Sommige Facebook berichten grrr

06-09-2013 20:05 3405 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net weer een pareltje op iemands fb.



"Ik heb het zwaar maar ga niet uitleggen waarom"



Ligt het aan mij of is dit gewoon irritant. Waarom zet je iets op fb als je het niet wilt vertellen? En dan krijg je dus berichtjes van mensen die het blijkbaar snappen met knuffels en dat ze snappen dat niet wordt gezegd waar het over gaat.



Ik weet het ik kan deze persoon of haar berichten blokken. Het is meer dat ik me er over verwonder waarom je iets openbaar deelt terwijl je het niet wilt delen.



Herkenning?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook irritant.



Maar mijn zusje doet dat ook wel eens, dan hoorde we dat mijn tante kanker had en dood zou gaan. Niet iedereen wist het nog dus is het niet netjes om op facebook te zetten maar ze wilt zich toch uiten. Hetzelfde als toen ik mijn kindjes verloor, ik heb niet de behoefte om het aan mensen te vertellen op facebook maar zusje wilt wel haar frustratie kwijt. Dan kan ik het wel enigszins begrijpen, is toch een uitlaatklep voor sommigen.
quote:ikdus2010 schreef op 06 september 2013 @ 20:23:

Wat ik irritant vind zijn mensen die alles liken.

Zo heb ik er dus eentje op fb.

Ik heb een tijdje geleden neer gezet "hoeveel kan een mens leuk vinden op 1 dag?" en wat denk je, ze gaat die uiteraard ook liken. Vreselijk.



oh, oh oh, hoe meer ik hier lees over facebook, hoe minder behoefte ik heb aan een account.

Maar hier lezen is dan wel weer leuk
quote:ikdus2010 schreef op 06 september 2013 @ 20:23:

Wat ik irritant vind zijn mensen die alles liken.

Zo heb ik er dus eentje op fb.

Ik heb een tijdje geleden neer gezet "hoeveel kan een mens leuk vinden op 1 dag?" en wat denk je, ze gaat die uiteraard ook liken. Vreselijk.O dat vind ik eigenlijk wel sympathiek, van die mensen die blijkbaar veel dingen leuk vinden. Maar ik vind het wel minder leuk als ze nooit reageren ofzo. Dan voelt het weer zo alsof je bespied wordt.
quote:maitje136 schreef op 06 september 2013 @ 20:32:

Ik vind het ook irritant.



Maar mijn zusje doet dat ook wel eens, dan hoorde we dat mijn tante kanker had en dood zou gaan. Niet iedereen wist het nog dus is het niet netjes om op facebook te zetten maar ze wilt zich toch uiten. Hetzelfde als toen ik mijn kindjes verloor, ik heb niet de behoefte om het aan mensen te vertellen op facebook maar zusje wilt wel haar frustratie kwijt. Dan kan ik het wel enigszins begrijpen, is toch een uitlaatklep voor sommigen.Maar dat is toch raar? Als je je hart wilt luchten ga je toch naar je zus/moeder vriendin? niet naar facbook?
quote:DieFetteElke schreef op 06 september 2013 @ 20:17:

[...]





Vallen ze daarom ook sneller in slaap?



Ja, moegelachen. Ze hebben hetzelfde gevoel voor humor als ik.



Erger nog: oudste zet ook af en toe zo'n status neer, liefst met stuitende taalfouten, en dan word ik geacht daar heel hilarisch op te reageren, en dan gaan haar vriendinnen meedoen en dan wordt het een dolle boel op FB .
Alle reacties Link kopieren
Onze buurvrouw haalde dat soort gein trouwens uit via WhatsApp. Stuurde ze aan de lopende band een heleboel mensen van die tegeltjesonzin en nog meer. En dus ook op Facebook van die dramatische aandachttrekkerij en irl ook nog. Zij moet continu bevestiging hebben dat haar situatie het zieligst en het zwaarst is.



Ik heb haar geblokkeerd op Facebook en WhatsApp en haar irl zoveel mogelijk vermeden. Boos dat ze was!
Oh, ik heb ooit eens gesmuld van een uitgebreide ruzie op Facebook, bij een Facebookvriendinnetje.



Die was daar een ster in, van die vage statussen, en dan vooral dat mensen zich aangesproken moeten voelen. Dingen als 'je kunt niet iedereen vertrouwen, je weet wie ik bedoel'



En 'als je me iets te zeggen hebt, doe het dan rechtstreeks, ja, jij ja'



Zo'n status liep op een gegeven moment uit op een enorme ruzie tussen Facebookvriendinnetje, haar ex, de nieuwe vriendin van ex, de afvallige vriendin die informatie had doorgespeeld. Moddergooien, wie had wie gedumpt en waarom, wie had zich waarmee bemoeid en waarom, wat had die achter de rug van wie om gezegd en wat was daar van waar....

Echt, drie kampen: kamp hem, kamp haar, kamp 'doe toch normaal'



Schit-te-rend ik ben geen ramptoerist, maar het was uitermate bevredigend dat zo'n vage status eindelijk eens ergens toe leidde.
Ik heb wel een kennis op facebook die (tiener)moeder is. Ze is heel kort met de vader getrouwd geweest toen bleek dat ze zwanger was, maar nu plaatst ze dingen als 'Baby daddy? Bitch, please! Sperm donor is more like it', etc. Terwijl ze eerst op facebook het altijd lieten lijken alsof alles helemaal geweldig en koek en ei was enzo. Tja.
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 september 2013 @ 20:36:

[...]





Ja, moegelachen. Ze hebben hetzelfde gevoel voor humor als ik.



Erger nog: oudste zet ook af en toe zo'n status neer, liefst met stuitende taalfouten, en dan word ik geacht daar heel hilarisch op te reageren, en dan gaan haar vriendinnen meedoen en dan wordt het een dolle boel op FB .Ahh mag ik je FB-vriendinnetje worden?!
Alle reacties Link kopieren
Alles op fb is aandachts geil dus wat dat betreft vind ik zo'n berichtje niet raarder dan foto's van jezelf en dan allemaal met van die berichtjes er onder met "wat ben je toch een mooie vrouw" enz.

Brrrrrrrrrrrrrrrrrr Fb.
quote:Thordis schreef op 06 september 2013 @ 20:43:

Oh, ik heb ooit eens gesmuld van een uitgebreide ruzie op Facebook, bij een Facebookvriendinnetje.



Die was daar een ster in, van die vage statussen, en dan vooral dat mensen zich aangesproken moeten voelen. Dingen als 'je kunt niet iedereen vertrouwen, je weet wie ik bedoel'



En 'als je me iets te zeggen hebt, doe het dan rechtstreeks, ja, jij ja'



Zo'n status liep op een gegeven moment uit op een enorme ruzie tussen Facebookvriendinnetje, haar ex, de nieuwe vriendin van ex, de afvallige vriendin die informatie had doorgespeeld. Moddergooien, wie had wie gedumpt en waarom, wie had zich waarmee bemoeid en waarom, wat had die achter de rug van wie om gezegd en wat was daar van waar....

Echt, drie kampen: kamp hem, kamp haar, kamp 'doe toch normaal'



Schit-te-rend ik ben geen ramptoerist, maar het was uitermate bevredigend dat zo'n vage status eindelijk eens ergens toe leidde.Dat is toch wel het toppunt van hypocrisie.
Ik heb ook keer mogen genieten van een facebook rel. Hilarisch! Ook 3 kampen zoals Thordis zegt. Wel ik sprak hem achteraf. Dat gezicht van hem, toen ik vertelde dat ik het een smakelijke soap vond. Ik heb geen facebook meer, deed er weinig mee. Ik heb me er wel eens aan geirriteerd, maar ik heb me ook vermaakt om wat mensen allemaal op FB neerzetten.
as we speak verschijnt deze op mijn tijdlijn:



Tot op het bot, well thanks fucking very much who ever.

There is only so much a human being can take.





Oh en de mooiste: iemand op mijn Facebook die statussen plaatst over dat 'ze' onze banen inpikken, dat al onze inkomsten afgepakt worden, dat je werkt voor de belasting, enzovoorts.

Heeft zelf nog nooit een dag gewerkt :') altijd huisvrouw geweest.



Statusupdates over 'alle buitenlanders moeten terug naar hun eigen land, islam is maar stom, ze willen hier de sharia invoeren, en als ze het hier niet aanstaat rotten ze maar op'

En dat van mensen uit een dorp van 250 inwoners zonder ook maar 1 buitenlander (ok, één geïmporteerde Fries) in de wijde omtrek....
Ik heb sowieso ontzettend de schijt aan mensen die alles op hun FB in het Engels schrijven omdat ze misschien één Engelstalige FB vriend hebben. (of dat zelfs niet eens)
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk topic, zo herkenbaar.

De meeste ergernissen hier om spreuken en tegeltjes. Erg fout en mensen hebben weinig zelfkennis. De grootste negatievelingen plaatsen teksten over dat ze wel vrolijk lijken maar zich van binnen and
Alle reacties Link kopieren
Kun je deze niet als reactie plaatsen? Dát is pas zwaar!



http://www.youtube.com/watch?v=SJUhlRoBL8M
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:Biebeliee schreef op 06 september 2013 @ 21:00:

Ik heb sowieso ontzettend de schijt aan mensen die alles op hun FB in het Engels schrijven omdat ze misschien één Engelstalige FB vriend hebben. (of dat zelfs niet eens)



Dit. En negen van de tien keer zijn het dan gebroken zinnen die nergens op slaan.

Vreselijk
Mijn Wikipedia-pagina is langer, dus ik ben belangrijker!
Alle reacties Link kopieren
Biebeliee, ik OOK! En die taalfouten dan erbij, dreadful.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij vadaag een potje met een drol er in ohhh mama is zo trots, mopje heeft op het potje een druk gedaan. Die persoon maar even ontvriend. Bluhhh
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk topic, zo herkenbaar.

De meeste ergernissen hier om spreuken en tegeltjes. Erg fout en mensen hebben weinig zelfkennis. De grootste negatievelingen plaatsen teksten over dat ze wel vrolijk lijken maar zich van binnen anders voelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis, 29 minuten geleden

Oh, ik heb ooit eens gesmuld van een uitgebreide ruzie op Facebook, bij een Facebookvriendinnetje.



Die was daar een ster in, van die vage statussen, en dan vooral dat mensen zich aangesproken moeten voelen. Dingen als 'je kunt niet iedereen vertrouwen, je weet wie ik bedoel'



En 'als je me iets te zeggen hebt, doe het dan rechtstreeks, ja, jij ja'



Zo'n status liep op een gegeven moment uit op een enorme ruzie tussen Facebookvriendinnetje, haar ex, de nieuwe vriendin van ex, de afvallige vriendin die informatie had doorgespeeld. Moddergooien, wie had wie gedumpt en waarom, wie had zich waarmee bemoeid en waarom, wat had die achter de rug van wie om gezegd en wat was daar van waar....

Echt, drie kampen: kamp hem, kamp haar, kamp 'doe toch normaal'

Ooooooh heerlijk, fb-fitties!!! Als ik niet kan slapen ga ik ze altijd lezen, sommigen hebben dagelijks fb-fitties.

Gooi ze daarom ook niet uit m'n lijst, ze zijn m'n leesvoer.
Wat ik irritant vind is dat mensen bv op fb plaatsen dat er niets op tv is en daaronder bv een plaatje van hun nieuwe Apple tv oid en dat ze die maar eens gaan installeren... En drie dagen later een foto van de nieuwe tablet en drie weken later een plaatje van het hotel in Turkije. Ja, we weten het nu wel dat je materialistisch bent als de pest... Die spullen heeft half NL maar dat ga ik er dus echt niet opzetten, is zo m'n huis leeggehaald als ik op vakantie ben.
Alle reacties Link kopieren
Ik nam onlangs een hap van mijn broodje tijdens de lunch en keek tussendoor even op FB. Zag daar een foto van een (voor mij totaal onbekend) overleden persoon.... Foto was erop gezet door een bekende van een fbvriend (dus niet eens iemand uit mijn eigen vriendenlijst). Bij de foto een dramatische beschrijving van een begrafenis met steunbetuigingen.



Zelfs overleden personen zijn dus niet veilig of fb!! Brrr eet smakelijk
quote:marloezje schreef op 06 september 2013 @ 21:15:

Bij mij vadaag een potje met een drol er in ohhh mama is zo trots, mopje heeft op het potje een druk gedaan. Die persoon maar even ontvriend. BluhhhJe kunt zelf ook foto's als reacties plaatsen onder zoiets hé Ik kan wel iets bedenken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven