Roamler

07-08-2015 11:56 207 berichten
Maakt iemand van jullie gebruik van de app Roamler? En werkt het een beetje?



Ik wil het zelf ook graag gaan proberen, maar heb geen invite, dus ik sta wel open voor een invite mocht iemand die nog over hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:laleentje schreef op 18 oktober 2015 @ 22:51:

Nu zou het moeten lukken met de PB.

Ik heb nog wel invites beschikbaar voor alles behalve Noord Brabant.

Ik geef ze wel liefst aan iemand die er echt serieus mee aan de slag wil.Ah helaas noord Brabant hier.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Waar in Noord Brabant, Severus Snape?
Alle reacties Link kopieren
In welke regio woon je, Bumba?
Alle reacties Link kopieren
Ik kom hier even binnenvallen, dit lijkt me echt zo leuk. Ik houd me aanbevolen voor een invite! Ik wil eigenlijk proberen of ik (als ik een invite krijg) alle verdiensten aan een goed doel kan geven. Ik weet niet of dat automatisch kan of dat ik eerst moet innen en dan het zelf moet storten aan een goed doel?
Alle reacties Link kopieren
In welke regio woon je Aemeteur? Wat een mooi doel heb je met je verdiende geld.

De Roamler uitbetalingen lopen via Paypal. Dat gaat lekker snel. Van daar kun je het overmaken naar je lopende rekening.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in Zuid Holland, bovenin. Oh maar dan is het inderdaad goed te doen vanuit Paypal, leuk!
Alle reacties Link kopieren
Stuur me even een PB met je emailadres, dan stuur ik je een invite.

Heb je de app al?
Alle reacties Link kopieren
Welkomstopdracht gedaan, nu even de FAQ door lezen en de andere beginnersopdrachten maken. Zit me er al helemaal op te verheugen haha!
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig Aemeteur. Je hebt al 200XP!
Alle reacties Link kopieren
Leuk hè?! Ik heb vandaag al meteen mijn eerste ¤ 2 verdiend met een thee opdracht!

Echt zo toevallig, zag de opdracht net voor ik naar de supermarkt wilde gaan om brood en ... thee te halen. Uiteindelijk zelfs nog een vraag over de theesoort die ik in mijn mandje had gekieperd, dus echt heul heul heul toevallig.
Only dead fish go with the flow.
Alle reacties Link kopieren
quote:laleentje schreef op 19 oktober 2015 @ 09:24:

Waar in Noord Brabant, Severus Snape?Regio 048, zuid-oost Brabant.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Misschien een domme vraag, maar valt het echt niet op als je in een supermarkt zo'n schap staat te fotograferen? Kan me voorstellen dat ik me dan best wel een tikkeltje opgelaten zal voelen haha.
Alle reacties Link kopieren
Ach, je krijgt er handigheid in
Net topic gelezen, en wil eigenlijk ook wel mee doen!

iemand een invite over?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook nog steeds op zoek naar een invite helaas...
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Mocht er iemand er nog 1 over hebben heel graag!
Wat is het verdienmodel van Roamler? Welke info willen ze? Wie zijn ze etc? Ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Voor de liefhebbers: ik heb nog 2 invites!! Stuur maar een pb met je motivatie, je regio en je e-mailadres.
quote:laleentje schreef op 06 november 2015 @ 22:26:

Voor de liefhebbers: ik heb nog 2 invites!! Stuur maar een pb met je motivatie, je regio en je e-mailadres.je hebt een pb
Alle reacties Link kopieren
Mocht er nog iemand een invite voor de regio Gelderland hebben dan houd ik me aanbevolen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 9 invites, stuur pb met je naam, korte motivatie, woonplaats en natuurlijk je e-mailadres.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een invite over
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Ik heb nog invites voor de liefhebbers
Ik heb het net gewoon geprobeerd en wat bleek ik had geen invite nodig. Ik kan zelf al een betaalde opdracht krijgen alleen jammer dat deze net zo veel opleverde als de producten die je moet kopen en vragen over moet beantwoorden.
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje, ik heb een windows phone, Nokia.

Het lijkt erop dat ik daarmee niet mezelf kan aanmelden?

Iemand hier die toevallig ook een Nokia telefoon heeft en toch wel Roamler kan doen?



laat maar, antwoord al gevonden bij FAQ. Het kan voorlopig nog niet dus, jammer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven