagd. Dit was een mooie aanleiding!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven