pokemon sun of moon

10-11-2016 09:50 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon krijgt een pokemon spelletje van ons voor zijn 3 ds, maar ik heb er de ballen verstand van.. Het spel moet nog uitkomen. De ene versie heet sun de andere moon.. Als ik ga lezen op internet wat of hoe snap ik er nóg niets van..



Iemand hier met pokemon ervaring die weet welke van de 2 ik moet kopen ?



Thanks
Betekent dat niet dat Moon alle nachtpokemons zijn, en Sun alle elektrische/vuurpokemons? Lijkt mij een logische verklaring



Krijg je ook geen hits als je googelt op: verschil Pokemon Sun en Pokemon Moon?
Alle reacties Link kopieren
Het verschil zit hem in de aanwezigheid van een paar pokemons tussen beide versies. Als echte pokemon fan zeg ik dus beide kopen, vooral gezien 3ds games geen drol kosten



IGN - POKEMON SUN AND MOON
Humanity is a disease... erase the human race!
Alle reacties Link kopieren
Geen drol ? 43 euro vind ik nogal aan de prijs eigenlijk..



Pommiaan, ik heb gegoogled maar ik word er niet wijzer van.. Ik snap sowieso niets van dat hele pokemon
Er zit wel degelijk meer verschil in dan enkel de version-exclusive Pokémon. In Pokémon Sun, als het volgens de klok van de 3DS dag is, is het in het spel dag en 's nachts nacht net zoals bijvoorbeeld in X en Y. In Moon is dit het tegenovergestelde. Als je Moon overdag aanzet, is het nacht in het spel.
Alle reacties Link kopieren
exilidous ik heb jouw link even bekeken.. dan zou moon wellicht een optie zijn als ik het goed snap, mijn zoon speelt voornamelijk in de avonduren en als het werkt op de tijd van je ds dan zou hij dus moon spelen ?



Argh.. dat ik me moet verdiepen in een spel om te weten welke ik moet kopen.. zucht
Alle reacties Link kopieren
Het maakt echt niet veel uit elke je koopt. De gameplay is precies hetzelfde, met een paar kleine aanpassingen. Dit is al jaren zo met pokemon, waarom ze het doen geen idee.... ik mn was als kind nogal teleurgesteld toen ik pokemon blauw had gekregen voor mn verjaardag aangezien die gewoon PRECIES hetzelfde was als pokemon red, die ik al had.
quote:VanilleNoire schreef op 10 november 2016 @ 10:05:

Er zit wel degelijk meer verschil in dan enkel de version-exclusive Pokémon. In Pokémon Sun, als het volgens de klok van de 3DS dag is, is het in het spel dag en 's nachts nacht net zoals bijvoorbeeld in X en Y. In Moon is dit het tegenovergestelde. Als je Moon overdag aanzet, is het nacht in het spel.



Dit.

Maar, dat is een gameplay element wat je eventueel kunt manipuleren (de tijd van je ds aanpassen). Ik weet niet of kind weet dat hij pokemon krijgt, in dat geval zou ik hem laten vragen welke voorkant (legendarische pokemon) hem meer aanspreekt. Zo kies ik altijd
quote:Merlijne schreef op 10 november 2016 @ 10:10:

[...]





Dit.

Maar, dat is een gameplay element wat je eventueel kunt manipuleren (de tijd van je ds aanpassen). Ik weet niet of kind weet dat hij pokemon krijgt, in dat geval zou ik hem laten vragen welke voorkant (legendarische pokemon) hem meer aanspreekt. Zo kies ik altijd De legendary van Moon (lunala) ziet er zo gaaf uit en heeft ook nog eens een betere typing
quote:VanilleNoire schreef op 10 november 2016 @ 10:13:

[...]



De legendary van Moon (lunala) ziet er zo gaaf uit en heeft ook nog eens een betere typing Helemaal eens
Alle reacties Link kopieren
quote:Merlijne schreef op 10 november 2016 @ 10:10:

[...]





Dit.

Maar, dat is een gameplay element wat je eventueel kunt manipuleren (de tijd van je ds aanpassen). Ik weet niet of kind weet dat hij pokemon krijgt, in dat geval zou ik hem laten vragen welke voorkant (legendarische pokemon) hem meer aanspreekt. Zo kies ik altijd hij weet het niet maar ik kan wel zijn broer even vragen het uit te vogelen.. die 2 praten er wel veel over
quote:Dalfx schreef op 10 november 2016 @ 10:10:

Het maakt echt niet veel uit elke je koopt. De gameplay is precies hetzelfde, met een paar kleine aanpassingen. Dit is al jaren zo met pokemon, waarom ze het doen geen idee.... ik mn was als kind nogal teleurgesteld toen ik pokemon blauw had gekregen voor mn verjaardag aangezien die gewoon PRECIES hetzelfde was als pokemon red, die ik al had.Omdat je dan met anderen moet ruilen om je pokedex compleet te krijgen en het dus zo interactiever wordt.
Alle reacties Link kopieren
quote:VanilleNoire schreef op 10 november 2016 @ 10:05:

Er zit wel degelijk meer verschil in dan enkel de version-exclusive Pokémon. In Pokémon Sun, als het volgens de klok van de 3DS dag is, is het in het spel dag en 's nachts nacht net zoals bijvoorbeeld in X en Y. In Moon is dit het tegenovergestelde. Als je Moon overdag aanzet, is het nacht in het spel.En als je de klok van je 3DS verzet alvorens de game te starten kun je dit hele gebeuren omzeilen ;)
Humanity is a disease... erase the human race!
quote:Exilidous schreef op 10 november 2016 @ 11:37:

[...]





En als je de klok van je 3DS verzet alvorens de game te starten kun je dit hele gebeuren omzeilen ;)Duh, maar waarom zou je? Dat is juist de gimmick van deze versies.
Dus dat spel loopt mee met de echte tijd hier? En dan komen er ovderdags dag-pokemons en 's nachts nachtpokemons?



HEBBEN!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven