Smart tv Netflix serie laad niet

27-12-2016 20:30 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn ouders hebben een Philips smart tv sinds kort met oa de Netflix app. Nu gebeurd heel vaak dat als je iets wilt zien de serie/film tot 25% laad en dan geeft Netflix aan dat het niet lukt. Ik heb op internet gezocht maar kan niet vinden waar het aan ligt. We sluiten Netflix helemaal af, het internet is goed genoeg (npo gemist werkt uitstekend). Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Aan de internet verbinding?
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens of het lukt om netflix opnieuw in te stellen. Des noods de tv terug zetten naar fabrieksinstellingen.
Alle reacties Link kopieren
Gebeurt hier ook regelmatig. De remedie is doorgaans; Netflix helemaal van de telefoon af, opnieuw installeren, probleem opgelost.



Geen garantie .
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Hier ook wel eens last van. Alleen als ik serieus aan het bingen ben. (Lees; minstens 8 uur netflixen zonder pauze)

Ik start de tv dan opnieuw op en kan daarna weer netflixen.
Alle reacties Link kopieren
Het internet is goed genoeg want npo gemist werkt wel gewoon heel goed. Of ik de app eraf kan halen weet ik niet, hij zit er standaard op (de afstandsbediening heeft zelfs een Netflix knop).



Naar de fabrieksinstellingen kijken is een optie. Bedankt!





WoW 8 uur lang netflixen! Ik wou dat ik het zo lang uithield. Lijkt me heerlijk
Alle reacties Link kopieren
Gaat het via wifi?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Misschien een keer uitloggen en inloggen.
Alle reacties Link kopieren
Hier hetzelfde gezeik. Hoogst irritant. Laden stagneert dan altijd precies op 25%.

Het enige dat helpt is TV (is een LG trouwens) uit en weer aanzetten.

Lijkt wel alsof er een cache-geheugen volloopt of zo, heel merkwaardig.

Mijn zus kijkt op hetzelfde account, heeft een oudere Philips, en nooit ergens last van.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt.
Alle reacties Link kopieren
Dat de npo het doet is natuurlijk geen bewijs dat de verbinding goed genoeg is.

Wordt er gebruik gemaakt van wifi of een netwerkkabel? Als het wifi is zou ik een kabel voorstellen
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:maritk schreef op 28 december 2016 @ 08:01:

Hier hetzelfde gezeik. Hoogst irritant. Laden stagneert dan altijd precies op 25%.

Het enige dat helpt is TV (is een LG trouwens) uit en weer aanzetten.

Lijkt wel alsof er een cache-geheugen volloopt of zo, heel merkwaardig.

Mijn zus kijkt op hetzelfde account, heeft een oudere Philips, en nooit ergens last van.Precies dit- maar dan broer haha. Aan en uit zetten en duimen.
Wat wij dan doen: tv uitzetten, stekker ook even uit het stopcontact halen, modem resetten en tv weer aan. Is een tip van Netflix zelf en werkt tot nu toe altijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:maritk schreef op 28 december 2016 @ 08:01:

Hier hetzelfde gezeik. Hoogst irritant. Laden stagneert dan altijd precies op 25%.

Het enige dat helpt is TV (is een LG trouwens) uit en weer aanzetten.

Lijkt wel alsof er een cache-geheugen volloopt of zo, heel merkwaardig.

Mijn zus kijkt op hetzelfde account, heeft een oudere Philips, en nooit ergens last van.

Als ik die berichten van laden tot 25% zie vraag ik me af of we het wel over Netflix hebben.

Ik moet soms wel eens wachten tot een serie start maar krijg nooit een voortgangsbalk oid.

Hier wel internet via een kabel naar tv.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben dit ook weleens. Meestal updaten we de app dan even en dan is het opgelost
Alle reacties Link kopieren
Hebben wij ook met onze Samsung TV. Laden tot 25%, of midden in de serie opnieuw laden tot 25%. Geduld is nodig, als je wat langer wacht loopt de serie meestal wel door. Aan en uit zetten van de TV helpt soms wel en soms niet. Sinds de tv via een kabel op internet is aangesloten ipv WIFI hebben wij dit probleem niet meer.



Bij ons deed uitzendiggemist het meestal ook gewoon.
quote:Tickel schreef op 28 december 2016 @ 13:26:

[...]



Als ik die berichten van laden tot 25% zie vraag ik me af of we het wel over Netflix hebben.

Ik moet soms wel eens wachten tot een serie start maar krijg nooit een voortgangsbalk oid.

Hier wel internet via een kabel naar tv.Ja hoor, dat is wel degelijk Netflix. Die voortgangsbalk zie je inderdaad nooit, behalve als ie vastloopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven