Skype; betalen via Ideal?

25-06-2007 16:00 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoihoi, ik bel vaak via Skype en heb tot nu toe altijd met Ideal betaald. Nu wilde ik vandaag mijn tegoed weer aanvullen; zie ik ineens nergens meer de optie dat ik met Ideal kan betalen. Weet iemand waarom dit is? Je kunt nu alleen nog maar de opties paypal en creditcard aanvinken. Een creditcard heb ik niet en paypal vertrouw ik niet; krijg al een tijdje spam hiervan terwijl ik me er nooit heb aangemeld. Help!
Ik heb nog nooit voor Skype betaald, dus hoe dat nu zit kan ik je niet vertellen. Voor wat betreft Paypal: dit is wel een betrouwbare dienst hoor. De spam-mail die je krijgt is waarschijnlijk niet van Paypal zelf, maar het is vast zogenaamde 'spoof'. Daarmee proberen ze -bijv. door een link in de mail- gevoelige informatie los te peuteren. Heeft niks met Paypal te maken dus.
Alle reacties Link kopieren
hoi Soleil, bedankt voor je reactie. Als je met Skype naar een vaste telefoon belt, moet je een klein bedrag betalen. Het is alleen gratis als je naar een andere computer belt. Maar is er verder niemand hier op het forum die hier iets van af weet??:(
Ja, dat weet ik, ik heb er alleen nog nooit gebruik van gemaakt, vandaar mijn antwoord. Nogmaals, Paypal heb ik wel regelmatig gebruikt en absoluut zonder problemen.
Alle reacties Link kopieren
Raar dat dat niet meer kan. Heb je gecontroleerd of je land goed is ingevuld? Ik heb de tweede keer ook een uur lopen kl*ten om te betalen omdat de instellingen niet op NL stonden en je dan de optie Ideal niet krijgt. Ik zal even controleren of ik nu nog wel met Ideal kan betalen.
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik kan dus ook niet meer met Ideal betalen. Maar er is nu wel de optie van ClickandBuy bijgekomen. Op het eerste gezicht lijkt het een beetje hetzelfde systeem. :?



Op het forum van skype staat trouwens een hele discussie van NLse gebruikers die de afgelopen maand problemen hebben gehad met het betalen met Ideal (dwz ze hebben betaald, maar kregen geen saldo op Skype). Misschien dat het daarom is verdwenen? Ik zal de link naar dat topic hier ook even neerzetten zodat je je vraag misschien daar op het betalingen-forum kunt plaatsen. Skype Ideal
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren
hoi websje! Bedankt voor je link! Das knap balen dat de ideal-functie er nu niet meer bij zit. Net nu ik mijn abonnement voor mijn mobiel heb laten overzetten naar prepay omdat het bellen via Skype vele malen goedkoper is! Ik wacht nog even met mijn tegoed aan te vullen, mischien dat Ideal nog gewoon terugkomt als ze de boel hebben opgelost. En anders zit er niks anders op dan met paypal betalen. Maar volgens iemand anders hier, is deze te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
PayPal is wel te vertrouwen hoor.

Ik wilde laatst een betaalde account nemen bij flickr.com, maar in europa kan dat alleen met een visa of mastercard cc. Ik heb amex en dat accepteerde PayPal/flickr niet :(

Ik geklaagd bij PayPal, kreeg een email terug dat ik ook geld van mijn gewone bankrekening in NL kon overmaken naar mijn PayPal rekening en als daar voldoende saldo op staat kon ik mijn flickr account betalen.

En dat lukte prima.

Duurt alleen 3 a 4 werkdagen tot het geld op je PayPal rekening staat, maar werkt vlekkeloos (is hierboven al eerder door iemand opgemerkt).
Alle reacties Link kopieren
ik probeerde vandaag weer eens om mijn Skype-tegoed op te waarderen en tot mijn verbazing kon ik nu ineens weer wél via Ideal betalen! Heb dit maar meteen weer gedaan zodat ik voorlopig vooruit kan met mijn beltegoed. Je weet nooit; dadelijk wordt het er weer afgehaald. Ik dacht; laat ik dit toch even hier melden voor andere mensen die hetzelfde probleem hadden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven