Roamler

07-08-2015 11:56 207 berichten
Maakt iemand van jullie gebruik van de app Roamler? En werkt het een beetje?



Ik wil het zelf ook graag gaan proberen, maar heb geen invite, dus ik sta wel open voor een invite mocht iemand die nog over hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:dicha schreef op 06 januari 2016 @ 21:17:

Even een vraagje aan de wat meer ervaren Roamlers: Hoe werkt het met eventuele opgave van je inkomsten bij de belastingdienst? En als je een WIA uitkering ontvangt? Weet iemand dit toevallig?Invullen bij je overige inkomsten, wat voor effect het heeft met WIA weet ik echter niet.
Alle reacties Link kopieren
Maar je bent dus altijd verplicht om het op te geven, ook als je bijvoorbeeld maar ¤ 100 hebt verdiend? Zit er niet een soort minimum grens aan?
Ik moet nog 60 xp voor level 2 maar heb nog maar 1 opdracht in lvl 1 die ik kan doen en die is maar 50 xp.



Komt er daarna nog een opdracht vrij?
Alle reacties Link kopieren
quote:dicha schreef op 07 januari 2016 @ 11:13:

Maar je bent dus altijd verplicht om het op te geven, ook als je bijvoorbeeld maar ¤ 100 hebt verdiend? Zit er niet een soort minimum grens aan?Nee, je moet het altijd aangeven. Als je spullen op marktplaats verkoopt moet je dat ook hier invullen bijv.
Alle reacties Link kopieren
quote:newimprovedkitty schreef op 14 januari 2016 @ 10:53:

Ik moet nog 60 xp voor level 2 maar heb nog maar 1 opdracht in lvl 1 die ik kan doen en die is maar 50 xp.



Komt er daarna nog een opdracht vrij?





Als je die hebt gedaan, komt er vaak meteen wel een nieuwe, of anders een dag later wel.

Althans dat is mijn ervaring.
Alle reacties Link kopieren
quote:Aemateur schreef op 14 januari 2016 @ 11:01:

[...]





Nee, je moet het altijd aangeven. Als je spullen op marktplaats verkoopt moet je dat ook hier invullen bijv.Dat zat ik me dus ook af te vragen, maar ik kan me toch niet voorstellen dat iedereen die iets op MP verkoopt dit braaf gaat opgeven aan de belastingdienst.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook wel een invite willen. Heeft iemand 1 voor mij?
quote:petram schreef op 15 januari 2016 @ 00:03:

Ik zou ook wel een invite willen. Heeft iemand 1 voor mij?Stuur me maar een pb met je mailadres.
Alle reacties Link kopieren
Hé annavanandella, heb je nog een invité over misschien. Lijkt me wel leuk.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Voor jou altijd gatti! Stuur je me ook een pb met je mailadres?
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Pb verstuurd.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor de invite!!!
Hoe doen jullie het met opdrachten waarbij je veel foto's moet maken?

Nu een met 13 foto's. Dat kan toch niet meer onopvallend?
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me vrij onbeschoft om zo met de deur in huis te vallen, maar ik ben naarstig op zoek naar een invite voor Roamler. Zou iemand mij misschien kunnen helpen?



P.s: Ik lees wel al jaren mee op Viva!
test
quote:ErnstigeSchade schreef op 29 januari 2016 @ 16:32:

Ik voel me vrij onbeschoft om zo met de deur in huis te vallen, maar ik ben naarstig op zoek naar een invite voor Roamler. Zou iemand mij misschien kunnen helpen?



P.s: Ik lees wel al jaren mee op Viva!Stuur me maar een pb met je mailadres en je regio
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand nog invites over? Ben er zo nieuwsgierig naar en lijkt mij erg leuk
Stuur maar een pb sia
Alle reacties Link kopieren
quote:newimprovedkitty schreef op 19 januari 2016 @ 21:41:

Hoe doen jullie het met opdrachten waarbij je veel foto's moet maken?

Nu een met 13 foto's. Dat kan toch niet meer onopvallend?Vind ik ook lastig.
Iemand nog een invite over toevallig?
Alle reacties Link kopieren
Jaa, ik mag voor het eerst een invite weggeven. Stuur me maar een pb met je mailadres.
Fijn! Gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik ben inmiddels ook nieuwsgierig en kom hier kijken of iemand een invite over heeft
Als er iemand nog een invite heeft hoor ik het graag
Ik heb er nog een.
Oh aspirientje zou ik hem mogen hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven