Show hier je kerst avatar!

05-12-2009 22:56 808 berichten
Sinterklaas vertrekt als het goed is vannacht weer naar Spanje.

Dus weg met die sinterklaas avatars, en show hier je kerst avatar!





Ik heb mijn appel met mijter al weggehaald, en ben nu druk op zoek naar een kerst avatar.
nog niet?! tss
wel dus. ligt aan die ijslandse servers
Alle reacties Link kopieren
Jah!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
die van 12kb kan hier ook hoor
Alle reacties Link kopieren
He gets, Fluim die ava vind ik dan weer echt een beetje akelig om naar te kijken. Ik ben een softie.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
ja die kwam ik in mijn avamap tegen. ga weer op zoek naar een andere hoor. of mn vorige, want die beviel me goed
Nou Fluim geeft niet hoor! Zo is ie ook prachtig. Die van jou is ook mooi. Lekker vrolijk en bloemigjesachtig.
geef me anders even je pw. dan zal ik hem er bij jou eens ingooien. een mariaatje ;)
Alle reacties Link kopieren
Dat losse hoofd vond ik ook niet zo feestmaandachtig, fluim. Ben jij zo luguber aangelegd?



Stora, heej heej, ik ben nu wel een neus met vuurpijl he
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 30 december 2014 @ 21:39:

[afbeelding]



kan iemand mij vertellen hoeveel kb's de ava mag hebbenStoor, probeer deze ava eens, deze zie ik wel bewegen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Met vr. gr. de nucleaire bloemrus



“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
volgens mij is dit topic leuker dan napraat. even niet kijken en er staan 7 pages bij. en het gaat over werk en school. brrrr

als er weer iets te doen is voor me kan je me dan oproepen. in het centrale topic ofzo
ja mendy, het vliegt bij jou allemaal de neus in



en het is dat ik zo gesteld ben op de privacy, maar ik heb toch ene mooie bewekte lugubere foto van me.
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 december 2014 @ 21:59:

[...]





Stoor, probeer deze ava eens, deze zie ik wel bewegen.Ja, da's het rare, in dit topic zie ik ze ook bewegen maar als ik 'm dan plaats beweegt ie niet meer.
sla jij hem op als .jpg?

want dat is het volgens mij he
quote:fluim schreef op 30 december 2014 @ 22:05:

sla jij hem op als .jpg?

want dat is het volgens mij heWeet ik niet? Ik sla 'm op op de iPad. Zal ik 'm eerst op photobucket zetten?
ipad pf pf pf ik beval hier bijna

nee photobuck heeft geen nut

snap niet hoe jij hem als jpg opslaat

kan je iets zien onderaan als je net in je save modus zit?
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 30 december 2014 @ 22:06:

[...]



Weet ik niet? Ik sla 'm op op de iPad. Zal ik 'm eerst op photobucket zetten?



Je moet hem gewoon op je laptop zetten en idd als .gif anders beweegt het niet

.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ah velen tonen iets van hun lijf, maar nooit hun hoofd en jij toontalleen je hoofd, fluim?



Tsja ik weet het, ik weet het. Mijn neus wordt na nieuwjaar vervangen. Tenzij Enn mijn, door fluim eerder al aangepaste ava, ook wil pimpen met een vuurpijl en een glittertje

kan ze niet gewoon de douchedeur open doen
Stora je ava en je motto



Maar je hebt me wel laten lachen. En dat lukt mijn saaie ava niet.
Ik zet 'm morgen op mijn laptop! Die staat nl. 6 meter verderop
quote:vivalimegroen schreef op 30 december 2014 @ 22:13:

Stora je ava en je motto



Maar je hebt me wel laten lachen. En dat lukt mijn saaie ava niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 30 december 2014 @ 22:05:

sla jij hem op als .jpg?

want dat is het volgens mij he

Dat kan niet anders op en pad/of comp.

Alleen IrfanView is het programma op mijn laptop die een gif opslaat als gif. Maar daarna kan ik de size van de afbeelding dus niet meer veranderen. De functie resize in Irfanview doet het namelijk niet bij een gif. Dus het is nodig dat je een afbeelding eerst op een juiste maat maken en daarna pas erop gaat 'giffen'.



Paint en Microsoft slaat een elke gif op zodat de glitter verdwijnt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:mendy schreef op 30 december 2014 @ 22:10:

Ah velen tonen iets van hun lijf, maar nooit hun hoofd en jij toontalleen je hoofd, fluim?



Tsja ik weet het, ik weet het. Mijn neus wordt na nieuwjaar vervangen. Tenzij Enn mijn, door fluim eerder al aangepaste ava, ook wil pimpen met een vuurpijl en een glittertje

[afbeelding]Deze afmeting wordt vanzelf weer onthoofd als ava.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven