Safari op iPhone sluit af bij typen

27-01-2016 09:58 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds vandaag precies hetzelfde, ik lees dus even mee!
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht al dat het aan mij lag....
Alle reacties Link kopieren
quote:KyloRen schreef op 27 januari 2016 @ 12:42:

[...]



Nu snap ik eigenlijk niet precies wat Safari Suggestions inhoudt- Mijn zoektermen worden gewoon nog aangevuld, en ook websites vult ie gewoon automatisch aan



Ik heb het even gekopieerd, dit is wat het doet:



quote:

Als u zoekt in Safari, krijgt u suggesties voor webpagina’s, iTunes, de App Store, aanvangstijden van films, locaties in de buurt en andere informatie.



Als u Safari-suggesties in Safari gebruikt, worden uw zoekopdrachten, de Safari-suggesties die u selecteert en aanverwante gebruiksgegevens naar Apple gestuurd. Als 'Locatievoorzieningen' is ingeschakeld op uw apparaat, wordt de locatie van uw apparaat naar Apple gestuurd op het moment dat u zoekt in Safari met Safari-suggesties ingeschakeld.

Om u relevantere suggesties voor muziek en video's te kunnen bieden, kan, als uw apparaat toegang heeft tot abonnementen op muziek- of videodiensten, informatie zoals de naam van de dienst en het soort abonnement naar Apple worden gestuurd.

De naam, het nummer en het wachtwoord van uw account wordt niet naar Apple gestuurd. Apple gebruikt de locatie, zoekopdrachten en gebruiksgegevens die naar Apple worden gestuurd uitsluitend om Safari-suggesties relevanter te maken en andere producten en diensten van Apple te verbeteren.



Als u niet wilt dat u uw Safari-zoekopdrachten en gebruiksgegevens van Safari-suggesties naar Apple worden gestuurd, kunt u Safari-suggesties uitschakelen. Open hiervoor Instellingen, tik op 'Safari' en schakel in het gedeelte 'Zoek' de optie 'Safari-suggesties' uit.

U kunt 'Locatievoorzieningen' uitschakelen voor Safari-suggesties.

Open hiervoor Instellingen, tik op 'Privacy', dan op 'Locatievoorzieningen' en daarna op 'Systeem' en schakel 'Safari/Spotlight-suggesties' uit. Als u 'Locatievoorzieningen' op uw apparaat uitschakelt, wordt uw exacte locatie niet naar Apple gestuurd. Om relevante suggesties te doen, kan Apple het IP-adres van uw internetverbinding gebruiken om uw locatie bij benadering te bepalen door het adres te vergelijken met een geografisch gebied.

Door deze functies te gebruiken gaat u akkoord met en geeft u toestemming voor het versturen, verzamelen, onderhouden, verwerken en gebruiken van deze informatie door Apple, zijn dochterondernemingen en tussenpersonen, zoals hierboven beschreven.

De door Apple verzamelde informatie wordt behandeld conform het privacybeleid van Apple, dat u kunt vinden via www.apple.com/nl/privacy. Mogelijk zijn niet alle functies van Safari-suggesties in alle landen of regio's beschikbaar en sommige functies van Safari-suggesties kunnen per regio verschillen.
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
quote:Juultje schreef op 27 januari 2016 @ 12:56:

Ik heb het ook zie ik, maar Safari op mijn Macbook doet het ook niet helemaal lekker. Mijn Macbook heb ik wel vandaag geüpdatet en daarna begonnen daar de problemen.



Ik vermoed dat het probleem niet gerelateerd is aan je update. Ook OS X op je Mac heeft het Safari-probleem. Oplossing is het zelfde namelijk "suggesties" uitzetten of surfen in de privé modus.

Safari -> Preferences -> Search -> Smart Search Field -> Include Safari Suggestions uitzetten.



En wachten tot dat Apple het probleempje heeft opgelost.
Alle reacties Link kopieren
Problemen opgelost, thanks voor de tip!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, bedankt TO!!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
quote:KyloRen schreef op 27 januari 2016 @ 13:14:

Ah, dankjewel Ik moet mezelf even aanleren dat in het Nederlands zoeken misschien handiger is







Epische zin: The droid... Stole a freighter
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
Ah, mooi. Dacht al dat het aan mijn aaifoon lag. Nu doet ie het weer. Thanks.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Toen ik je topic vanochtend voorbij zag komen had ik nergens last van. Blij dat ik m nu toch nog kon vinden want heb er sinds 5 min ook ineens last van. Zal de tip ook even proberen.
Alle reacties Link kopieren
Probleempje schijnt door Apple opgelost te zijn. Kan alleen op de systeempagina van Apple niets gerelateerd aan dit probleem terugvinden.

Dus de suggesties kunnen weer aan.
Alle reacties Link kopieren
Suggesties uit was idd de oplossing. Maar ook hier is t probleem meteen weer terug als ik suggesties weer aan zet.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, ik maak zelf gebruik van alle denkbare Apple devices maar ik heb het probleem niet ervaren vandaag. Een rondgang langs diverse fora leert me dat het probleem inderdaad is opgelost. Je kunt proberen om in Safari al zoekresultaten en geschiedenis te wissen en wellicht het apparaat aan en uit te zetten.
Alle reacties Link kopieren
Het is opgelost las ik online. Mocht het bij jou nog mis gaan, dan moet je je cache van Safari legen en daarna moet er geen probleem meer zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven