profielfoto plaatsen

13-07-2015 19:39 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe plaats ik een profiel foto

Denk dat Dolfijntjee dat wel zal weten,en mij daar mee kan helpen
anoniem_226891 wijzigde dit bericht op 13-07-2015 19:41
Reden: fout
% gewijzigd
No Mercy
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat2 schreef op 15 juli 2015 @ 12:19:

Maar goed ik leun achterover want Dolfijn is al zo lekker om zich heen aan het trappen dat hij zich ook zonder mijn bijdragen wel in de nesten werkt. Mijn blokkeer lijst wordt steeds langer zo dankzij de aangebrande zieltjes zomer invasie hier.I laf joe
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat2 schreef op 15 juli 2015 @ 12:22:

Bovendien dolfijn noemt iemand Vaag figuur en ik geef aan dat ik dolfijn minstens even vaag vind. Dan ben ik staf waardig? Wow.I laf joe
Alle reacties Link kopieren
quote:Dolfijntjee schreef op 15 juli 2015 @ 12:26:

Daar gaan jullie weer met het verzieken van de zoveelste topic.



Ik heb een woordenwisseling met 1 persoon en opeens bevind je je in een wespennest van rancuneuze forum vrouwen. Sneu.



Wens jullie veel plezier verder, want ik zal niet meer reageren in deze topic.Nog wel in andere topics? Jammer
En intussen heeft TO nog steeds geen profielfoto.



Madras, kun je me uitleggen waarom je perse antwoord wilde hebben van Dolfijn? Want iedereen die hier reageert heeft een avatar, je zou dus kunnen concluderen dat er meer mensen zijn die het wel weten.
Alle reacties Link kopieren
@Casalinga

Ik probeerde een antwoord (foto) van flipper te krijgen omdat hij/zij er maar op door bleef gaan om anderen te bewegen foto,s te laten zien.
No Mercy
Nou hij /zij/het is Diep Beledigd en komt op deze topic niet meer terug want wij zijn gemeeheeen.
quote:madras schreef op 15 juli 2015 @ 17:13:

@Casalinga

Ik probeerde een antwoord (foto) van flipper te krijgen omdat hij/zij er maar op door bleef gaan om anderen te bewegen foto,s te laten zien.Aha. Ik dacht al dat ik iets gemist had .
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-07-2015 11:28
Reden: verwijderd ivm privacy
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanahoria schreef op 16 juli 2015 @ 09:23:

-Beetje raar dit, vind je niet? Zowel als ze het wel en als ze het niet is.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-07-2015 11:28
Reden: verwijderd ivm privacy
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:jippie55 schreef op 16 juli 2015 @ 10:42:

[...]



Beetje raar dit, vind je niet? Zowel als ze het wel en als ze het niet is.

Het profiel is heel goed afgeschermd, dus je kunt verder niet zien wie het is.

Als ze het wel is, dan is het alleen maar netjes dat ze we nu weten hoe ze eruit ziet, zoals ze daar zelf ook om heeft gevraagd in het fototopic.

Als ze het niet is, is dat jammer, maar verder dus geen man overboord.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanahoria schreef op 16 juli 2015 @ 11:09:

[...]



Het profiel is heel goed afgeschermd, dus je kunt verder niet zien wie het is.

Als ze het wel is, dan is het alleen maar netjes dat ze we nu weten hoe ze eruit ziet, zoals ze daar zelf ook om heeft gevraagd in het fototopic.

Als ze het niet is, is dat jammer, maar verder dus geen man overboord.Bizar, vooral je laatste zin. Mensen zijn niet voor niets anoniem op het forum
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanahoria schreef op 16 juli 2015 @ 09:23:

-oeh ff gegoogled.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-07-2015 11:30
Reden: verwijderd ivm privacy
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:jippie55 schreef op 16 juli 2015 @ 11:17:

[...]



Bizar, vooral je laatste zin. Mensen zijn niet voor niets anoniem op het forumHeb jij het fototopic misschien ook gemist?
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanahoria schreef op 16 juli 2015 @ 11:21:

[...]



Heb jij het fototopic misschien ook gemist?Deels meegekregen maar vind ik niet zo boeiend. Welke lol haal jij eruit om te verwijzen? Iets met forummer hunten ipv troll hunten? sneu
quote:jippie55 schreef op 16 juli 2015 @ 11:24:

[...]



Deels meegekregen maar vind ik niet zo boeiend. Welke lol haal jij eruit om te verwijzen? Iets met forummer hunten ipv troll hunten? sneu



Bedankt dat je wat ervan hebt gezegd.



Had het ookal gestaft.
Alle reacties Link kopieren
quote:jippie55 schreef op 16 juli 2015 @ 11:24:

[...]



Deels meegekregen maar vind ik niet zo boeiend. Welke lol haal jij eruit om te verwijzen? Iets met forummer hunten ipv troll hunten? sneu

De 'lol' dat de forummer krijgt waar ze om gevraagd heeft, zonder dat haar privacy geschaad wordt. Troll hunten lijkt me in dit geval trouwens meer van toepassing dan forummer hunten.

Maargoed hoor, het is al verwijderd.

Dolfijntjee kan het ook als waarschuwing zien, dat het niet zo slim is.
quote:Zanahoria schreef op 16 juli 2015 @ 11:40:

[...]



De 'lol' dat de forummer krijgt waar ze om gevraagd heeft, zonder dat haar privacy geschaad wordt. Troll hunten lijkt me in dit geval trouwens meer van toepassing dan forummer hunten.

Maargoed hoor, het is al verwijderd.

Dolfijntjee kan het ook als waarschuwing zien, dat het niet zo slim is.



Je gaat helemaal voorbij aan het feit dat je onschuldige mensen betrekt in je obsessie voor een virtueel persoon.



How low can you go.

Wagelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dolfijntjee schreef op 16 juli 2015 @ 11:48:

[...]





Je gaat helemaal voorbij aan het feit dat je onschuldige mensen betrekt in je obsessie voor een virtueel persoon.



How low can you go.

Wagelijk.'onschuldig' en 'obsessie' zijn relatieve begrippen.
Je moet er maar op komen om iemand die je alleen kent van een forum te gaan opsporen op facebook en het dan ook nog vol trots te presenteren alsof je 't derde wiel hebt uitgevonden en in de foto topic gillen over privacy wanneer iemand perongeluk een foto quote.



Ik wens niet meer door jou lastig gevallen te worden Zanahoria en zal ook niet meer op je reageren want deze actie van je is te walgelijk voor woorden.



Laat je obsessie voor wat het is en ga genieten van het mooie weer. Zal je goed doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dolfijntjee schreef op 16 juli 2015 @ 11:58:

Je moet er maar op komen om iemand die je alleen kent van een forum te gaan opsporen op facebook en het dan ook nog vol trots te presenteren alsof je 't derde wiel hebt uitgevonden en in de foto topic gillen over privacy wanneer iemand perongeluk een foto quote.



Ik wens niet meer door jou lastig gevallen te worden Zanahoria en zal ook niet meer op je reageren want deze actie van je is te walgelijk voor woorden.



Laat je obsessie voor wat het is en ga genieten van het mooie weer. Zal je goed doen.

Whut? Taal is niet echt jouw ding he.



Daarnaast kan je iedereen lekker onder de negeer zetten, daarin ben je vrij. Je kan niet bepalen voor Zanahoria dat ze niet op je mag reageren. Je hebt het zelf veroorzaakt met je belachelijke gedrag en gescheld en tja dan worden mensen creatief. Iets met billen branden en blaren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dolfijntjee schreef op 16 juli 2015 @ 11:58:

Je moet er maar op komen om iemand die je alleen kent van een forum te gaan opsporen op facebook en het dan ook nog vol trots te presenteren alsof je 't derde wiel hebt uitgevonden en in de foto topic gillen over privacy wanneer iemand perongeluk een foto quote.



Ik wens niet meer door jou lastig gevallen te worden Zanahoria en zal ook niet meer op je reageren want deze actie van je is te walgelijk voor woorden.



Laat je obsessie voor wat het is en ga genieten van het mooie weer. Zal je goed doen.

Ik heb nergens op het fototopic gegild over privacy hoor, get your facts straight.

Maar wel fijn dat je niet meer reageert. Stuk rustiger.
Alle reacties Link kopieren
Ken je het verhaal van die spookrijder die er niet 1 ziet, maar 100? Zo'n type ben jij. Je roept bij meerdere forummers weerstand op met je gedrag en vervolgens speel je de vermeende onschuld. Het ligt allemaal aan de rest en niet aan jou. Kom op, hand in je eigen boezem steken en zeggen ja ik ben ook niet netjes geweest zou je sieren. Niet alleen huilie huilie doen in het mods topic als je het niet kan winnen of jammeren tegen andere forummers dat alleen andere onaardig zijn.
quote:GateKeeper schreef op 16 juli 2015 @ 12:03:

[...]



Whut? Taal is niet echt jouw ding he.



Daarnaast kan je iedereen lekker onder de negeer zetten, daarin ben je vrij. Je kan niet bepalen voor Zanahoria dat ze niet op je mag reageren. Je hebt het zelf veroorzaakt met je belachelijke gedrag en gescheld en tja dan worden mensen creatief. Iets met billen branden en blaren.



Voor jou geldt hetzelfde.



Je doet net zo hard mee aan het getrol en je schroomt er zelfs niet voor om onschuldige mensen erin te betrekken. Je probeert het zelfs nog recht te lullen terwijl je in de foto topic ook zat te ratelen over privacy.



Jou neemt niemand meer serieus.



Fijne dag verder.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dolfijntjee schreef op 16 juli 2015 @ 12:08:

[...]

Voor jou geldt hetzelfde.



Je doet net zo hard mee aan het getrol en je schroomt er zelfs niet voor om onschuldige mensen erin te betrekken. Je probeert het zelfs nog recht te lullen terwijl je in de foto topic ook zat te ratelen over privacy.



Jou neemt niemand meer serieus.



Fijne dag verder.Wederom onjuist. Je plaat blijft hangen kind. Iedereen is stom en jij lekker niet. Je hebt helemaal gelijk. De hele wereld is kut. Hier krijg je een knuffel je kan het gebruiken
Alle reacties Link kopieren
En ze snapt ook nog steeds niet wat trollen is... Hardleers is ze wel hè.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven