Samsung galaxy s5 muziek/hardlopen/app

03-04-2017 17:54 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een aantal haar heb ik de Samsung galaxy s5 met veel plezier gebruikt. Nu ben ik weer begonnen met hardlopen en heb een aantal vragen.

- Kan je muziek vanaf je computer erop zetten maar dan op dat sd kaartje? (Ik kreeg dat er gratis bij maar gebruik m nooit omdat er iedere keer staat dat bestanden er niet op kunnen worden gezet).

- Welke app adviseren jullie mbt hardlopen? Mijn wensen zijn dat ik mijn eigen muziek kan horen (in shuffle stand) en dat de km wordt bijgehouden en aantal verbrande calorieën. Ook wenselijke een persoon die aangeeft hoe ver ik ben en hoeveel tijd er om is.



Op mijn iPhone 4 jaar geleden ging dit heel goed en kon dit allemaal. Hopelijk met een Samsung ook.
Dat sd-kaartje kun je in je laptop/computer stoppen en de bestanden die je er op wilt zetten naar dat kaartje toe slepen.

Heb je S Health niet standaard op je telefoon zitten? Daarmee kun je je stappen, km, kcal, etc. bijhouden. Tegelijkertijd kun je gewoon je muziek afspelen.

Ik heb een oudere Samsung gehad en nu een nieuwer model dan de S5 dus weet niet of alles precies hetzelfde werkt.
Alle reacties Link kopieren
Thx voor de tip! Ga ik vanavond eens uitproberen
En voor een echt hardloopprogamma heb ik de app Hardlopen met Evy.

Kan met je eigen muziek. Wel een paar euro uitgeven aan het juiste programma, 3 euro ofzo geloof ik.

Evy vertelt je precies wanneer je mag beginnen en stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik runkeeper. Die houdt alles bij qua afstand, snelheid, calorieen en speelt mijn eigen muziek af.
"Boring conversation anyway"
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik ook runkeeper, maar je moet wel de pro versie hebben, de gratis versie heeft te weinig functionaliteiten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook run keeper. En je kunt bestanden ook op het kaartje zetten als kaartje in telefoon zit en je telefoon met kabel aan pc verbind. Komen dan 2 mapjes in beeld, iets van interne opslag en sd card

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven