pukcode

21-01-2016 12:57 12 berichten
Hoe tik je de pukcode in op de IPhone als je alleen 4 cijfers in kunt tikken want dan blokkeerd het weer 60 minuten.
Alle reacties Link kopieren
de pukcode is de code die bij je SIM kaart hoort.



de viercijferige code is meestal de code die je nodig hebt om de iPhone te ontgrendelen. Dus eerste de iPhone code gebruiken, en dan naar de instelling van de PUK code
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Die PUK code gebruik je als je je pincode niet meer weet of een paar keer verkeerd hebt ingetikt.
verba volant, scripta manent.
Dat is juist het probleem.Ik weet de pincode niet meer,tijd niet gebruikt.Ik heb wel de pukcode maar hoe kan ik die intikken om de pincode te vernieuwen?
Na een x aantal keer blokkeert hij vanzelf en vraagt naar de pukcode.

Heb je trouwens 0000 al geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
De pukcode en pincode zijn van de simkaart. Jij bent de vergrendelingscode van de iPhone aan het intikken.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Hier staat wat je kunt doen.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Met ITunes werkt dus niet ik heb iets niet geinstalleerd waarschijnlijk.

Dus na een 10x blokkeren vraagt de IPhone om de pukcode?
Alle reacties Link kopieren
quote:Iwillbeback schreef op 21 januari 2016 @ 13:37:

Met ITunes werkt dus niet ik heb iets niet geinstalleerd waarschijnlijk.

Dus na een 10x blokkeren vraagt de IPhone om de pukcode?Nee, die pukcode is voor je simkaart die heeft er niks mee te maken. Als je de pincode van je simkaart 3xfout hebt blokkeert deze en moet je de pukcode invoeren. Jij zegt dat je steeds een bepaalde tijd moet wachten, dat duidt op de vergrendelingscode. Wat je kan doen is de besturingssoftware opnieuw installeren, maar beter roep je er iemand bij die er verstand van heeft.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Enneh, als het toevallig niet jouw telefoon is he, leg m dan even terug waar je m vandaan hebt..
Silence is golden. Duct tape is silver.
miss,ik ben terug van een vakantie met vrienden.Ik heb mijn IPhone niet meegenomen maar een goedkope telefoon met prepaid kaart waarvan het niet erg is als deze niet mee terug komt. Mijn bankbas is ook eens geblokkeerd omdat ik 3x foute pincode intoetste.Volgende keer maar een simpel 1234 pin nemen of opschrijven .Ik raak te vergeetachtig of teveel verschillende nummers in mijn hoofd.
Nu zegt ie dat ik moet aansluiten op Itunes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven