Plugins in Wordpress, hoe?

15-05-2016 17:32 9 berichten
Het is vast een hele domme vraag, maar ik heb een paar dagen geleden een website gemaakt met Wordpress en nu wil ik graag een gastenboek installeren. Ik heb de plugin al geüpload en die zie ik op het dashboard ook staan. Ik heb hem tevens geaktiveerd. Nou is mijn vraag: hoe krijg ik deze plugin op mijn website??? Ik zie nergens een knop of zoiets.

Alvast bedankt!
Ga onder Weergave naar Widgets en sleep één of meer beschikbare widgets naar de gewenste positie.
Ik krijg die Widget nergens naartoe gesleept?
Ik denk dat het ermee te maken heeft dat ik geen sidebars heb op mijn site want die wilde ik niet.
Alle reacties Link kopieren
De widgets sleep je normaal gesproken in de sidebar, dus als die niet hebt wordt het lastig denk ik.

Misschien kun je een nieuwe pagina aanmaken en de code daarin zetten?



Maar ik ben geen expert, ben zelf ook maar net begonnen...
Zet even de side bars aan en probeer of je de widget dan wel er naar toe kan slepen.

Dan kan je daarna nog besluiten of je toch met side bars gaat werken.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook een widget (tenminste in mijn template) boven de homepage zetten, als welkomsttekst. Dan zie je hem niet aan de zijkant
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
Check de documentatie van de plugin en van de theme die je gebruikt. Met de info die je geeft, is er namelijk geen goed antwoord te geven
Ik ben er inmiddels uit, ik zag ineens dat je gewoon dat linkje op een nieuwe, lege pagina moet plaatsen.



Nou heb ik alleen nog het probleem dat contactplugin niet werkt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven