Roamler invite gezocht..

09-04-2012 20:00 586 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een tijdje ben ik aan het proberen in een roamler invite ergens te bemachtigen.

Maar dut lukt steeds (net) niet.

En ik ben zooooooo nieuwsgierig!!

Is er hier iemand die een invite te vergeven heeft??
Ik ik ik! Ben al een eeuw op zoek. Regio Gooi/Utrecht:)



Had ook een soortgelijke app tijdje geleden maar daar waren zo weinig opdrachten te doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou heel graag een invite willen lijkt me Superleuk! Lekker veel opdrachten Regio Groningen trouwens :)! Het lijkt me echt super!
Nog iemand een invite te vergeven in de omgeving Deventer? Ben heel benieuwd wat dit precies is en hoe het werkt!

(Grappig hoe je via het Viva forum op ideeën wordt gebracht)
Alle reacties Link kopieren
Ik wil heel graag een invite. Kom er niet tussen
Alles komt goed..........
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook graag een invite ontvangen, regio zuid-limburg.
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek ook al een hele tijd voor een invite. Ik woon zelf in België (omgeving Gent).
Alle reacties Link kopieren
Ik woon trouwens vlakbij Utrecht :-). Iemand?
Alles komt goed..........
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met de viva-roamlers? Ik was lange tijd de enige in mijn woonplaats maar sinds kort is er concurrentie en zij kaapt overdag (als ik op werk zit) alle opdrachten weg. Ik zit al op E 480 in totaal dus het loont nog steeds wel, al gaat het tegenwoordig steeds langzamer.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou super graag een invite willen .. zit in omgeving hilversum ,

ik woon net op mezelf dus alles is mooi meegenomen ,

ik hoor graag wil mij aan een invite wil helpen !
What doesn't kill you makes you stronger
Alle reacties Link kopieren
Ben ook wel erg benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Janella *mail adres weg gehaald*

Dan krijg je een invite als je beloofd heel actief te zijn!
Alle reacties Link kopieren
Okay, dan kom ik ook even bedelen. wil er iemand mij een invite geven?

zal actief zijn en goed mn best doen! (het lijkt me zo leuk en ik kan eerlijk gezegd wel een extraatje gebruiken...)
Alle reacties Link kopieren
oh regio Rotterdam e.o
Alle reacties Link kopieren
Meesje2010



Heeft u nog de invite ?

Ik beloof heel actief te zijn !
What doesn't kill you makes you stronger
Alle reacties Link kopieren
Als iemand nog een invite over heeft, heel graag!

Ik ben al lang op zoek maar ben iedere keer net te laat. Ik zal heel actief zijn, beloofd!
Alle reacties Link kopieren
***
Alle reacties Link kopieren
***



Alvast bedankt!!
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben net op mezelf gaan wonen en heb dus veel vrijheid en kan een extra zakcentje wel gebruiken.

Ik ben al lang opzoek naar een invite voor roamler alleen het lukt me maar niet een te krijgen, dus mocht iemand toevallig eentje over hebben en die aan mij willen geven zou dat helemaal top zijn!

Ik woon in Zuid-Limburg.



In ieder geval al bedankt voor de moeite!
Alle reacties Link kopieren
Ben ook al een tijdje op zoek naar een invite, moeilijk te krijgen en woon vlakbij Rotterdam wat al helemaal vol zit.

Als iemand er eentje over heeft dan graag, zal mijn best gaan doen!
Alle reacties Link kopieren
Wie is er nog op zoek naar een Roamler-invite?



Roamler heeft ons (Roamlers) laten weten dat er in 98 plaatsen in Nederland nog Roamlers gezocht worden.

Als jij op zoek bent naar een invite en je woont in 1 van deze steden, laat het dan even weten en dan krijg je van mij een invite.

Voor de steden zie: http://blog.roamler.nl/?p=7081



Groetjes Dionne
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een invite te vergeven. Woon je in 1 van de steden die in deze link worden genoemd http://blog.roamler.nl/?p=7081, dan kun je een invite krijgen. Het heeft alleen zin als je ook écht in 1 van deze plaatsen woont.
Ik heb 4(!) invites om weg te geven. Het enige wat ik wil weten is in welke regio je gaat roamleren, als dat niet in de directe omgeving is van waar ik de opdrachten uitvoer mag je de invite zo van mij hebben.

Van de vorige invites die ik heb weggegeven is er maar 1 (notabene een Fok!-er) een klein beetje actief. Het zou mooi zijn als je je er serieus voor gaat inzetten, maar mijn verwachtingen zijn door ervaring nogal bijgesteld.
Alle reacties Link kopieren
Niemand interesse? Het is echt leuk hoor. Ik heb 11 december laten uitbetalen en zit nu alweer op E 55. Leuk zakcentje erbij!
Alle reacties Link kopieren
Ben al langer aan het kijken hiervoor maar helaas nog geen invite.. Dus als iemand nog over heeft.. Ik werk onregelmatig dus ben in de gelegenheid om opdrachten overdag te doen (Begrijp dat ze vaak overdag worden ingevuld door een aantal mensen..)



Kom uit omgeving Almere. Dus hopelijk kan iemand mij een invite geven ;)
Alle reacties Link kopieren
Niekie, ik heb je een berichtje gestuurd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven