Sint denkt aan een Wii dit jaar

21-10-2015 21:13 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zou dat wat zijn? Ze staan behoorlijk goedkoop op mp, ook in de buurt (wil 'm zelf ophalen zodat ik 'm werkend kan zien)

De kinderen zijn bijna 4 en bijna 8.

We zijn echt een leek op dit gebied, dus do's, dont's, in's en out's zijn welkom!
Alle reacties Link kopieren
Nee, koop een wii U, omdat ze dan en WII spellen kunnen spelen en je kan de nieuwe games ook spelen.
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Wat Ladygaga zegt, zeker geen Wii kopen maar een Wii U.
Wii U inderdaad! Ik heb zelf nog een Wii maar kan daar geen leuke spelletjes meer voor kijgen, alleen tweedehands. Vind ik zelf niet erg maar dan heb je dus wel dat veel spellen nergens meer te koop zijn.
Alle reacties Link kopieren
Nee, of een Wii U of lekker wachten tot volgend jaar want dan komt een nieuwe console van Nintendo uit.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Zeker de wii u. Het is zeker een leuk cadeau waar ze nog heel lang plezier van zullen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Haha duidelijk! Kan iemand me in jip en Janneke taal uitleggen wat dit dan is? Als ik op internet kijk zie ik vooral spellen, maar duidelijkheid over de Wii u zelf heb ik nog niet kunnen vinden.

Voor zover ik begrijp koop je het apparaat samen met 1 spel?

Hoe werkt dit apparaat, wat moet ik me erbij voorstellen?
Aangezien TO hem op marktplaats wil kopen gok ik zomaar dat ze bewust ( zonde geld of beperkt budget) een 2e hands wil kopen. Zijn die WII U er al te koop voor een leuke prijs?
quote:Goede-Fee schreef op 21 oktober 2015 @ 21:37:

Aangezien TO hem op marktplaats wil kopen gok ik zomaar dat ze bewust ( zonde geld of beperkt budget) een 2e hands wil kopen. Zijn die WII U er al te koop voor een leuke prijs?Ik heb er 1 te koop
quote:kaarsje91 schreef op 21 oktober 2015 @ 21:36:

Haha duidelijk! Kan iemand me in jip en Janneke taal uitleggen wat dit dan is? Als ik op internet kijk zie ik vooral spellen, maar duidelijkheid over de Wii u zelf heb ik nog niet kunnen vinden.

Voor zover ik begrijp koop je het apparaat samen met 1 spel?

Hoe werkt dit apparaat, wat moet ik me erbij voorstellen?

Het is een Wii, maar dan de nieuwste versie. Hij heeft een controller met daarop een gamepad, waarop je weer dingen kan doen voor in het spel.

Je kan er Wii spellen en Wii U spelen op spelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:kaarsje91 schreef op 21 oktober 2015 @ 21:36:

Haha duidelijk! Kan iemand me in jip en Janneke taal uitleggen wat dit dan is? Als ik op internet kijk zie ik vooral spellen, maar duidelijkheid over de Wii u zelf heb ik nog niet kunnen vinden.

Voor zover ik begrijp koop je het apparaat samen met 1 spel?

Hoe werkt dit apparaat, wat moet ik me erbij voorstellen?precies hetzelfde als een wii maar dan makkelijker. vergeet niet om wii modes erbij te halen.
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 21 oktober 2015 @ 21:37:

Aangezien TO hem op marktplaats wil kopen gok ik zomaar dat ze bewust ( zonde geld of beperkt budget) een 2e hands wil kopen. Zijn die WII U er al te koop voor een leuke prijs?309 euries als je het mario pakket koopt
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
quote:Moiren_ schreef op 21 oktober 2015 @ 21:39:

[...]



Ik heb er 1 te koop TO! Van Moi kan je hem wel kopen hoor!
quote:ladygaga_xx schreef op 21 oktober 2015 @ 21:41:

[...]



309 euries als je het mario pakket koopt



Voor 50 euro heb je een Wii...



Ik schaf ook een Wii aan voor 5 december, echter zijn mijn kinderen wat jonger en vinden 'de nieuwste spellen' hebben nog niet heel interessant. Ik koop er wat tweedehands spellen bij (zit zo'n 2e hands spellen winkel hier in de stad) en dan geloof ik dat ze daar veel plezier van gaan hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Penelope_ schreef op 21 oktober 2015 @ 21:44:

[...]





Voor 50 euro heb je een Wii...



Ik schaf ook een Wii aan voor 5 december, echter zijn mijn kinderen wat jonger en vinden 'de nieuwste spellen' hebben nog niet heel interessant. Ik koop er wat tweedehands spellen bij (zit zo'n 2e hands spellen winkel hier in de stad) en dan geloof ik dat ze daar veel plezier van gaan hebben.het ging hier om een Wii U, niet een gewone wii
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
quote:ladygaga_xx schreef op 21 oktober 2015 @ 21:45:

[...]



het ging hier om een Wii U, niet een gewone wiiIk denk dat je het punt mist.
Alle reacties Link kopieren
Er is wel geld voor, maar 309 is wel heel veel. Ze zijn beide een paar weken na sinterklaas jarig, dus de bekende dure maand is hier nog duurder :(

Ze spelen nu spelletjes op de tablet en bij vriendjes op de Wii. Vandaar de keuze op de Wii. Nou is het gras altijd groener bij de buren, dus het is natuurlijk maar afwachten of ze er thuis ook veel mee gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 21 oktober 2015 @ 21:46:

[...]





Ik denk dat je het punt mist.Ik denk het niet, ze vinden de Wii U te duur en willen daarom een gewone Wii, wat prima kan als je kinderen eigenlijk nog niet om de nieuwste spellen geven
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
quote:kaarsje91 schreef op 21 oktober 2015 @ 21:47:

Er is wel geld voor, maar 309 is wel heel veel. Ze zijn beide een paar weken na sinterklaas jarig, dus de bekende dure maand is hier nog duurder :(

Ze spelen nu spelletjes op de tablet en bij vriendjes op de Wii. Vandaar de keuze op de Wii. Nou is het gras altijd groener bij de buren, dus het is natuurlijk maar afwachten of ze er thuis ook veel mee gaan doen.kun je ze geen wii u geven voor hun verjaardagen, samen?
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
quote:ladygaga_xx schreef op 21 oktober 2015 @ 21:48:

[...]



Ik denk het niet, ze vinden de Wii U te duur en willen daarom een gewone Wii, wat prima kan als je kinderen eigenlijk nog niet om de nieuwste spellen geven

Niet eens om de nieuwste, er komt een punt dat er gewoon geen enkel "nieuw" spel meer te kopen is.

Ik zou niet investeren in zo'n oud systeem, maar dan doorsparen.



Het is best jammer als jij nog steeds skylanders 1 moet spelen en al je vrienden 5 spelen.
quote:Moiren_ schreef op 21 oktober 2015 @ 21:52:

[...]



Niet eens om de nieuwste, er komt een punt dat er gewoon geen enkel "nieuw" spel meer te kopen is.

Ik zou niet investeren in zo'n oud systeem, maar dan doorsparen.



Het is best jammer als jij nog steeds skylanders 1 moet spelen en al je vrienden 5 spelen.Ach, als ze hier een of twee jaar lol voor hebben vind ik dat prima voor 50 euro hoor. Veel geld uitgeven voor de nieuwste splecomputer omdat ze anders niet meekomen met de rest gaan we wel doen als ze daar de leeftijd voor hebben. En daarbij vind het ene kind dat heel belangrijk, en de ander wil gewoon een spelletje doen en is niet bezig met het 'meten aan de rest'. Dus denk dat het handig is als TO ook dat meeneemt in de overweging.
quote:Penelope_ schreef op 21 oktober 2015 @ 21:57:

[...]





Ach, als ze hier een of twee jaar lol voor hebben vind ik dat prima voor 50 euro hoor. Veel geld uitgeven voor de nieuwste splecomputer omdat ze anders niet meekomen met de rest gaan we wel doen als ze daar de leeftijd voor hebben. En daarbij vind het ene kind dat heel belangrijk, en de ander wil gewoon een spelletje doen en is niet bezig met het 'meten aan de rest'. Dus denk dat het handig is als TO ook dat meeneemt in de overweging.Het gaat ook niet om het meten aan de rest. Ze hebben het er over met vriendjes, spelen samen, spelen tegen elkaar enz. Dan is het, zeker voor een 8 jarige, leuk als jij niet alleen maar spellen hebt van 5 jaar geleden.
quote:Moiren_ schreef op 21 oktober 2015 @ 21:59:

[...]



Het gaat ook niet om het meten aan de rest. Ze hebben het er over met vriendjes, spelen samen, spelen tegen elkaar enz. Dan is het, zeker voor een 8 jarige, leuk als jij niet alleen maar spellen hebt van 5 jaar geleden.Dat is dus maar net wat voor kind je hebt. Mijn buurjongen van 9 speelt alleen wat spellen op de pc en heeft niet eens een spelcomputer, niet ieder kind is daar mee bezig he?
quote:Penelope_ schreef op 21 oktober 2015 @ 22:02:

[...]





Dat is dus maar net wat voor kind je hebt. Mijn buurjongen van 9 speelt alleen wat spellen op de pc en heeft niet eens een spelcomputer, niet ieder kind is daar mee bezig he?

Zeg ik dat?



Maar de vriendjes van de kinderen van TO spelen er wel mee. Het is gewoon iets wat je in je overweging mee kan nemen. Zoals ik al zei, ik zou wat langer doorsparen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook aan het kijken voor een Wii. Heb kinderen van 4 en 7. Vind het ook wel een smak geld om een nieuwe Wii U te kopen. Ik zag ook een Wii mini voorbij komen. Zoals ik het lees is het belangrijkste verschil dat je daarmee niet online kan. Maar dat lijkt me op deze leeftijd nog niet belangrijk. Weet iemand of de wii mini wat is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven