Sommige Facebook berichten grrr

06-09-2013 20:05 3405 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net weer een pareltje op iemands fb.



"Ik heb het zwaar maar ga niet uitleggen waarom"



Ligt het aan mij of is dit gewoon irritant. Waarom zet je iets op fb als je het niet wilt vertellen? En dan krijg je dus berichtjes van mensen die het blijkbaar snappen met knuffels en dat ze snappen dat niet wordt gezegd waar het over gaat.



Ik weet het ik kan deze persoon of haar berichten blokken. Het is meer dat ik me er over verwonder waarom je iets openbaar deelt terwijl je het niet wilt delen.



Herkenning?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook weer een leuke; het is blijkbaar een nieuwe trend om via een vage site "jouw" liedje te laten zoeken. Iemand kreeg hierbij het liedje "i will survive". Zij beaamt dit zelf.

Vervolgens reageert er iemand een beetje bozig, dat dat liedje veel beter bij haar past want zij heeft het veel zwaarder.. De discussie is nog steeds gaande
Alle reacties Link kopieren
Oh ik zag het ook lesbianwoman.... dat liedjes gedoe.

Maar een discussie over wie het het zwaarst heeft, het moet niet gekker worden....
Alle reacties Link kopieren
Ja zo is FB leuk Annapalona, ik ben bv ook lid van verschillende pagina's met recepten enz. Is ook leuk om een beetje inspiratie op te doen.
quote:Starshine schreef op 09 september 2014 @ 17:25:

oh jawel hoor, ik vind fb ook nog steeds leuk. Ook met een paar ergernisjes ertussen.

Speaking of which....ik kreeg vanmorgen via messenger een berichtje dat ik een hartje op mijn tijdlijn moest zetten, zonder commentaar verder en dat ik dit bericht naar al mijn vrouwelijke facebookvrienden moesten sturen. Een of ander kulding voor/tegen borstkanker weer.

Wat doen alle geadresseerden van het bericht? zetten ze in messenger een hartje, dus de godganse dag steeds 'ping'van de messenger. Toen kwam ik erachter dat ik de groep kon verlaten grrrr.ik vroeg me al af wat die hartjes betekende.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag hartjes en dacht wel dat het weer zover was.
Later is nu
Worden jullie ook al gek van alle zwarte piet zooi op fb?
Alle reacties Link kopieren
Ja knettergek Starshine. Sowieso die hele discussie. Ik kan de woorden: het is discriminatie! En racisme! Niet meer zien. Bah. Ik ben zelfs door een vriend van een vriendin al uit gemaakt voor racist alleen omdat ik vind dat Piet best blijven mag. Nederland is knettergek geworden.



Alles van de Pietendiscussie gaat op: ik wil dit niet zien. Vage kennisen die het posten gaan uit de vriendenlijst.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
"Annapalona, 4 dagen geleden

Ik zie nu een foto van een hondje met feestmuts op voorbij komen en serieus 56 mensen die de hond feliciteren "



Ok sorry schuldig! Nog erger het was mijn cavia en hij werd 5. *gaat zich in een hoekje schamen*
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Annapalona, heel toevallig heb ik ook iemand die op die dag een foto van een hond met een feestmuts gepost heeft, waar 55 mensen op gereageerd hebben.. Zal wel heel toeval zijn..

Begint de hondenaam met een D?



Ik heb iemand die constant fotos van eten post. Om de paar dagen "lekker geluncht!" En een foto van een salade. Of van stokbrood met brie. Of een smoothie.

Ik word daar moe van, wat interesseert mij dat nou. Oke, 1 of 2x in de zoveel tijd, als het bijzonder is is leuk, maar niet een paar keer per week!
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 13 september 2014 @ 19:59:

Worden jullie ook al gek van alle zwarte piet zooi op fb?



Ja, hartstikke.

Al maanden, vorig jaar al. Ik vind het jammer dat men zich zo aan de uiterste kanten manifesteert. En zie vooral stuitende plaatjes, verhalen en dergelijke van pro-Pieters langskomen.
Later is nu
Ik moet lachen om mensen die zich heel druk maken omdat anderen zich druk maken om zwarte piet en dan hele tirades vol met vuiligheid afsteken dat die mensen zich er niet zo druk om moeten maken
Alle reacties Link kopieren
Ik word er simpel van van die zwarte piet. Niet alleen van alle pro piet updates maar ook in reacties.

Bijvoorbeeld een bericht van iemand waar de fiets is gejat of zo hup een reactie in de stijl van " dat dat kan in ons land, zwarte piet mag niet maar hier komen ze mee weg"
De reacties op piet artikelen zijn ronduit stuitend.
ik lees de reacties gewoon niet.

Nou was er weer geleuter over de herschreven sintliederen.....

Lekker boeiend jongens. De tekstschrijver zegt dat het niet alleen vanwege de hele pietdiscussie is dat ze de liedjes herschrijven, maar ook omdat het gewoon hele oude, belegen liedjes zjn die best eens opgefrist mogen worden.

Ik zie het allemaal wel, mijn kinderen geloven toch niet meer en misschien stoppen we door dat hele gedoe wel helemaal met sinterklaas. Doen we voortaan kerst, maar dan wel met vileine gedichten, want dat vind ik de allerleukste sintraditie
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, ik heb nog geen pieten berichten gezien. Hoop ook dat ze dit jaar wegblijven want al dat gescheld met "hullie willen zwarte piet afpakken" vind ik behoorlijk vermoeiend.

Wat mij betreft mag ie zwart, geel, blauw of rood zijn of vervangen we de zwarte pieten door elfjes als dat geneuzel erover maar stopt.



Zag trouwens gisteren een eng filmpje: een spoorwerker die twee keer net niet onder de trein komt. Brrr. En ik kan er nog niks aan doen want al die filmpjes spelen automatisch af.



Idd die liedjes zijn echt zwaar belegen Starshine. Hier komt elke Sint de plaat van de Leidse sleuteltjes met hun hoge kakstemmetjes weer uit het stof (gelukkig is het maar 1x per jaar). Ik vind vileine gedichten ook geweldig maar het hangt er vanaf wiens lootje ik heb getrokken: mijn schoonmoeder kan het bv niet waarderen maar als ik mijn vriend heb ga ik helemaal los
quote:MadameQetesh schreef op 13 september 2014 @ 20:09:

"Annapalona, 4 dagen geleden

Ik zie nu een foto van een hondje met feestmuts op voorbij komen en serieus 56 mensen die de hond feliciteren "



Ok sorry schuldig! Nog erger het was mijn cavia en hij werd 5. *gaat zich in een hoekje schamen*5 jaar is best wat voor een cavia! Gefeliciteerd met het oude besje
Alle reacties Link kopieren
En ja hoor, het eerste pietenbericht is binnen.

Stiekem toch gelezen natuurlijk.

Wat een idioot is die Geert Wilders toch met zn "Sinterklaaswet"



Verder geen FB gerelateerde ergernissen
quote:moringa schreef op 15 september 2014 @ 12:14:

En ja hoor, het eerste pietenbericht is binnen.

Stiekem toch gelezen natuurlijk.

Wat een idioot is die Geert Wilders toch met zn "Sinterklaaswet"



Verder geen FB gerelateerde ergernissenPrijs je gelukkig dat dit pas je eerste pietenbericht is. Ik zie bij verschillende mensen het hele jaar door al die onzin verschijnen. Ben er helemaal klaar mee. Ik ga vanaf nu bij iedere posting dit plaatje plakken

Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg een vriendschapsverzoek van de hond van iemand. Stond er op die status "bobby heeft goed plasje gedaan" "woef woef" "bobby heeft leuk met de bal gespeeld"
Alle reacties Link kopieren
Ik erger mij nooit aan berichten op Facebook. Ik moet zeggen dat ik inmiddels ook nog maar 17 vrienden heb.



Ik heb nog een andere Facebook pagina. Daar heb ik 2100 vrienden en dat is rete handig als je Landleven speelt En niemand van mijn 17 vrienden die daar last van heeft!
quote:moringa schreef op 14 september 2014 @ 12:48:



Zag trouwens gisteren een eng filmpje: een spoorwerker die twee keer net niet onder de trein komt. Brrr. En ik kan er nog niks aan doen want al die filmpjes spelen automatisch af.



Het automatisch afspelen kun je stopzetten hoor. Dan heb je tenminste zelf de keuze of jij kijkt.

Privacyinstellingen > Video's > Video's automatisch afspelen wijzigen naar "UIT"
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 15 september 2014 @ 18:35:

[...]





Het automatisch afspelen kun je stopzetten hoor. Dan heb je tenminste zelf de keuze of jij kijkt.

Privacyinstellingen > Video's > Video's automatisch afspelen wijzigen naar "UIT"Dank! Heb 'm meteen aangepast.
Alle reacties Link kopieren
quote:jules1980 schreef op 15 september 2014 @ 13:13:

Ik kreeg een vriendschapsverzoek van de hond van iemand. Stond er op die status "bobby heeft goed plasje gedaan" "woef woef" "bobby heeft leuk met de bal gespeeld"
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag een vriendin (ook irl) weer: Huisje is aan kant, wasjes draaien, katten hebben weer Brrrrrrrrrrrokjes gehad. Straks ga ik lekker lunchen. Dat betekend bammetje eten.

En daarna komt .....-je weer thuissie.
Alle reacties Link kopieren
quote:jules1980 schreef op 15 september 2014 @ 13:13:

Ik kreeg een vriendschapsverzoek van de hond van iemand. Stond er op die status "bobby heeft goed plasje gedaan" "woef woef" "bobby heeft leuk met de bal gespeeld"
I'm Doing Me

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven