Samsung Galaxy S5 kopen?

22-06-2015 17:29 16 berichten
Ik ga ergens deze week de Samsung Galaxy S5 kopen, heb nu nog de S2 waar ik al zo'n 3-4 jaar mee doe maar na 7 hard-resets om de telefoon weer snel te maken is hij toch wel een beetje op . Doet het verder nog gewoon maar onderhand toch wel toe aan een nieuwe.



Nu, wat vinden de eigenaars van deze telefoon ervan? Ik heb op internet al gelezen dat er érg veel op zit. Ik vind de S2 al redelijk uitgebreid met onzinnige apps die ik er niet af kan gooien, hoe werkt dat bij de S5? Ervaringen en tips zijn welkom! Oh ik vind Android trouwens erg fijn, dus suggesties voor een Iphone zijn niet nodig .
Ik ben een jaar geleden van de s2 naar de s5 gegaan. Ben er blij mee.



Zelf gebruik ik heel veel apps niet. Wel uitgebreid met enkele die ik gekocht heb. Mijn s2 is naar mijn man gegaan en als ik die nu in handen heb, ben ik erg blij met de s5. Is groter, maar vind ik fijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een S5 en ben dik tevreden. Bijvoorbeeld heel blij met de extra bespaarstand en extreme bespaarstand, maar al die andere apps die er vanuit google in zitten gebruik ik eigenlijk nooit. Verder wel een hele fijne telefoon, batterij gaat lang mee, gerust 2 dagen. Met de bespaarstaand met gemak een heel weekend en met de extreme bespaarstand aan anderhalve week (super handig als je een week gaat kamperen, en dat doe ik best vaak ;) )



Maakt ook mooie foto's, t is wel een groot toestel. Mocht je liever wat kleiners willen, is de S5 mini misschien wat fijner. Die heeft mijn vriend en die verdwijnt toch wat makkelijker in je broekzak.
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook de S5, overgestapt van iphone. Geen seconde spijt van! Snel, groot, maakt prachtige foto's. Enige minpuntje vind ik, is dat er voorgeinstalleerde apps opzitten, die ik niet gebruik, en die er niet af kunnen.
Always look on the bright side of life
Klinkt positief! Een goede batterijcapaciteit vind ik idd wel fijn ja. En wbt de afmetingen vind ik de telefoon erg groot, daarom heb ik ook zolang geen nieuwe gekocht. Vond de S3 toen al te groot haha. Maar het afgelopen jaar stop ik mijn telefoon voortaan altijd in mijn tas ipv broekzak dus dat is geen probleem meer .
Alle reacties Link kopieren
Die extra apps zijn wel irritant ja. Ik gooi ze altijd samen in een mapje genaamd troep haha. Dan staan ze iig niet meer in de weg. Ik heb zelf geen s5 maar over de anderen ben ik erg te spreken
Alle reacties Link kopieren
De spaarstand ed is echt heel handig idd, die zet alle onnodige dingen uit maar je kunt nog gewoon internetten als je dat zou willen. Verder vind ik dat grote scherm juist prettig, het leest makkelijker dan zo'n klein schermpje.

Hij filmt en fotografeert idd erg goed. Ik vind het iig een fijn toestel.



Het kost wel ff tijd om de niet gewilde apps uit te schakelen ed en sommige functies moest ik ff naar zoeken en sommigen zelfs googlen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een schurfthekel aan Samsung maar de S5 en S6 zijn geweldige toestellen. Maar omdat ik zo'n schurfthekel aan dat merk heb koop ik ze niet :-).
Alle reacties Link kopieren
quote:Crazycatlady schreef op 22 juni 2015 @ 17:41:

Ik heb ook een S5 en ben dik tevreden. Bijvoorbeeld heel blij met de extra bespaarstand en extreme bespaarstand, maar al die andere apps die er vanuit google in zitten gebruik ik eigenlijk nooit. Verder wel een hele fijne telefoon, batterij gaat lang mee, gerust 2 dagen. Met de bespaarstaand met gemak een heel weekend en met de extreme bespaarstand aan anderhalve week (super handig als je een week gaat kamperen, en dat doe ik best vaak ;) )



Maakt ook mooie foto's, t is wel een groot toestel. Mocht je liever wat kleiners willen, is de S5 mini misschien wat fijner. Die heeft mijn vriend en die verdwijnt toch wat makkelijker in je broekzak.



Gebruik jij hem wel veel dan?

Want bij mij gaat de batterij écht geen 2 dagen mee!
Ik heb ook de S5 en ben er erg tevreden mee. Maar als je de keus hebt, kun je ook kijken voor de S6
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er niet anders dan ellende mee gehad! Wat een rotding was dat pfff...

Mijn man daarentegen was wel blij met de zijne, denk dat ik gewoon n maandagmorgen toestel had.

Ben na een maand terug overgestapt op Iphone, zonder spijt.
My way or the highway!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 22 juni 2015 @ 19:12:

[...]





Gebruik jij hem wel veel dan?

Want bij mij gaat de batterij écht geen 2 dagen mee!Als ik gewoon een normale werkweek heb dan red ik de twee dagen, in het weekend of op zondag (dan gebruik ik m meer) dan moet ie s nachts wel aan de oplader maar is nog steeds niet echt leeg. Maarja, thuis gebruik ik eigenlijk altijd mijn tablet of laptop dus ik heb hem niet constant in gebruik en op het werk zit ie, behalve tijdens de pauze dan, gewoon in mijn tas.
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Alle reacties Link kopieren
quote:Crazycatlady schreef op 22 juni 2015 @ 21:45:

[...]





Als ik gewoon een normale werkweek heb dan red ik de twee dagen, in het weekend of op zondag (dan gebruik ik m meer) dan moet ie s nachts wel aan de oplader maar is nog steeds niet echt leeg. Maarja, thuis gebruik ik eigenlijk altijd mijn tablet of laptop dus ik heb hem niet constant in gebruik en op het werk zit ie, behalve tijdens de pauze dan, gewoon in mijn tas.Ja dat scheelt dan wel denk ik. Ik gebruik hem de hele dag door wel, vaak onderweg, doe er vanalles op, van forummen tot de krant lezen en van appen tot facebooken en dan gaat de batterij toch best snel.
quote:S0LEIL schreef op 22 juni 2015 @ 22:53:

[...]





Ja dat scheelt dan wel denk ik. Ik gebruik hem de hele dag door wel, vaak onderweg, doe er vanalles op, van forummen tot de krant lezen en van appen tot facebooken en dan gaat de batterij toch best snel.Ja ik doe er ook best veel mee maar ik ben gewend om mijn telefoon vanaf 8 uur van de lader af tot een uur of 7 's avonds en dan weer even opladen zodat ik er in de avond nog op kan zitten zonder op te laden. Als ik ga slapen leg ik hem er weer aan tot ik 's ochtends weer van huis moet. Dus als hij zolang of iets langer meegaat ben ik tevreden . Ik heb trouwens wel de mogelijkheid om de S6 te kopen, maar vind die toch wat prijzig en ik ben ook niet iemand die het nieuwste van het nieuwste moet hebben. Dus de S5 is prima dan .
Ik leg mijn s5 elke avond aan de lader. Op dit moment is de batterij op 55 %.



Heb hem normaal gebruikt: appen, spelletjes, internet en ook nog bellen!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 2 weken geleden overgestapt van de s2 naar de s5 mini en ik ben er blij mee! Even groot als de s2 (fijn maatje dus) en een stuk sneller en betere batterij! Ik doe veel op mijn telefoon en kan er makkelijk 1,5 dag mee doen en vaak ook 2 dagen. De apps die ik niet gebruik van Samsung heb ik verborgen staan zodat ik ze ook niet hoef te zien.
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven