Pokemon Moon: starter terugzetten in party

06-01-2017 17:47 6 berichten
Hallo!



Mogelijk weet iemand hier het, met Google kom ik er helaas niet uit.



Het gaat om het 3ds spel Pokemon moon. Mijn dochter heeft de start Pokemon uit haar party (clubje van zes Pokemon die exp. points krijgen) verwijderd. Heeft iemand enig idee hoe we deze weer terug kunnen zetten?



Ik zie wel een switch Pokemon optie, dit is echter alleen om Pokemon die al in de party zitten onderling van plaats te laten wisselen.



Heeft iemand raad?
quote:KyloRen schreef op 06 januari 2017 @ 17:51:

Heeft ze hem naar haar 'box' geplaatst? Dan even naar een Poké Centre gaan en haar box opstarten



Dit dus.

De box kun je bijkomen door naar de computer te gaan in het pokecenter.
quote:Merlijne schreef op 06 januari 2017 @ 17:53:

[...]





Dit dus.

De box kun je bijkomen door naar de computer te gaan in het pokecenter.Dit klinkt goed, even proberen:)
Alle reacties Link kopieren
Je moet naar het Pokemon center gaan, daar staat een computer, die kan je openen door op 'A' te drukken, daar kan je je meer Pokemon bewaren, die kan je ook uitwisselen met de Pokemon in het team van 6



Dit is door mijn Pokemon nerd zoon getikt, mocht je er nog niet uitkomen helpt hij graag verder.
Such a beautiful place to be with Friends.
quote:patricia1987 schreef op 06 januari 2017 @ 17:58:

[...]





Dit klinkt goed, even proberen:)Bedankt!! Het is gelukt!
quote:LoveDobby schreef op 06 januari 2017 @ 18:01:

Je moet naar het Pokemon center gaan, daar staat een computer, die kan je openen door op 'A' te drukken, daar kan je je meer Pokemon bewaren, die kan je ook uitwisselen met de Pokemon in het team van 6



Dit is door mijn Pokemon nerd zoon getikt, mocht je er nog niet uitkomen helpt hij graag verder.Wat lief van je zoon! Bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven