Rare pins op Pinterest

21-01-2016 17:20 381 berichten
Ergerlijke Facebookberichten, Marktplaats Ergernissen, 'het lief en leed dat de weggeefhoek heet'...



Nu betrap ik me er de laatste tijd op dat ik op Pinterest behoorlijk vreemde pins tegenkom. Daar zullen ongetwijfeld interessante artikelen of weetjes of tips achter zitten, maar man oh man, de titels zijn soms zo onhandig gekozen!



De pareltjes van vandaag, om maar een voorbeeld te geven...









WHY!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan helaas nog geen plaatjes plakken, maar het is inderdaad enorm grappig. Kijk ook is op instagram naar #pinterestyouredrunk
Goh, eh... Lijkt me bést voor de hand liggend, toch?



Waar ik me op pinterest aan erger/over verbaas zijn die zogenaamde gezonde gerechten (Engels of Amerikaans uiteraard). Vol met vet en kaas. Low carb, dat dan weer wel.

Of een 'gezond' ontbijt met light croissantdeeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:elf12 schreef op 21 januari 2016 @ 18:45:

Waar ik me op pinterest aan erger/over verbaas zijn die zogenaamde gezonde gerechten (Engels of Amerikaans uiteraard). Vol met vet en kaas. Low carb, dat dan weer wel.

Of een 'gezond' ontbijt met light croissantdeeg!

Ja of "two ingredient recipe" en dan blijkt het ene ingrediënt een pak cakemix, en het andere een blik vlaaivulling

En laatst zag ik een ovenschotel van broccoli, een blik champignionsoep, een pot (ja, een hele) mayonaise en een hele bult geraspte kaas

Nou ben ik niet per se van de ultra gezond politie hoor, maar je kunt ook overdrijven
Alle reacties Link kopieren
Tvp! Dit wordt volgens mij een heel leuk topic!
Alle reacties Link kopieren
Tvp, ben benieuwd
quote:FleetFox schreef op 21 januari 2016 @ 17:23:

Goh, eh... Lijkt me bést voor de hand liggend, toch?



[afbeelding]Ja gewoon niet toch?
quote:elf12 schreef op 21 januari 2016 @ 18:45:

Waar ik me op pinterest aan erger/over verbaas zijn die zogenaamde gezonde gerechten (Engels of Amerikaans uiteraard). Vol met vet en kaas. Low carb, dat dan weer wel.

Of een 'gezond' ontbijt met light croissantdeeg!



Niks mis met vet en kaas hoor. En lowcab ook niet.

Wel vind ik vaak de ingredientenlijst verder nogal raar met allerlei zakjes en pakjes en poeders ( die ik ook niet ken van hier) altijd heel erg bijzonder.
Dit hierboven zijn ook vermomde terug vindposten, ik zie jammer genoeg weinig rare dingen op Pinterest. Dus ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Sowieso, die Amerikanen proberen alles in schemaatjes te proppen. Huishoudschemas, declutteringschemas, howtodoyourhomeworkschemas, enzovoort. Alles in vrolijke kleurtjes en met allerhande lettertypes. Ik kwam net een emotie-regulatie-schema tegen.
quote:Hamzter schreef op 22 januari 2016 @ 09:16:

Sowieso, die Amerikanen proberen alles in schemaatjes te proppen. Huishoudschemas, declutteringschemas, howtodoyourhomeworkschemas, enzovoort. Alles in vrolijke kleurtjes en met allerhande lettertypes. Ik kwam net een emotie-regulatie-schema tegen. Ik hartje schemaatjes.. maar die kende ik nog niet, plak hem eens?
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 22 januari 2016 @ 09:17:

[...]





Ik hartje schemaatjes.. maar die kende ik nog niet, plak hem eens?Moest even goed zoeken, maar dit soort pins (en dus ook de gerelateerde pins) bedoelde ik: https://www.pinterest.com/pin/101471797832486517/
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze ook leuk, die structopatenpins. Die overgeorganiseerde huishoudens. Zou dat nou fijn leven?

(Dit is stiekem een tvp. I Pinterest.)
Ik verbaas me vooral over alle 'dips' als ik op recepten zoek. Wat dippen die Amerikanen in godsnaam allemaal? Van spinazie blauwe kaas dip tot cake batter dip...soweiso die hele preoccupatie met cake en koekjes beslag snap ik niet helemaal.
ah, wat een leuk idee! ik kom eigenlijk nooit dat soort grappige dingen tegen, maar ik zal eens wat beter opletten :D
Alle reacties Link kopieren
quote:KessAgain schreef op 22 januari 2016 @ 09:43:

structopatenpinsWauw, er is zelfs een woord voor!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sid-returns schreef op 22 januari 2016 @ 11:12:

Ik verbaas me vooral over alle 'dips' als ik op recepten zoek. Wat dippen die Amerikanen in godsnaam allemaal? Van spinazie blauwe kaas dip tot cake batter dip...soweiso die hele preoccupatie met cake en koekjes beslag snap ik niet helemaal.



Ha ik heb dezelfde verbazing artichoke dip en spinaziedip zijn wel de meest voorkomende volgens mij.

Maar ook dingen met ''ranch'' dressing of ranch smaak.
Leuk topic! Ik houd ook van Pinterest. TVP. Als ik wat leuks voorbij zie komen, zal ik het posten.



Ik verbaas me altijd over Paleo recepten (gezond eten zoals de natuur het bedoeld heeft, eten zoals in de oertijd) maar dan wel met voorverpakte worstjes of sauzen uit pot, dat soort dingen. Vreemde voorverpakte kruidenmixen die wij hier niet kennen vind ik altijd jammer want dan is het een stuk moeilijker om het recept te gebruiken voor hier. Die beslag-obsessie van die Amerikanen begrijp ik ook niet zo. Ook zijn ze nogal obsessed met Nutella en pindakaas, maar dat snap ik dan weer wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg de laatste tijd opeens erotische pins tussen mijn brave handwerkpins door.
Alle reacties Link kopieren
quote:Beeldig schreef op 22 januari 2016 @ 14:24:

Ik krijg de laatste tijd opeens erotische pins tussen mijn brave handwerkpins door. Dat is om het 'handwerk' wat af te wisselen.
Alle reacties Link kopieren
Dat zal het zijn.



(Ik was nog wel zo bewust het woord "naaien" aan het vermijden als classificatie van mijn pins, om de associatie niet te voor de hand liggend te maken. )
quote:Hamzter schreef op 22 januari 2016 @ 14:26:

[...]



Dat is om het 'handwerk' wat af te wisselen.
Alle reacties Link kopieren
tvp leuk
Alle reacties Link kopieren
http://www.pinterestyouaredrunk.com/page/4

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven