Roamler invite gezocht..

09-04-2012 20:00 586 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een tijdje ben ik aan het proberen in een roamler invite ergens te bemachtigen.

Maar dut lukt steeds (net) niet.

En ik ben zooooooo nieuwsgierig!!

Is er hier iemand die een invite te vergeven heeft??
Alle reacties Link kopieren
Super, bedankt! Kan ik aan de slag, ben heel erg benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Als ik een invite te vergeven heb, bedenk ik een leuke actie waarbij men hem kan winnen. Meestal doe ik dit via Facebook en twitter, en de meeste acties worden ook op de Roamler site geplaatst. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat je er een hebt! Succes!!
Alle reacties Link kopieren
Maak stiekem eventjes gebruik van dit topic want ik ben ook al een paar maanden op zoek naar een invite. Dus als iemand mij kan helpen, heel erg graag.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik zou ook wel willen Woon in een heel klein dorpje in het midden van het land. Heeft er nog iemand eentje over?
Ehm, even denken...
Alle reacties Link kopieren
Bijna over de helft van level 1.

Als ik invites mag uitdelen dan zal ik me hier melden. Verzin ik een leuke opdracht
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in Apeldoorn en ben ook op zoek naar een invite.

Wie helpt mij hieraan??
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in Goes, wie helpt mij aan een invite? Ben al bijna een jaar op zoek :(
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een half jaar Roamler, en ben gisteren in een nieuw level gekomen, waarbij ik een Invite heb verkregen! Zijn er nog mensen op zoek naar een invite zodat ze ook deel kunnen nemen aan Roamler, neem dan even contact met mij op via nicole_lrs@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Kan er mij iemand helpen aan een Roamler Invite?

Zou hier echt super gelukkig mee zijn.

Alvast bedankt voor eventuele reacties!!



Groetjes,

Theke
Alle reacties Link kopieren
Welke regio woon je??
Alle reacties Link kopieren
Veghel Noord Brabant
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook super graag een invite willen. Ik woon in regio Rotterdam.



Hoe zijn jullie aan je invite gekomen? Ik doe wel mee met de opdrachten die soms op de blog staan, maar dat is tot nu toe helaas niet gelukt.
Alle reacties Link kopieren
Theke je zit te dicht in mijn regio.. Helaas. Voor de andere is zal eens na gaan denken over een leuke opdracht..
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in Den haag heeft iemand een invite voor mij? Wil het ook al zoooooo lang?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn invite gekregen via het forum. Iemand bood er 1 aan, ik reageerde en kreeg hem. Heb zelf nog geen invite te vergeven trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Meesje, als je een leuke opdracht hebt dan hoor ik het graag
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in Wageningen en ik zou ook graag een roamler invite willen hebben. Is er nog iemand die er 1 over heeft?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil me ook aanmelden, en dan wordt er om een verificatiecode gevraagd. Is dat zo'n invite die ik niet heb?



En hij zegt nu dat er in mijn omgeving nu voldoende mensen zijn. Maar als ik nu een keer keer in Herejezusveen Ben, kan ik het dan opnieuw proberen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ja, als je een keer in de middle of nowhere bent dan kun je, als het goed is, inloggen zonder code/invite. Moet je wel je locatievoorziening aan hebben staan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen invite meer nodig! Heb er gisteren eentje gewonnen
Alle reacties Link kopieren
quote:otrivin schreef op 18 augustus 2012 @ 19:32:

Ik heb geen invite meer nodig! Heb er gisteren eentje gewonnen



Gefeliciteerd!

Wat voor opdracht heb je moeten doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben opdrachten inspiratie loos.. Dus als ik er uit ben i let you know!
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik zoek ook nog een invite! Als iemand er eentje voor me overheeft graag! : )



-Jelle
Alle reacties Link kopieren
quote:meesje2010 schreef op 19 augustus 2012 @ 19:20:

Ik ben opdrachten inspiratie loos.. Dus als ik er uit ben i let you know!Heb jij misschien een invite voor mij over? Dan zal ik je heel dankbaar zijn : ) Iniedergeval bedankt!





-Jelle

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven