samsung of sony

26-01-2016 14:05 28 berichten
Ik kwam er achter dat mijn abbo over een week afloopt.

Nu was ik aan het kijken naar een andere telefoon..



En twijfel nu tussen de samsung s6 of de sony xperia z5 compact.



Heeft er iemand ervaring met deze toestellen??



of hebben jullie een ander toestel als tip?



Ik heb altijd samsung gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ik gooi 'm er nog maar eens in: motorola moto g, rond de ¤ 200, Android (dus lijkt op Samsung), echt een fijne telefoon voor dat geld.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Z5 compact!

Ik heb de Z3 en is nagenoeg gelijk qua specificaties maar de Z5 is weer ietsjes beter.

Ben er zeer tevreden over.
Alle reacties Link kopieren
ja de motorola moto g 2015! Eens met Belle! Fijne waterdichte telefoon. Zou dan wel de versie met 16 gb opslag en 2 gb geheugen doen, die is 240 euro maar net even sneller en je kunt er meer foto´s en muziek op kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Z5 compact is trouwens ook waterdicht en heeft een supersnelle processor.

En niet onbelangrijk, hij is niet zo enorm groot, 4,6 inch. Daarnaast nogal een behoorlijke mp camera.

Ik doe overigens ruim 2 dagen met een volle accu en dan internet ik behoorlijk veel onderweg in de trein dagelijks.
Alle reacties Link kopieren
Soms loont het ook de moeite om te berekenen of het nou echt wel zo voordelig is om een telefoon bij je abonnement te nemen. In mijn geval was SIM only voor 2 jaar + een telefoon kopen goedkoper dan een abonnement + telefoon.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht je van de Samsung A6???
de a6 kan ik nergens vinden?
quote:Belle73 schreef op 26 januari 2016 @ 14:23:

Soms loont het ook de moeite om te berekenen of het nou echt wel zo voordelig is om een telefoon bij je abonnement te nemen. In mijn geval was SIM only voor 2 jaar + een telefoon kopen goedkoper dan een abonnement + telefoon.ik ga ook een los toestel kopen en sim only nemen.
Alle reacties Link kopieren
Neem dan echt de A6 maar, bij belsimpel......
Alle reacties Link kopieren
Let dan wel op dat je het model van 2016 neemt.
Ik heb de Z3 compact, deze is ook al waterdicht en ik ben er zeer tevreden over.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Samsung S6 en ben erg heel erg tevreden over!! echt een super telefoon met veel mogelijkheden en hij is ook super snel!
Alle reacties Link kopieren
Leest mee ik mag nu al mijn abbo verlengen ik wil graag de Samsung S6 Edge 32 Gb..ik lees alleen bij de specificaties dat deze telefoon niet uit te breiden is met een sd kaart dat is dan weer erg jammer..Hkusje hoeveel Gb heb jij 32? zo ja is dit voldoende om redelijk wat apps en foto's op te slaan?
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
sorry voor mijn late reactie.. ja ik heb hier genoeg aan! Nadeel is wel dat Samsung van die standaard apps heeft die je niet kan verwijderen en dus aardig wat geheugen in beslag neemt. Maar tot nu toe heb ik nog genoeg geheugen!
Ik ben helemaal fan van de Huawei telefoons. Daarvoor had ik altijd Samsung maar ik vind de prijs-kwaliteit verhouding niet zo best.



Huawei is relatief goedkoop, ook android en van zeer goede kwaliteit. Volgens mij is het merk nog niet zo bekend wat maakt dat het veel goedkoper is als Samsung.



Ik had de Ascend g7 en heb nu de mate 7. Ik hou van grote telefons
Ik heb een Sony. Voorheen had ik altijd Samsung maar deze telefoons zijn voor mijn gevoel met de jaren slechter geworden. Vooral mijn vorige Samsung is met een half jaar al kapot gegaan (ik doe er niets raars mee). Dit was voor mij de druppel om een Sony te gaan kopen. Vooral omdat de rest in mijn familie een Sony Hebben gehad en deze super lang mee ging en fijn is in gebruik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Belle73 schreef op 26 januari 2016 @ 14:07:

Ik gooi 'm er nog maar eens in: motorola moto g, rond de ¤ 200, Android (dus lijkt op Samsung), echt een fijne telefoon voor dat geld.Deze heeft mijn dochter ook en het is echt een goede en fijne telefoon. Aanrader!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Sony Z5, ben er zeer tevreden over, Ik gebruik Whatsapp/Facebook &Instagram meerdere keren per dag en de batterij gaat 2,5 dag mee.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik hier ook een telefoonvraag stellen?



Mijn Samsung Galaxy S3 mini laten vallen.

Er zitten barsten in het scherm helaas.

Telefoon is 2,5 jaar oud,. Scherm vervangen vind ik zonde.



Ik ben altijd Samsung gewend en tevreden.

Budget is rond de 200, maar zeker niet meer als 250.



Ga ik tevreden zijn met een ander merk als Samsung?

Ik wil er wel weer op vooruit gaan kwa specs.
Alle reacties Link kopieren
Nogmaals, Motorola, draait ook op Android en past binnen je budget.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Belle73 bedankt voor het melden, maar de telefoon heeft voor mij teveel nadelen.



1. Beeldkwaliteit is minder.

2. Telefoon is veel zwaarder/lomper als andere telefoons met een 5 inch beeldscherm.

3. Accu is ook niet verwijderbaar. Accu heel snel leeg is het eerste waar je tegen aanloopt.
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel nu tussen de Sony Xperia M4 of de Huawei P8 Lite.
ik zou voor dat budget geloof ik gaan voor de samsung A3, tenminste, als ik nu een tel zou moeten uitzoeken zou die het worden (alleen op internet gezien, nog niet in het echt)
Alle reacties Link kopieren
Heeft helaas geen 5 inch scherm Citronella. Processor is ook maar 1.2 ghz.



Wel een mooi toestel verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven