Printercartridges Canon pixma MP 160

22-11-2016 10:19 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tjonge, het lijkt wel of de cartridges flink duurder zijn geworden.En worden ook niet meer per 2 in zwart verkocht.

Alleen bij inktonline.com zijn ze nog goedkoop.Wie heeft daar ervaring mee.

Andere tips?
Alle reacties Link kopieren
Jouw printer is een model dat 10 jaar geleden op de markt verscheen. Op gegeven moment wordt de vraag naar cardridges voor een verouderd model minder, en zal het aanbod ook minder worden. Productiekosten stijgen daardoor, omdat er niet meer in hele grote aantallen geproduceerd wordt. Uiteindelijk kan je beter een nieuwe printer kopen.



Inktonline.com geeft bij mij aan dat het een domeinnaam is dat te koop wordt aangeboden. Ik bestelde wel eens bij Inktwereld.nl en dan het huismerk. Die voldeed prima. Nu haal ik de cardridges bij de Action, en daar ben ik ook tevreden over.
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel al jaren voor verschillende merken en types oudere printers via eBay, vaak komen ze dan uit Duitsland voor ongeveer €1 per stuk incl. verzending als ik er 20 ofzo tegelijk koop. En ik print best veel, dus ik bestel er regelmatig 40 tegelijk...
Alle reacties Link kopieren
quote:lulletjerozenwater schreef op 23 november 2016 @ 21:13:

Ik bestel al jaren voor verschillende merken en types oudere printers via eBay, vaak komen ze dan uit Duitsland voor ongeveer €1 per stuk incl. verzending als ik er 20 ofzo tegelijk koop. En ik print best veel, dus ik bestel er regelmatig 40 tegelijk...



Zoo, dat is goedkoop zeg..

Ik heb toch maar bij inktwereld besteld, wat poster hierboven aanraadde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven