Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



Alle reacties Link kopieren
Op Facebook werkt die bling niet toch? Dan is het een stilstaand plaatje.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig wel Audrey. En ik ben ook heel blij dat je bij facebook niet alle achtergrondjes e.d. zelf kunt aanpassen. Ik vond dat vroeger bij hyves wel leuk om te doen, maar het leverde vooral hysterische onleesbare teksten op
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Ik snap ook de mensen nooit, die heel blij moeten komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen.. Ik weet nog vrij goed hoe mijn leven was zonder facebook (ik ben tenslotte al ouder dan 10 jaar) en daarom ook uitstekend in staat iets dat mijn leven dagelijks negatief beïnvloed te verwijderen (behalve het vivaforum dan, blijft leuk, maar er gaat zoveel tijd in zitten, dat is het negatieve aspect) Dus.. Echt tóp dat je je leven geweldig vindt zonder facebook, maar zolang ik ervan blijf genieten 'moet' ik helemaal niets vewijderen



Gisteren plaatste trouwens een neef van mij ineens 2 (TWEE) plaatjes van 'houd van degenen die van je houden', terwijl ik net had bedacht dat hij al langere tijd erg rustig was, en één van die plaatjes vond ik niet eens verschrikkelijk. Ging over respect voor mensen met een onzichtbare ziekte. Maar waarom dat 'hvddvjh' er zo luid en duidelijk op moet, ook nog 2x, dat snap ik niet.
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 17 mei 2015 @ 12:44:

Ik snap ook de mensen nooit, die heel blij moeten komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen.. Ik weet nog vrij goed hoe mijn leven was zonder facebook (ik ben tenslotte al ouder dan 10 jaar) en daarom ook uitstekend in staat iets dat mijn leven dagelijks negatief beïnvloed te verwijderen (.Ik heb de OP even aangepast
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 17 mei 2015 @ 12:51:

[...]





Ik heb de OP even aangepast Haha
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen FB en als ik hier weer eens lees ben ik daar zóoo blij mee.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 17 mei 2015 @ 13:56:

Ik heb geen FB en als ik hier weer eens lees ben ik daar zóoo blij mee.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 17 mei 2015 @ 13:56:

Ik heb geen FB en als ik hier weer eens lees ben ik daar zóoo blij mee.
Tjezus, wat vals
quote:Nouschi schreef op 17 mei 2015 @ 13:56:

Ik heb geen FB en als ik hier weer eens lees ben ik daar zóoo blij mee.Ik heb je gestaft voor offtopic. Dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 17 mei 2015 @ 13:56:

Ik heb geen FB en als ik hier weer eens lees ben ik daar zóoo blij mee.



jij durft.

Staf.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Ik herken zoveel dingen die hier gepost zijn...



Maar desondanks vind ik FB echt nog steeds heel leuk.

Uitvinding van de eeuw. Ik heb nu alleen maar leuke mensen met leuke statussen en foto's op mijn zichtbare tijdlijn.

Geen gekke dingen meer met glitterplaatjes of racisme gelukkig.
quote:Dreamer schreef op 17 mei 2015 @ 12:44:

Gisteren plaatste trouwens een neef van mij ineens 2 (TWEE) plaatjes van 'houd van degenen die van je houden', terwijl ik net had bedacht dat hij al langere tijd erg rustig was, en één van die plaatjes vond ik niet eens verschrikkelijk. Ging over respect voor mensen met een onzichtbare ziekte. Maar waarom dat 'hvddvjh' er zo luid en duidelijk op moet, ook nog 2x, dat snap ik niet.Dat is omdat die plaatjes zijn gemaakt door de Facebook-pagina 'Hou van degenen die van jou houden'.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bambi schreef op 17 mei 2015 @ 17:34:

Ik herken zoveel dingen die hier gepost zijn...



Maar desondanks vind ik FB echt nog steeds heel leuk.

Uitvinding van de eeuw. Ik heb nu alleen maar leuke mensen met leuke statussen en foto's op mijn zichtbare tijdlijn.

Geen gekke dingen meer met glitterplaatjes of racisme gelukkig.







Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Anque schreef op 18 mei 2015 @ 11:15:

[...]



Dat is omdat die plaatjes zijn gemaakt door de Facebook-pagina 'Hou van degenen die van jou houden'.Ja, dat snap ik, dat ze daardoor gemaakt zijn (of door de eigenaar van die pagina) maar dan hoef je het toch niet schots en scheef 2x over de plaatjes heen te zetten? Zet het gewoon onderin de hoek ofzo. .
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Maar degene die dat maakt is gewoon een freak. Die snapt dat niet joh.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 18 mei 2015 @ 15:06:

Maar degene die dat maakt is gewoon een freak. Die snapt dat niet joh. http://nl.hoax.wikia.com/wiki/Peter_Van_Opdorp



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
In de categorie, te dom om te poepen: Op metro FB staat een artikel over een fotomodel met Down.

In de tekst staat 'ze lijdt aan het Downsyndroom' vervolgens een discussie of het woord lijden er bij past.





dubbel gevoel krijg ik hierbij want je weet niet wat er in dat meisje omgaat misschien is het wel lijden je hebt ook invalide vanaf de geboorte ook niet zielig en kindertjes in afrika hebben honger maar dat zijn ze gewend dus dat is ook geen lijden
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik erger me aan iemand die echt elke maand wel een borstvoedingsfoto op Facebook zet. Geweldig dat je na 2 jaar nog bv geeft maar ik hoef niet elke maand onaangekondigd te worden geconfronteerd hoe je kind aan je borst ligt te lurken....
quote:Maleficent schreef op 18 mei 2015 @ 15:59:

In de categorie, te dom om te poepen: Op metro FB staat een artikel over een fotomodel met Down.

In de tekst staat 'ze lijdt aan het Downsyndroom' vervolgens een discussie of het woord lijden er bij past.





dubbel gevoel krijg ik hierbij want je weet niet wat er in dat meisje omgaat misschien is het wel lijden je hebt ook invalide vanaf de geboorte ook niet zielig en kindertjes in afrika hebben honger maar dat zijn ze gewend dus dat is ook geen lijdenGeen speld tussen te krijgen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 18 mei 2015 @ 15:59:

In de categorie, te dom om te poepen: Op metro FB staat een artikel over een fotomodel met Down.

In de tekst staat 'ze lijdt aan het Downsyndroom' vervolgens een discussie of het woord lijden er bij past.





dubbel gevoel krijg ik hierbij want je weet niet wat er in dat meisje omgaat misschien is het wel lijden je hebt ook invalide vanaf de geboorte ook niet zielig en kindertjes in afrika hebben honger maar dat zijn ze gewend dus dat is ook geen lijden



Damn. Neuh geen lijden. Die kinderen in Afrika genieten ontzettend van het honger gevoel

Idd te dom om te poepen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:Maleficent schreef op 18 mei 2015 @ 15:36:

[...]





http://nl.hoax.wikia.com/wiki/Peter_Van_Opdorp



.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven