Ps3 of 4?

01-12-2014 12:42 30 berichten
wie heeft er verstand van PlayStations. Mijn zoon is druk aan het sparen voor een ps. Ik had zoiets van koop hem 2e hands op mp dan heb je het geld al bijelkaar en zitten er gelijk spellen bij. Maar hij wil liever doorsparen zodat hij een ps4 kan kopen. Maar is het zoveel beter?

Ik word via Google niet veel wijzer dus dacht zal het hier vragen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou door sparen voor een PS4. Over een tijdje worden er geen spellen meer voor de PS3 gemaakt dus dat is jammer. Mischien kan hij de PS4 ook wat goedkoper op marktplaats krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Beter niet, maar er komen voor de ps4 nieuwe spellen uit en voor de ps3 niet zo heel veel meer volgens mij. Of misschien wel niet. Met de ps4 kan hij langer vooruit.



(mag ik nog even mopperen op de commercie? Wat zijn die krengen duur en wat gaan ze relatief kort mee.)
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 01 december 2014 @ 12:47:

Beter niet, maar er komen voor de ps4 nieuwe spellen uit en voor de ps3 niet zo heel veel meer volgens mij. Of misschien wel niet. Met de ps4 kan hij langer vooruit.



(mag ik nog even mopperen op de commercie? Wat zijn die krengen duur en wat gaan ze relatief kort mee.)Vind ik ook! Daarom zeg ik de PS4 dan kan je er weer een tijdje tegen aan.
Alle reacties Link kopieren
Met de ps3 kun je zonder extra kosten online spelen. Voor de ps4 moet je dat extra betalen. Uit mijn hoofd 1 maand, 3 maanden of 1 jaar abonnement.
Mag ik hier even inhaken. Mijn zoon wil graag een x-box kopen.

Maar wat is beter een x-box of een ps4? Heeft iemand hier ervaring met allebei?
Ps vier is beter, ps 3 is alweer bijna 10 jaar. We hebben ze hier allebei en het is een behoorlijk verschil.



Echter, op de ps3 zijn er op dit moment veel meer spellen beschikbaar die veel goedkoper tweedehands verkrijgbaar zijn. Er komen voorlopig nog wel nieuwe spellen uit op de ps3 maar dat zal over een aantal jaar niet meer zo zijn.
quote:Pruts schreef op 01 december 2014 @ 12:56:

Mag ik hier even inhaken. Mijn zoon wil graag een x-box kopen.

Maar wat is beter een x-box of een ps4? Heeft iemand hier ervaring met allebei?Hangt heel erg af van de voorkeuren van je zoon. Bepaalde spellen kun je alleen op de xbox spelen en als je juist die spellen wil spelen heb je niks aan een ps4. Dat geldt ook andersom. Als al je vrienden xbox hebben zul je ook eerder een xbox willen zodat je samen kunt spelen. Ik denk dat je zoon het beste weet welke console bij hem past en welke besturing en controllers bv hij het fijnst vindt.
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden een ps4 maar zijn overgestapt op de xboxONE.

Omdat ps4 veel storing online heeft.

En xboxONE krijgt eerder games zoals Sims,fifa,Cod.Alles van EA sports komt eerder op XboxONE.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 01 december 2014 @ 12:47:

Beter niet, maar er komen voor de ps4 nieuwe spellen uit en voor de ps3 niet zo heel veel meer volgens mij. Of misschien wel niet. Met de ps4 kan hij langer vooruit.



(mag ik nog even mopperen op de commercie? Wat zijn die krengen duur en wat gaan ze relatief kort mee.)Ja belachelijk die prijzen! Ik heb het lang tegen weten te houden. Vond het altijd onzin, maarja hij spaart er zelf voor, heeft een folderwijk en doet allerhande klusjes en vind dat hij dan zelf mag weten wat hij met zijn geld doet.
quote:bartjes schreef op 01 december 2014 @ 12:52:

Met de ps3 kun je zonder extra kosten online spelen. Voor de ps4 moet je dat extra betalen. Uit mijn hoofd 1 maand, 3 maanden of 1 jaar abonnement.Wat? Is dat echt waar? Belachelijk. Het gaat hem juist om het online spelen!
Alle reacties Link kopieren
Ja maar ps3 heb je echt niks aan.

Die gaat stoppen.

Die gratis service zorgt ervoor dat ps3 continu gehacked werd.

Nu zijn online servers beter beveiligd.
Op de xbox moet je ook voor online betalen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, momodoe dat is echt waar.

En wat Starshine schrijft klopt ook. Voor Xbox360 en Xbox One moet je ook betalen om online te kunnen spelen.



Maar omdat je vraag over Ps3 of Ps4 ging dacht ik dat dit mss een belangrijke overweging kon zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ooh mijn vriend heeft pas een ps4 gekocht en heeft zijn ps3 verkocht. Ik ben geen spellendeskundige. Maar dat beeld (graphics?) van die ps4 ziet echt stukken beter uit! Ik zou ook voor de ps4 gaan.
You only live once
Hij wil ook de ps4 maar ik dacht beter ga je voor de 3 vanwege de prijs en omdat je daar heel veel spellen 2ehands kan kopen. Maar ik las als je je online registreert je heel veel spellen online kunt spelen. Dus spellen hoef je in principe niet te kopen. Bedankt voor jullie input.



Nog een vraag, is het aan te sluiten op een hele oude tv? Die staat op zijn kamer, je weet wel zo'n bakbeest. Anders kan ik nooit meer rustig tv kijken als die beneden moet ;)
Alle reacties Link kopieren
Momodoe, ik denk dat je die spellen toch online zult moeten kopen. Anders wordt er niets aan verdiend.



Ik ga het even nakijken.
Alle reacties Link kopieren
Nogmaals Je zal spijt krijgen met de ps3.

Hij zal ER niks aan hebben,online gaat ook stoppen die gaat niet meer ondersteund worden.
Alle reacties Link kopieren
Gratis spellen Moet je psnplus voor hebben.

Voordat je gratis games kan downloaden.

Dus alsnog online Moet je kopen voor de ps3
Ps3 is van de baan. Het word een ps4. Ook omdat zijn vrienden ook een 4 gaan kopen en hun 3 te koop gaan zetten. Dus kan hij met hun online gaan.



Hopelijk dat hij een leuk kerstcentje bij elkaar haalt als hij met de kerstkaartjes langs gaat voor zijn folderwijk. :P
Alle reacties Link kopieren
Prima toch?

Het is een hele uitgave maar als hij er goed over nagedacht heeft, dan is het toch goed?



Volgens mij is het bij Ps4 zo dat als 1 persoon een spel koopt dat vrienden dan online tegelijkertijd in dat spel online mee kunnen spelen.

Tenminste zo komt het op de tvreclame over.
Alle reacties Link kopieren
quote:bartjes schreef op 01 december 2014 @ 16:20:

Prima toch?

Het is een hele uitgave maar als hij er goed over nagedacht heeft, dan is het toch goed?



Volgens mij is het bij Ps4 zo dat als 1 persoon een spel koopt dat vrienden dan online tegelijkertijd in dat spel online mee kunnen spelen.

Tenminste zo komt het op de tvreclame over.Die vrienden moeten dan wel nog ook een online abonnement hebben, volgens mij iets van een 60euro per jaar.
Alle reacties Link kopieren
Ja, maar daar weet TO al van. Dat is al gezegd.
5 euro p mnd, valt toch erg mee. Een beetje mobiel abonnement is meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:momodoe schreef op 01 december 2014 @ 14:49:





Nog een vraag, is het aan te sluiten op een hele oude tv? Die staat op zijn kamer, je weet wel zo'n bakbeest. Anders kan ik nooit meer rustig tv kijken als die beneden moet ;)nee, kan niet. de ps4 is fullhd en dus kun je die enkel op hdmi aansluiten. hij heeft ook alleen maar een hmdi-aansluiting.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven