Pokemon Go of Pokemon No

27-07-2016 06:10 95 berichten
Welke android telefoon heb je en werkt Pokemon Go erop? En werkt ie vloeiend of haperend?





Waarom dit topic? Zelf heb ik geen mobiele telefoon, maar wil wel graag Pokemon Go spelen met mijn kinderen.



Overigens hebben we 1x gespeeld op de telefoon van mijn werk, maar hier wil ik geen gewoonte van maken.



Vandaar dat ik graag zelf een telefoon wil aanschaffen. Omdat de voornaamste reden het spelen van Pokemon Go is, heb ik ook gekeken naar telefoons van Chinese makelij. De prijs is goed, maar ik vraag me echt af in hoeverre dat ten koste gaat van de kwaliteit.



Samsung J3 is ca 150 e.

Bluboo Picasso ca 70 e.
TO trapt af

S5 werkt perfect

Galaxy Young, voldoet aan specs, spel blijft vastlopen



Nu twijfel ik tussen de Bluboo Picasso of de Samsung Galaxy J3
Alle reacties Link kopieren
Op mijn HTC gaat het in het begin goed met het spel, maar na 5 minuten wordt ie langzaam en gaat het spel een beetje haperen.



Gecombineerd met interesseverlies, heb ik het spel na een klein weekje weer verwijderd.
"I love not Man the less, but Nature more..."
Ik heb een Sony Xperia z5 mini. Werkt top.
iPhone 5S. Sowieso toptelefoon, heb 'm al sinds 'ie uitkwam.



Pokemon Go loopt hier nog regelmatig vast, maar zal meer aan 't spel zelf liggen dan aan mijn telefoon. Verder werkt alles altijd goed.



Je wilt ook gewoon een fijne mobiel als je 't spel zat bent ---> iPhone doen dus.
quote:Mieshka schreef op 27 juli 2016 @ 06:47:

iPhone 5S. Sowieso toptelefoon, heb 'm al sinds 'ie uitkwam.



Pokemon Go loopt hier nog regelmatig vast, maar zal meer aan 't spel zelf liggen dan aan mijn telefoon. Verder werkt alles altijd goed.



Je wilt ook gewoon een fijne mobiel als je 't spel zat bent ---> iPhone doen dus. Bedankt voor de tip. Wij zijn echte androidfans. Een apple achtige zal t niet worden hier
Alle reacties Link kopieren
Samsung S7 edge hier

Spel draait super en batterij gaat lang mee. Waarom besparen op smartphones die na een jaar vol zitten of apps niet meer aankunnen en niet gewoon een flagship aanschaffen die tot 3 jaar meekan?
Alle reacties Link kopieren
Op de Samsung s6 doet hij het ook prima!
Alle reacties Link kopieren
Geen telefoontip, want ik heb een iPhone 6S maar mocht je het probleem hebben dat de camera vastloopt: je kan de augmented reality uitzetten (schuifknopje AR in het scherm op moment dat het van toepassing is). Verder na 1,5 week nog steeds een dikke go!
quote:Yahitchu schreef op 27 juli 2016 @ 07:16:

Samsung S7 edge hier

Spel draait super en batterij gaat lang mee. Waarom besparen op smartphones die na een jaar vol zitten of apps niet meer aankunnen en niet gewoon een flagship aanschaffen die tot 3 jaar meekan?



Omdat mijn zoon van 6 ermee rond gaat lopen. Als ik erachteraan loop, wordt ik er nogal nerveus van dat hij mijn telefoon vast heeft (en ik niet).



Het enige doel van die telefoon is ook om er Pokemon op te spelen. Vandaar mijn zoektocht naar een goedkoop, acceptabel model.



De Forbes adviseert overigens ook de S7. Maar die hebben ook een iets andere doelgroep. Die zou ik zelf wel willen hebben!
Alle reacties Link kopieren
Op de samsung s5 doet het spel het ook prima. Misschien kun je naar de winkel gaan en vragen naar een goedkopere telefoon met dezelfde of gelijkwaardige specs erin. Samsung heeft hele mooie goedkopere/kleinere modellen voor een leuk prijsje.
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me groen en geel aan de Pokemon-strijders



Je komt ze overal tegen, lopen midden op de weg en kijken nergens naar, verschrikkelijk!



Auto's gaan zelfs midden op de weg stilstaan omdat ze een Pokemon zien



Daarnaast vind ik het ronduit belachelijk dat er zoiets moet worden verzonnen omdat de kinderen van tegenwoordig niet meer buitenkomen
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik wel zoo met je mee eens coolingdown!!! Vind het een leuk spelletje als ik even een rondje ga wandelen, maar iedereen die overal maar stopt en niet meer om zich heen kijkt....... :(

Ging van de week een rondje met vriedlief lopen, ik hem wel 6x van het fietspad af moeten halen omdat meneer een pokemon aan het vangen was.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Motorola MotoG 2nd generation.

Doet het opzich OK, maar er zit geen gyroscoop in.

Dus je kunt de Pokémon niet met een camera-achtergrond (AR) spelen, alleen met de getekende achtergrond.



Daar zou ik dus wel naar kijken bij de goedkopere telefoons, als je het echt voor Pokemon Go wil. Even navragen dus.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens naar een Xiaomi,of Meizu, de redmi 3 bijvoorbeeld.

In tegenstelling tot de Bluboo heb je dan een goed betrouwbaar merk te pakken.



Of binnen Europa, een Motorola (Moto G), Asus (Zenfone) of Huawei?
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de iets grotere versie van de samsung J3, (de samsung J5) voor pokemon go. Voordeel van deze vind ik dat de batterij lang meegaat (J5 heeft betere batterij dan J3 volgens mij). Nadeel is dat AR functie niet werkt omdat er geen gyroscoop op de camera zit (bij J3 ook niet). Verder werkt het spel prima op de J5, ookal is de tel al bijna n jaar oud.
Kijk, luister en geniet... want mooier dan dit wordt het niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Orphan_Black schreef op 27 juli 2016 @ 08:15:

Daar ben ik wel zoo met je mee eens coolingdown!!! Vind het een leuk spelletje als ik even een rondje ga wandelen, maar iedereen die overal maar stopt en niet meer om zich heen kijkt....... :(

Ging van de week een rondje met vriedlief lopen, ik hem wel 6x van het fietspad af moeten halen omdat meneer een pokemon aan het vangen was.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een J5 en die heeft GEEN gyroscoop, dus de AR werkt dan niet, volgens mij geldt dat voor de hele J-serie van Samsung. Dan kun je de Pokémon dus niet in de echte wereld zien, voor mij is dat geen probleem, maar misschien voor jou en je kinderen wel. Pokémon zijn wel makkelijker te vangen als de AR uitstaat. Verder loopt het spel als een zonnetje, ik heb alleen last als de servers overbelast zijn, net als de rest van de wereld.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter speelt het op de Samsung Galaxy S4. En dat gaat prima.

Hoewel de S4 natuurlijk al een boel opvolgers heeft is-ie wel nog te koop voor ongeveer 200 euro.

Dan zou ik liever een S4 kopen dan een J5, want de AR-functie maakt het spel toch net wat leuker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ieniemienie123 schreef op 27 juli 2016 @ 07:18:

Op de Samsung s6 doet hij het ook prima!Eens - ook mijn ervaring; ik heb een Samsung S6 Edge Plus - maar doordat het spel extreem veel capaciteit vergt van de batterij is het spel niet goed speelbaar. Ik sluit niet geheel uit dat ik daardoor mijn interesse ga verliezen.
World of Warcraft: Legion
Ben ik de enige die het debiel vindt dat je een telefoon gaat kopen om 1 spelletje te kunnen spelen??
Alle reacties Link kopieren
quote:sloth schreef op 27 juli 2016 @ 09:27:

Ben ik de enige die het debiel vindt dat je een telefoon gaat kopen om 1 spelletje te kunnen spelen??



Zo gek vind ik het niet, vroeger kocht je ook een gameboy om Pokémon op te spelen.



Maar ik moet TO wel waarschuwen, straks is de interesse in Pokémon Go verloren en daar zit je dan met een gloednieuwe telefoon waar je niets mee doet.



Misschien is tweedehands een optie?
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
quote:sloth schreef op 27 juli 2016 @ 09:27:

Ben ik de enige die het debiel vindt dat je een telefoon gaat kopen om 1 spelletje te kunnen spelen?? ik vind het ook debiel
quote:sloth schreef op 27 juli 2016 @ 09:27:

Ben ik de enige die het debiel vindt dat je een telefoon gaat kopen om 1 spelletje te kunnen spelen??



Mag je vinden. Dat vind ik nou van mensen die niet hun mening kunnen verwoorden zonder te schelden.



Het lijkt mij pijnlijker om hoger dataverbruik/gesneuvelde telefoon aan mijn werkgever te verklaren.
quote:DuploPanda schreef op 27 juli 2016 @ 09:49:

[...]





Zo gek vind ik het niet, vroeger kocht je ook een gameboy om Pokémon op te spelen.



Maar ik moet TO wel waarschuwen, straks is de interesse in Pokémon Go verloren en daar zit je dan met een gloednieuwe telefoon waar je niets mee doet.



Misschien is tweedehands een optie?



Tweedehands is ms ook nog wel een idee. Dan is een S4 zo een 100.

Mijn vorige telefoon was een S4, daar had ik erg veel problemen mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven