Samsung D900i: kwetsbaar?

02-08-2007 16:06 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



ik overweeg de Samsung D900i aan te schaffen (twijfel tussen die en Nokia7373), maar het is zo'n slide-model en erg plat... Is-ie dan niet erg kwetsbaar? Mijn mobieltje glijdt namelijk weleens uit mijn handen, vooral thuis op de vloerbedekking, maar toch... Kan-ie tegen een stootje? Voor de Nokia vraag ik me dat trouwens ook af, maa riets minder omdat ik bij de Samsung een paar keer gelezen heb dat ie fragiel zou zijn...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo'n slide-model van Samsung (maar volgens mij heet die van mij E900...) en ik vind 'm niet fragiel. Ik heb 'm al heel vaak laten vallen en elke keer verbaast het me weer dat 'ie nog doet..



Maar....ik moet wel heel eerlijk zeggen dat ik dat dan ook meteen het enige positieve aan dit toestel vind, haha. Verder bevalt 'ie me heeel slecht. Ik heb toevallig nu net die Nokia 9292 besteld. Hopelijk is die beter....(iemand toevallig ervaring?)



Succes met je keus!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, bedankt voor je reactie! Maarreh, ik ben dan ook wel benieuwd wat je eraan tegenvalt... Ik heb gebruikersreacties gelezen, maar die lopen nogal uiteen.



Met het toestel wat je beschrijft heb ik geen ervaring. Sowieso niet met (langdurig) gebruik van Nokia...
Alle reacties Link kopieren
Oja, je schreef dat je een ander toestel had. Sorry hoor haha. Beetje murw van de hele dag achter de pc zitten werken (en wat forummen en gsm vergelijken tussendoor). Maar misschien is het toch wel informatief voor me.. Ik heb overigens nu zelf ook een Samsung, maar een behoorlijk ander model. Ben er op zich wel tevreden mee, vind alleen de foto's soms wat wazig zonder dat ik daar een aanleiding voor zie.
Alle reacties Link kopieren
Hi Ladies, Hier ook even een reactie van een gadgetwoman :-)Ik heb twee x Samsung gehad, maar ik weet niet wat het is, het beviel me beiden keren niet. Qualiteit van de Camera's zijn gewoonweg niet goed als je gaat vergelijken met bv een sony ericsson. Ook vind ik het besturingsysteem onhandig als je vergelijkt met Nokia en LG (en zelfs Motorola).Ik heb een LG Prada gratis bij mijn abonnement verlenging gekocht. Erg leuk toestel, alleen voor mij is het niets..ik hou niet zo van de touchcreen..hij staat nu op marktplaats. Ik zit nu te kijken naar de LG SHine (want vind LG besturingsysteem/fotoqualiteit wel erg goed) - heeft iemand de LG Shine?? Hoe bevalt deze?Dilemma's... hihi
Ik kan je weinig vertellen over de Samsung, maar wel over de Nokia7373, want die heb ik zelf ook. Ik vind het een hele fijne telefoon. Je moet ff wennen aan het draaisysteem, maar als je dat eenmaal doorhebt, is dat ook niet zo moeilijk meer. Hij kan zeker tegen een stootje (ik heb 'em ook al een paar keer uit m'n handen laten glijden) en ik vind 'em erg makkelijk te gebruiken. Mijn ervaring is wel dat van die slidetelefoons erg makkelijk stuk gaan, maar het draaisysteem in de Nokia is echt goed. Welke kleur overweeg je trouwens? gewoon nieuwsgierig. succes met je keuze maken! ik zag deze en was er meteen weg van, wel handig dus :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Bronze gezien, die ziet er wel leuk uit. Ik vind alleen dat labeltje niet echt wat, maar dat kan er niet af heb ik al begrepen.



Wat betreft camera heb ik idd op meer plekken gelezen dat Sony Ericsson beter is. Er is er wel een met dat cybershot-gebeuren, maar die joystick... schijnt nogal eens problemen op te leveren. Ik denk nog maar even verder. Zucht... Als ik het zat word neem ik misschien toch maar gewoon die Nokia 7373, zijn de foto's en videootjes een beetje leuke kwaliteit wanneer je ze op pc zet?
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik heb een ook een Samsung maar niet degen die je wilt. Zelf ben ikniet tevreden over Samsung. Alhoewel ik hem wel een aantal keren heb laten vallen (en hard ook) en hij het nog steeds doet. Maar voor de rest vind ik het niks. Het is een slide-model en elke keer als ie afgaat en ik hem uit mijn tas wil pakken schuift ie open en gelijk weer dicht en is dus de verbinding verbroken. Ook is de camera qualiteit erg slecht, het beedlschermpje te klein, en ik moet ik weet niet hoeveel knopjes indrukken voordat ie een keer een smsje verzenden kan.



Ik raad dus Samsung ook echt niet aan, en ga zelf kijken of ik hem kan inruilen voor ene Nikia of Sony Ericsson.
Alle reacties Link kopieren
@Londongirl: dank voor je advies. Vervelend dat de telefoon niet naar wens is. Ik heb meer klachten over het slide-systeem gelezen. Ik zie overigens wel relatief veel telefoons met dat systeem. Maarja. Succes met de omruilactie, ik hoop dat het lukt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu te denken aan Sony Ericsson W610i.... De recensies die ik lees zijn eigenlijk allemaal goed, het lijkt een degelijk toestel (geen slide- of draaigedoe), de camera schijnt oke te zijn en je kunt er veel op kwijt. Vind het alleen niet de mooiste telefoon, maar ook niet echt lelijk ofzo. Zucht haha.
Alle reacties Link kopieren
W610i is het geworden.... Ik zag er eigenlijk alleen positieve reacties op en het uiterlijk is voor mij niet het allerbelangrijkst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven