Reclame op forum; bye bye bundel

21-11-2015 08:28 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Viva: waarom moet elke pagina die ik hier open worden ondergespamd met een soort afbeelding/video fotoboek met bewegend beeld?



Jullie moeten de gemiddelde tijd per bezoeker op het forum weten, dus om dit nu bij werkelijk elke pagina toe te staan wekt nogal wat erfenis op.



Ik begrijp dat er geld verdiend moet worden, maar ondanks alle beloftes dat het voor de forummers fijn moet zijn lijkt het niet alsof jullie het menen.



Dat gezegd hebbende, ik hoop dat jullie hier wat mee doen.



Edit: ik ontdekte een spelfoutje en wilde dit verbeteren.



HEUS:

- reclame bij het plaatsen van dit topic

- reclame bij het openen van de edit-post-pagina



WTF???
Alle reacties Link kopieren
Oke ik sliep dus nog half en zie het andere topic.



Sorry!
Mobiel forummen is een drama..

De reclame staat gewoon over de topiclijst heen en reageren via mobiel is ook bijna niet te doen..
Adblocker en je hebt nergens last van
Alle reacties Link kopieren
Nou, als je hem dan verplaatst van pijler zou Geld & Recht een betere keuze zijn geweest.



Echt, wie verzint die reclame troep? Is er dan echt dat iemand dit voorlegt en dat de rest zegt 'wat een goed idee, dat gaan we doen'??
Alle reacties Link kopieren
quote:JollyJ schreef op 21 november 2015 @ 08:38:

Adblocker en je hebt nergens last van



Dat geloof ik direct. Het gaat mij er om dat dit toch de omgekeerde wereld is.



Het bewijst weer dat dit forum puur commercieel is. En dat wist ik wel maar wordt weer even benadrukt.



Helemaal klaar mee
Alle reacties Link kopieren
Heb ook net abblock geïnstalleerd ivm met die k#@-netflix reclame. Als je het forum in die browser opent, heb je echt nergens meer last van. Gewoon alleen internetter via deze app. Werkt super!
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
Uiteraard is deze site commercieel, hoe anders? Arbeid moet gewoon betaald worden hoor.



Ik ben het ook niet eens met de vorm maar ik denk dat dit de beste deal was.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Sterf jessica jones, sterf
Alle reacties Link kopieren
Ja je hebt die reclames overal. Als het niet hier is dan wel weer op een andere site.



Hahaha matroesjka! 😂
Only dead fish go with the flow
Kut Netflix banner!!



Stel amateurs bij Viva.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niets meer lezen, gaat steeds iets overheen. Weet ook niet of dit bericht wordt geplaatst. Ik kan niet zien wat ik type.
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 21 november 2015 @ 08:59:

Sterf jessica jones, sterf 😂
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Alle reacties Link kopieren
quote:marielle75 schreef op 21 november 2015 @ 09:09:

Ik kan niets meer lezen, gaat steeds iets overheen. Weet ook niet of dit bericht wordt geplaatst. Ik kan niet zien wat ik type.

Google op ab block. Installeer en open alle internetsites vanaf nu via deze app. Ben je ervan af.

Ik hooo dat je het kunt lezen....
Only dead fish go with the flow
Netflix moet zijn marketing geld maar terug krijgen. Ze hebben er meer vijanden dan fans bijgekregen. Ze komen door deze misser van Viva over als een agressief merk met een verkoper die zijn voet tussen de deur stopt en niet weg gaat. Ook al zeg je NEE. Versus hoe ze willen overkomen 'beste klant, wij begrijpen jouw behoeftes, jij bepaalt wanneer, hoe en waar je onze mooie series wilt bekijken'.
quote:JollyJ schreef op 21 november 2015 @ 08:38:

Adblocker en je hebt nergens last vanKun je die even op mijn iphone zetten dan??
Alle reacties Link kopieren
Ik kan 'em niet eens wegklikken...
quote:rosemetijs schreef op 21 november 2015 @ 08:37:

Mobiel forummen is een drama..

De reclame staat gewoon over de topiclijst heen en reageren via mobiel is ook bijna niet te doen..





Dit! Verschrikkelijk! Wie heeft dit in hemelsnaam verzonnen. En ook niet weg te klikken. Ik heb al tig keer op het kruisje gedrukt, maar verdwijnen? Ho maar....



Voorlopig forum ik dus niet meer mobiel.
Voor iedereen die een adblocker adviseert: dat werkt nu nog even, maar er wordt volop geëxperimenteerd met het blokkeren van content voor adblockgebruikers. Er zijn nu al sites waar ik niks kan bekijken, tenzij ik mijn adblocker uitzet.

Die ontwikkeling snap ik, maar dan is het dus wel prettig als je in elk geval een beetje kan navigeren op een site met reclame en dat kan hier op Viva regelmatig niet.
quote:retrostar schreef op 21 november 2015 @ 08:57:

Uiteraard is deze site commercieel, hoe anders? Arbeid moet gewoon betaald worden hoor.



Ik ben het ook niet eens met de vorm maar ik denk dat dit de beste deal was.Natuurlijk is reclame noodzakelijk maar mensen het mobiel forummen nagenoeg onmogelijk maken kan toch niet de bedoeling zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:lechatrose schreef op 21 november 2015 @ 09:26:

Voor iedereen die een adblocker adviseert: dat werkt nu nog even, maar er wordt volop geëxperimenteerd met het blokkeren van content voor adblockgebruikers. Er zijn nu al sites waar ik niks kan bekijken, tenzij ik mijn adblocker uitzet.

Die ontwikkeling snap ik, maar dan is het dus wel prettig als je in elk geval een beetje kan navigeren op een site met reclame en dat kan hier op Viva regelmatig niet.

Ik blokkeer met een combi van andere middelen (dus geen Adblock Plus) maar ik merk nu ook steeds vaker dat ik bij sommige shops niet meer kan bestellen tenzij ik tijdelijk overschakel op een andere browser. Ik moet nog steeds uitzoeken waaraan dit ligt.



Standaard ga ik eerst naar probleemloze shops. Sommige shops hebben hun software kennelijk uitbesteed en weten niet dat ze echt klanten mislopen. Ik hoop altijd dat het vroeg in het bestelproces al duidelijk wordt dat het niet gaat lukken zodat ik mijn tijd niet verspil.



PS: uitgezocht en het schijnt dat ik langs een tracker moet om het bestelproces te kunnen vervolgen. Maar de bewuste tracker heb ik dan geblokkeerd. Dus lukt het verder niet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:Zinook schreef op 21 november 2015 @ 09:25:

[...]





Dit! Verschrikkelijk! Wie heeft dit in hemelsnaam verzonnen. En ook niet weg te klikken. Ik heb al tig keer op het kruisje gedrukt, maar verdwijnen? Ho maar....



Voorlopig forum ik dus niet meer mobiel.

Niet weg te klikken idd.

Ik forum ook alleen nog via de laptop.
quote:JollyJ schreef op 21 november 2015 @ 08:38:

Adblocker en je hebt nergens last vanHelaas: dat helpt hier op telefoon niet.
quote:Mrs_Big schreef op 21 november 2015 @ 08:41:

[...]





Dat geloof ik direct. Het gaat mij er om dat dit toch de omgekeerde wereld is.



Het bewijst weer dat dit forum puur commercieel is. En dat wist ik wel maar wordt weer even benadrukt.



Helemaal klaar mee je dacht toch niet dat Sanoma een liefdadigheidsinstelling is?
quote:Franjestaart schreef op 21 november 2015 @ 09:20:

[...]



Kun je die even op mijn iphone zetten dan??Doe het zelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven