Pokemon Go of Pokemon No

27-07-2016 06:10 95 berichten
Welke android telefoon heb je en werkt Pokemon Go erop? En werkt ie vloeiend of haperend?





Waarom dit topic? Zelf heb ik geen mobiele telefoon, maar wil wel graag Pokemon Go spelen met mijn kinderen.



Overigens hebben we 1x gespeeld op de telefoon van mijn werk, maar hier wil ik geen gewoonte van maken.



Vandaar dat ik graag zelf een telefoon wil aanschaffen. Omdat de voornaamste reden het spelen van Pokemon Go is, heb ik ook gekeken naar telefoons van Chinese makelij. De prijs is goed, maar ik vraag me echt af in hoeverre dat ten koste gaat van de kwaliteit.



Samsung J3 is ca 150 e.

Bluboo Picasso ca 70 e.
Alle reacties Link kopieren
Even omhoog schoppen.



Ik heb exact dezelfde vraag als TO, voor exact hetzelfde doel.





Werkt Pokémon Go op de Huawei Y360 ???



De Huawei Y360 is een betaalbare, eenvoudige en compacte smartphone. Het toestel heeft een IPS-LCD beeldscherm van 4 inch met een behoorlijke resolutie van 480 x 854 pixels, wat resulteert in een scherpe beeldkwaliteit. De Huawei Y360 wordt aangedreven door een 1,2 GHz quad-core processor met meer dan voldoende rekenkracht om het Android besturingssysteem snel en stabiel te kunnen draaien. Aan de achterzijde heeft de Huawei Y360 een eenvoudige maar doeltreffende 5-megapixelcamera. De foto’s en video’s die met deze camera gemaakt kunnen worden hebben een ideaal formaat om te delen via social media.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ha Snoesje,

Ik heb nog geen telefoon gekocht.

Nu twijfel ik tussen de J5 2016, die kost 220 maar voldoet ruim aan alle specs.



En ik zag dat er een Huawei Y6 II uitkomt. De compact versie kost 150 e en heeft ook 2gb RAM. Deze heeft nu mijn voorkeur, maar is nog niet te koop. Hij staat wel op de site van coop blue.



Eigenlijk wacht ik nog op een leuke actie.
quote:Snoesje666 schreef op 10 augustus 2016 @ 08:45:

Even omhoog schoppen.



Ik heb exact dezelfde vraag als TO, voor exact hetzelfde doel.





Werkt Pokémon Go op de Huawei Y360 ???



De Huawei Y360 is een betaalbare, eenvoudige en compacte smartphone. Het toestel heeft een IPS-LCD beeldscherm van 4 inch met een behoorlijke resolutie van 480 x 854 pixels, wat resulteert in een scherpe beeldkwaliteit. De Huawei Y360 wordt aangedreven door een 1,2 GHz quad-core processor met meer dan voldoende rekenkracht om het Android besturingssysteem snel en stabiel te kunnen draaien. Aan de achterzijde heeft de Huawei Y360 een eenvoudige maar doeltreffende 5-megapixelcamera. De foto’s en video’s die met deze camera gemaakt kunnen worden hebben een ideaal formaat om te delen via social media. http://m.gsmarena.com/huawei_y360-reviews-7077.php

Het kan, maar je moet wat technische handelingen doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik bij de MediaMarkt een verkoper de garantie laat geven (schriftelijk) dat de telefoon retour mag als Pokémon Go niet werkt.



Mijn zoon is 13 en al twee jaar heel zuinig op zijn Galaxy Young2, maar ik wil niet dat hij verongelukt of te laat komt voor school.

Het pokémontoestel gaat dus overdag met mij mee, de verklaring dat ik vier pokéstops bij mijn werk heb, en onderweg een stuk of 12 tegen kom was voor hem voldoende om hier mee accoord te gaan.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:lonelyryder schreef op 10 augustus 2016 @ 09:03:

Ha Snoesje,

Ik heb nog geen telefoon gekocht.

Nu twijfel ik tussen de J5 2016, die kost 220 maar voldoet ruim aan alle specs.



En ik zag dat er een Huawei Y6 II uitkomt. De compact versie kost 150 e en heeft ook 2gb RAM. Deze heeft nu mijn voorkeur, maar is nog niet te koop. Hij staat wel op de site van coop blue.



Eigenlijk wacht ik nog op een leuke actie.



Ah gossie, en die arme kindertjes de hele vakantie zonder Pokemon? Of spelen ze nog op jouw telefoon?



Hak die knoop nou eens door! Stel je bent twintig euro te duur uit, maar je kinderen hebben daar weken extra lol door? Dat is het toch al waard? Life is what happens when you're making other plans.
quote:pruttel schreef op 10 augustus 2016 @ 09:24:

[...]





Ah gossie, en die arme kindertjes de hele vakantie zonder Pokemon? Of spelen ze nog op jouw telefoon?



Hak die knoop nou eens door! Stel je bent twintig euro te duur uit, maar je kinderen hebben daar weken extra lol door? Dat is het toch al waard? Life is what happens when you're making other plans.





Ik ben net terug . Eentje is uit logeren en met die ander heb ik samen gespeeld. Dus op dit moment is het niet megadringend.



Maar je hebt gelijk. Deze vrijdag zou ik er wel 1 willen hebben. Dan gaan we met vriendem een dagje pokeshoppen in Utrecht. Aangevuld met een etentje bij een restaurant tussen 4 pokestops.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat hij goed draait op deze twee jaar oude telefoon.

1,5 GB en dual core processor. Android Kitkat 4.4.3.



https://www.androidplanet.nl/samsung/ga ... ini/specs/





De 512 MB lijkt inderdaad onvoldoende.

Wel quad core (zegt mij overigens niets).



https://www.androidplanet.nl/huawei/y360/specs/
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Op een Iphone 4 doet PG het in ieder geval niet :P

Mijn dochter heeft een Huawai p8 light en die is nu 2 weken weg voor reparatie. Dat werkte ook prima (goedkoop toestel en toch best goed)

Ze wilde dus op mijn Ipohne 4 gaan spelen, dat had ik zelf aangeboden, er niet over nadenkend dat de IOS versie nogal oud is en niet meet kan worden ge-updated.

Arm kind ;)
Alle reacties Link kopieren
O en het ligt denk ik helemaal aan mij maar ik heb (nog?) helemaal geen last gehad van PG spelende mensen op straat.

Voorheen zag ik ook mensen op hun mobiel kijken tijdens het fietsen/lopen/brommer rijden en ook in de auto. Ik heb niet erg het gevoel dat dat nu meer is eigenlijk...

En hoe weet je nu dat iemand niet gewoon aan het whatsappen oid is?



Eerlijk gezegd vind ik het een leuk spel. Dochters (15 en 13) zijn er ook al meerdere keren echt op uit gegaan om te jagen (zo noem ik dat tot hun ergernis). En dan doen ze gelijk even wat boodschappen. Ik heb ze op het hart gedrukt wel te blijven opletten. Ik ben er ook wel eens bij en dat doen ze dan ook echt. Ze mogen het niet vanaf de fiets doen.

Maar ja ik heb geloof ik extreem brave kinderen....
Alle reacties Link kopieren
Ik speel op een iPhone 6s, werkt heerlijk. Je zei geen iPhone te willen en ik snap de nadelen van Apple. Ter overweging: ik gebruik behalve Pokemon ook de app Strut. Deze app draait op de achtergrond en deelt de hele wereld op in kleine blokjes. Iedere keer als je ergens komt wordt het betreffende blokje ingekleurd. Wellicht een andere app om het voor kinderen uitdagend en leuk te maken om te wandelen/fietsen en steeds andere plekken op te zoeken? Het motiveert mij om bij het hardlopen iedere keer een andere route te kiezen. Deze app is alleen voor iOS/Apple beschikbaar.
Alle reacties Link kopieren
Cum laude afgestudeerde sukkel bij Tele2 in de Herestraat in Groningen. Pokémon Go kan niet prepaid gespeeld worden, alleen met een abonnement.



Hard lachend weggelopen.



Bij ThePhoneHouse dachten ze in elk geval mee, maar kwam ik op 170 euro.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Hi Sophiax,

Bedankt voor het meedenken. Een apple is echt geen optie.



Ik wacht met kopen tot 24 aug als de huawei uitkomt. 2gb ram en 8 core processor voor 150 euro. Die heeft nu de voorkeur, en is 70 goedkoper dan de j5 2016.
quote:Snoesje666 schreef op 10 augustus 2016 @ 13:07:

Cum laude afgestudeerde sukkel bij Tele2 in de Herestraat in Groningen. Pokémon Go kan niet prepaid grspeeld worden, alleen met een abonnement.



Hard lachend weggelopen.



Bij ThePhoneHouse dachten ze in elk geval mee, maar kwam ik op 170 euro.





En voor welk toestel ga je nu?

Bij de Belcompany in Arnhem kunnen ze er ook wat van. Dat heeft ons toen een gratis telefoon opgeleverd

Alle reacties Link kopieren
Weet ik nog niet. Misschien inderdaad wachten tot de scholen weer zijn begonnen, en anders toch maar weer op mijn telefoon installeren.



Dan moet ik er wel om denken om de app écht af te sluiten via het app-menu, anders blijft hij op de achtergrond data en accu slurpen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik google.

De speciaal aangemaakte gmailaccount werd direct herkend door de (opnieuw op mijn eigen telefoon geïnstalleerde) app en al mijn Pokémon, eieren etc. waren er nog.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Huawei P6 en daar werkt Pokemon go niet op. Telefoon loopt meteen vast.
Alle reacties Link kopieren
Dratini gevangen, drieëneenhalve kilometer geslenterd en uit het tweekilometer-ei kwam een f*cking Magicarp...
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
O maar Snoesje666 dan krijg je wel best veel Magicarp candy. En als je een Magicarp kan evolven (400 candy) dan krijg je een hele sterke pokémon (schijnt). En het is nog altijd beter dan een Rattata
Alle reacties Link kopieren
Dat zei mijn puber ook al, dus blijven we braaf hengelen naar Magicarp.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Heb ik me gisteren de poten uit het lijf gesjouwd voor Dratini, zit de tweelingbroer/zus van dat beest vandaag in de woonkamer. En ik had maar één bal nodig, Snoezepuber gisteren een stuk of tien.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Hahaha, ik moet wel lachen om je snoesje.



Wij zijn gisteren met de trein naar de stad gegaan en hebben met een pitstop in de kroeg 1,5 level erbij gespeeld. Inclusief 2 Jinx die we gevangen hebben.



Nu moeten we de ballenvoorraad zien op te krikken voor morgen.
Alle reacties Link kopieren
Jinx hebben we nog niet.

Het Stadspark in Groningen schijnt volgens mijn broer vol Machamps te zitten, en nee, ik verdom het om nu naar de stad te rijden met de auto. Zojuist de derde Dratini gevangen in de woonkamer.



De platenspeler is van zolder gehaald en draait nu op 33 toeren, met de telefoon er op. Eens zien of het werkt om eieren uit te broeden.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Hier een lg magna, heel tevreden mee, en Pokémon Go draait er prima op.
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 11 augustus 2016 @ 17:05:

Jinx hebben we nog niet.

Het Stadspark in Groningen schijnt volgens mijn broer vol Machamps te zitten, en nee, ik verdom het om nu naar de stad te rijden met de auto. Zojuist de derde Dratini gevangen in de woonkamer.



De platenspeler is van zolder gehaald en draait nu op 33 toeren, met de telefoon er op. Eens zien of het werkt om eieren uit te broeden.





Die platenspeler gaat toch niet werken, tenzij die op wieltjes staat en de straat op en af rijdt? Platenspeler blijft op dezelfde plaats staan, dus GPS zal geen beweging registeren.



En je mag wat van mijn Jinx hebben, heb ondertussen al meer dan 30 Jinx candy, en ik ben er niets mee.
quote:nephthys schreef op 11 augustus 2016 @ 23:32:

[...]





Die platenspeler gaat toch niet werken, tenzij die op wieltjes staat en de straat op en af rijdt? Platenspeler blijft op dezelfde plaats staan, dus GPS zal geen beweging registeren.



En je mag wat van mijn Jinx hebben, heb ondertussen al meer dan 30 Jinx candy, en ik ben er niets mee.Wellicht op de robot stofzuiger

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven