profielfoto plaatsen

13-07-2015 19:39 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe plaats ik een profiel foto

Denk dat Dolfijntjee dat wel zal weten,en mij daar mee kan helpen
anoniem_226891 wijzigde dit bericht op 13-07-2015 19:41
Reden: fout
% gewijzigd
No Mercy
Alle reacties Link kopieren
Ga naar Je profiel (dat poppetje rechtsboven) - mijn gegevens - bestand uploaden.
Alle reacties Link kopieren
@GateKeeper

Had verwacht dat Dolfijntjee me dat wel zou uitleggen,maar jij was eerst
No Mercy
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je specifiek een antwoord van Dolfijntje wilt kun je Dolfijntje beter even een berichtje sturen in plaats van het op een openbaar forum te gooien.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
@Bitsje93

Dolfijntjee vraagt er gewoon om,en jou slogan is toch:Niet geschoten is altijd mis

Of heb ik dat mis?
No Mercy
quote:Bitje93 schreef op 13 juli 2015 @ 20:19:

Wanneer je specifiek een antwoord van Dolfijntje wilt kun je Dolfijntje beter even een berichtje sturen in plaats van het op een openbaar forum te gooien.



Inderdaad.

Vaag figuur.
quote:Dolfijntjee schreef op 14 juli 2015 @ 14:09:

[...]





Inderdaad.

Vaag figuur.Iets met de pot die de ketel verwijt
quote:GrumpyCat2 schreef op 14 juli 2015 @ 19:37:

[...]





Iets met de pot die de ketel verwijtZou jij willen ophouden met je gestalk?
quote:Dolfijntjee schreef op 15 juli 2015 @ 00:10:

[...]





Zou jij willen ophouden met je gestalk?Gestalk? Ik reageer op een post op een openbaar forum. Pas op wat je stalken noemt.
quote:GrumpyCat2 schreef op 15 juli 2015 @ 00:14:

[...]





Gestalk? Ik reageer op een post op een openbaar forum. Pas op wat je stalken noemt.



Je loopt gewoon te zieken in elke topic waarin ik reageer. Als je hiermee doorgaat zal ik jou staffen.



Fijne avond verder.
quote:Dolfijntjee schreef op 15 juli 2015 @ 00:21:

[...]





Je loopt gewoon te zieken in elke topic waarin ik reageer. Als je hiermee doorgaat zal ik jou staffen.



Fijne avond verder.Je doet maar, ik heb nergens over de scheef op je gereageerd. En er bestaat geen regel dat de TO bepaalt wie in welk topic mag reageren.
Alle reacties Link kopieren
En zelfs als dat al zo zijn zijn: Dolfijntjee is niet de TO van dit topic. Dus...
quote:prik schreef op 15 juli 2015 @ 08:43:

En zelfs als dat al zo zijn zijn: Dolfijntjee is niet de TO van dit topic. Dus...



Dat maakt niks uit.



Heb van de moderator het advies gehad om mensen te staffen die mij blijven lastig vallen.



Snap ook niet waarom bepaalde van jullie mensen moeten blijven achtervolgen omdat je het een keer niet met die persoon eens bent geweest in een ander topic.

Doe gewoon normaal.
Alle reacties Link kopieren
Dus als ik twee keer in hetzelfde topic als jij reageer achtervolg ik je of val ik je lastig? Zo dan. Stap eens uit je slachtofferrol, joh!
Ik reageer waar en wanneer ik zin heb. Waar die achtervolgings waan vandaan komt weet ik niet. Dan zouden een heleboel forummers dat hebben aangezien er altijd dezelfde mensen in bepaalde topics posten. Elle achtervolgt me dan. En DorothyParker en Gatekeeper en grobbekuiken en en oe ahh helllp!
Ps je kunt forummers onder Negeer zetten Dolfijn. Verbaast me dat de moderators jou dat niet uitgelegd hebben aangezien staffen veel zwaarder is.
quote:prik schreef op 15 juli 2015 @ 12:09:

Dus als ik twee keer in hetzelfde topic als jij reageer achtervolg ik je of val ik je lastig? Zo dan. Stap eens uit je slachtofferrol, joh!Wie de schoen past trekt hem aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat2 schreef op 15 juli 2015 @ 12:09:

Ik reageer waar en wanneer ik zin heb. Waar die achtervolgings waan vandaan komt weet ik niet. Dan zouden een heleboel forummers dat hebben aangezien er altijd dezelfde mensen in bepaalde topics posten. Elle achtervolgt me dan. En DorothyParker en Gatekeeper en grobbekuiken en en oe ahh helllp!

Zit je mij nu te beschuldigen?



I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Ja enge stalker zie je wel. Heb het nog niet getypt en daar ben je al. Hellup!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dolfijntjee schreef op 15 juli 2015 @ 12:13:

Wie de schoen past trekt hem aan. Nou, niemand dus. Als redelijk actieve forummer is er immers niet aan te ontkomen om in dezelfde topics als andere forummers te reageren. Dat is nu net het principe van een forum; dat je reageert waar en wanneer je wilt, zonder dat je daarbij krampachtig moet opletten of er misschien ook al iemand met lange tenen heeft gereageerd. Als je daar niet mee kunt omgaan moet je jezelf misschien eens afvragen of een forum wel een geschikt medium voor je is.
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat2 schreef op 15 juli 2015 @ 12:09:

Ik reageer waar en wanneer ik zin heb. Waar die achtervolgings waan vandaan komt weet ik niet. Dan zouden een heleboel forummers dat hebben aangezien er altijd dezelfde mensen in bepaalde topics posten. Elle achtervolgt me dan. En DorothyParker en Gatekeeper en grobbekuiken en en oe ahh helllp!I laf joe
Maar goed ik leun achterover want Dolfijn is al zo lekker om zich heen aan het trappen dat hij zich ook zonder mijn bijdragen wel in de nesten werkt. Mijn blokkeer lijst wordt steeds langer zo dankzij de aangebrande zieltjes zomer invasie hier.
Bovendien dolfijn noemt iemand Vaag figuur en ik geef aan dat ik dolfijn minstens even vaag vind. Dan ben ik staf waardig? Wow.
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat2 schreef op 15 juli 2015 @ 12:22:

Bovendien dolfijn noemt iemand Vaag figuur en ik geef aan dat ik dolfijn minstens even vaag vind. Dan ben ik staf waardig? Wow.Hopelijk worden de mods haar gestaf dan zo ziek, dat ze haar eraf gooien
Daar gaan jullie weer met het verzieken van de zoveelste topic.



Ik heb een woordenwisseling met 1 persoon en opeens bevind je je in een wespennest van rancuneuze forum vrouwen. Sneu.



Wens jullie veel plezier verder, want ik zal niet meer reageren in deze topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven