Rare pins op Pinterest

21-01-2016 17:20 381 berichten
Ergerlijke Facebookberichten, Marktplaats Ergernissen, 'het lief en leed dat de weggeefhoek heet'...



Nu betrap ik me er de laatste tijd op dat ik op Pinterest behoorlijk vreemde pins tegenkom. Daar zullen ongetwijfeld interessante artikelen of weetjes of tips achter zitten, maar man oh man, de titels zijn soms zo onhandig gekozen!



De pareltjes van vandaag, om maar een voorbeeld te geven...









WHY!
Op youtube heb je ook van die horror/mysterie facts enzo. Soms als ik me verveel 's nachts op mijn werk kijk ik daar weleens naar en dan ben ik vervolgens bang als ik alleen in het half donker in een verlaten gebouw loop. Ik zoek daar niet op maar ik kom ze tegen tussen de suggesties bij andere filmpjes die ik kijk en dan toch kijken..
quote:melbrw schreef op 26 februari 2016 @ 16:51:

Ik vind dat soort dingen dus wel leuk,maar ik eindig bij saaie decoratie in pasteltinten Haha
Alle reacties Link kopieren
quote:mjdlh schreef op 26 februari 2016 @ 16:46:

Ik wil ook nog wel eens bij die lugubere plaatjes uitkomen. Dan begin ik bij "funny" en op de een of andere manier eindig ik altijd bij moordslachtoffers uit de jaren '20 enzovoort. De krochten van Pinterest zijn blijkbaar snel bereikt..



Dat merkte ik laatst dus ook.

En blijkbaar vinden ze veel best, want van die gebruiker met die enge en gore plaatjes hebben ze alleen de Pins verwijderd die ik gerapporteerd had en niet de hele gebruiker (die heb ik zelf maar geblockt, want brrr).
Ik kom ook nooit op enge plaatjes. Ik zoek eigenlijk alleen op beauty-dingen, make-up en haar opsteek tips enzo. Of een decoratie tip voor in huis ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Meanwhile in Japan

[img]null[/img]
Het is pas kwijt als je moeder het niet kan vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbs schreef op 26 februari 2016 @ 19:51:

Ik kom ook nooit op enge plaatjes. Ik zoek eigenlijk alleen op beauty-dingen, make-up en haar opsteek tips enzo. Of een decoratie tip voor in huis ofzo.



Bij mij kwamen ze in het overzicht, waarin je Pins ziet van mensen die je volgt. Daarin staat ook af en toe voorgestelde Pins.

Die gek had het bord Nature genoemd en zo kwam het dus tussen de rest.
Wat een heerlijk topic!




Ook in de categorie: leuk bedacht maar niet praktisch. Daar waren mijn kinderen zo vaak vanaf gestuiterd omdat ze een boekje wilde pakken, dat had iq punten gekost (het waren net apen af en toe, ik overdrijf niet).
Mijn leven was niet compleet zonder deze.



quote:-Puss-in-Boots- schreef op 28 maart 2016 @ 13:43:

Mijn leven was niet compleet zonder deze.



[afbeelding]Deze app ik naar onze interieurverzorgster, of ze dit in het vervolg ook even mee kan nemen. Als ik sommige pins en blogs zie vraag ik me echt af hoe mensen aan teveel tijd komen zeker als ze ook nog kinderen en een baan hebben. Ik vraag me ook af hoe het komt dat ik dan zo gefaald heb blijkbaar. Ik was toen ze klein waren blij als iedereen iets schoons had om aan te doen 's morgens..




Alle reacties Link kopieren
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Gatver..
Alle reacties Link kopieren
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
http://pin.it/6nZ1EKj
Ik weet niet hoe ik de pin met plaatje kan plakken
Alle reacties Link kopieren
quote:melbrw schreef op 29 maart 2016 @ 21:43:

http://pin.it/6nZ1EKj
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Zojuist kreeg ik via Pinterest de vraag 'Wilt u meer zien in de categorie Busjes?'. Dit waren uiteenlopende plaatjes van gerechten, sportoefeningen, huis deco, spreuken. Dus wat zou in Pinterest 'Busjes' kunnen zijn? Iemand enig idee? Want ik zie geen overeenkomst in de plaatjes.
Alle reacties Link kopieren
Coach(ing) misschien?
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! Zal meanwhile in wallmart echt zijn? Wat een figuren zeg
quote:AnAppleADay schreef op 04 april 2016 @ 21:24:

Coach(ing) misschien?



Ik probeerde het ook al te vertalen, maar dan komt er niets zinnigs uit.

Ik was gewoon nieuwsgierig of iemand het wist
Is het niet gewoon dat iemand een bord 'busjes' heeft genoemd en daar vanalles en nogwat opgegooid heeft?
Nee, het is ook geen apart bord.

Als ik 1 van mijn eigen borden open, dan zie ik bovenaan subcategorien. Zoals 'avocado' of 'ontbijt' of 'quotes'. Maar dus ook 'busjes'. En als ik op die subcategorie klik krijg ik een allegaartje van eten, spreuken en andere dingen.

Blijkbaar staat dit alleen bij mij erop
Mysterieus..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven