Samsung S5 snel leeg na nieuwste update

24-10-2016 19:10 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Na de laatste update van Samsung (Android 6.0.1.) is mijn galaxy s5 super snel leeg .. Voor deze update kon ik een hele dag met mijn telefoon doen maar vandaag heb ik hem al 3x tot 100% moeten opladen. Heeft iemand tips? Of hetzelfde probleem? Ik zie jullie reacties graag tegemoet!
Herinner je gisteren, Denk aan morgen, maar leef vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde collega's daar ook over klagen. Maar dat was niet over een specifiek toestel van Samsung.



Helaas geen tips dus.
Alle reacties Link kopieren
Zelfde probleem, maar dan met een S6 !
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Zelfde met een A3
Alle reacties Link kopieren
Had ik ook. Heb hem terug gezet naar fabrieksinstellingen en nu doet hij het weer goed.

Misschien wel toeval hoor...maar het probleem is opgelost
Alle reacties Link kopieren
Ohhh, komt het daardoor! Ik dacht dat hij gewoon zijn beste tijd had gehad, maar nu je het zo zegt, na die update is het inderdaad begonnen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik Heb ook een s5 en mij valt het op dat ie de laatste tijd vaak naar wifi signaal moet zoeken. Gooit me dus gewoon van de wifi af en sluit zich daarna weer aan. Kost ook veel batterij....hmm zit nu te denken misschien is dit ook wel sinds die laatste update...
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Messenger en Facebook eraf gegooid. En nu gaat mijn batterij weer gewoon een goede dag mee!



Dat is toch een grotere zuipschuit dan ik dacht!
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven