Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



Alle reacties Link kopieren
iemand die elk dag foto,s plaats van fruitshakes. aardbei of banaan op brood. en foto,s van haar en een vriendin in sport school of oefeningen op strand. en elk keer van nu nog zoveel af. en dan gaat ze 2 weken op vakantie met familie en wat voor foto plaats ze elk dag ? Oops heb met laten gaan, elk dag een ander maaltijd waar je u tegen zegt op de foto.. en iedereen, goed zo. je mag eigen best verwennen hoor, en zij dan na de vakantie weer afvallen. en dan vervolgens naar de vakantie een klaag bericht met dat ze 7 kilo is aangekomen en dan de reacties, ooh wat erg hoe kan dat nou !!





en dan eentje die bij elk which caracter bla bla are you, ook nog een heel verhaal er bij maakt., laatst was iets met welke kleur ben je en dan heel verhaal van ja dat is echt mij kleur om die en die reden..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Oh god, al die mensen met dat eten! Zag van de week ook een foto voorbij komen van 2 crackers en een blokje chocola, met als bericht erbij dat ze zo'n verschrikkelijke honger had. Als je honger hebt ga dan eten in plaats van domme foto's plaatsen...

Zag van de week ook veel like en win berichten langskomen voor auto's: 'Deze week geven wij twee Mercedessen/Audi's/Landrovers weg!' Bij de eerste leek het me al sterk, maar toen bij elke foto precies dezelfde tekst stond werd het wel heel ongeloofwaardig.
Alle reacties Link kopieren
hebben jullie die foto's al voorbij zien komen: "zo zie je er over 50 jaar uit"

Nou over 50 jaar ben ik 112 dus ik wil niet weten hoe ik er dan uitzie, maar ik vermoed een hoopje botten.

Maar goed op de ene foto staat de vrouw dus achter de strijkplank, (over 50 jaar) op de andere ook zoiets. Dus dan denk ik maar, dat hoef ik over 50 jaar gelukkig niet (nu doe ik het ook niet al te veel) maar je ziet geen foto waarop iemand lekker aan de borrel zit, dat mag dan blijkbaar niet meer
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Bieb2.0 schreef op 19 juni 2015 @ 20:13:

Ik heb even mijn tijdlijn doorgescrold net. Geen enkele stomme update



Te vroeg gejuicht.



Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 19 juni 2015 @ 21:16:

hebben jullie die foto's al voorbij zien komen: "zo zie je er over 50 jaar uit"

Nou over 50 jaar ben ik 112 dus ik wil niet weten hoe ik er dan uitzie, maar ik vermoed een hoopje botten.

Maar goed op de ene foto staat de vrouw dus achter de strijkplank, (over 50 jaar) op de andere ook zoiets. Dus dan denk ik maar, dat hoef ik over 50 jaar gelukkig niet (nu doe ik het ook niet al te veel) maar je ziet geen foto waarop iemand lekker aan de borrel zit, dat mag dan blijkbaar niet meerEen fb vriend (Surinamer) van mij is over 50 jr dus ineens blank volgens dat spel
Ik verbaas me er juist vooral zo over dat mensen maar zomaar al die testjes als 'Hoe zie jij eruit over 50 jaar', 'Wie is je soulmate', 'Welke kleur past het beste bij jou' etc invullen. Door zo'n testje in te vullen moet je eerst toestemming geven aan Facebook om gebruik te maken van al je foto's, updates en je vriendenlijst.

Lekker dan. Dus mensen geven toestemming om hun foto's te laten gebruiken in de toekomst (misschien kom je je kind ooit nog wel eens tegen ergens online) maar ook je vriendenlijst.

En bedankt. Heb de boel dus maar weer op slot gezet. Want alleen 'zichtbaar voor vrienden' is dus kennelijk niet voldoende.

Straks wordt er dus ook gebruikt van de foto's die IK online zet.



Ze zijn gehaaid hoor, daar bij FB.
Alle reacties Link kopieren
Niet al die testen vragen dat. Dan vul ik ze nl gewoon niet in.

Als ze al toestemming vragen is het tot je openbaar profiel en je vriendenlijst. En dus niet voor gebruik van je foto's. En dan nog is het alleen jouw foto's niet die van je vrienden.

Mijn profiel staat niet openbaar.

Ook kun je uitzetten dat ze namens jou berichten plaatsen.



Ik heb best wat mensen in mijn lijst die de testjes plaatsen, nog nooit last gehad van berichten ervan ofzo.



En ik plaatst ook gewoon geen foto's die de wereld niet mag zien.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:titato schreef op 19 juni 2015 @ 21:56:

[...]





Een fb vriend (Surinamer) van mij is over 50 jr dus ineens blank volgens dat spel Haha het Michael Jackson effect.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Het gaat mij er niet om dat er met of zonder toestemming berichten worden geplaatst vanuit die app.

Je moet dóórklikken op het moment dat jou toestemming wordt gevraagd om gebruik te maken van je 'openbare profiel en je vriendenlijst'.



Jij klikt door, want je denkt: 'Joh, ik heb helemaal geen openbaar profiel'..

Het woordje 'openbaar' is toch nonsens? Ik kan para zijn maar ik denk dat juridisch gezien, als jij doorklikt en dus akkoord gaat - je alsnog mag spreken van openbaar. Jij hebt al toestemming gegeven om gebruik te maken van alles wat er van je profiel te halen valt. Weet je hoeveel dat is, ook als je je profiel op 'alleen zichtbaar voor vrienden' hebt staan?

En dus ook je vriendenlijst? Openbaar of niet.

Ik zie bij FB-vrienden die alles op 'alleen zichtbaar voor vrienden' hebben staan ook hun hele vriendenbestand of minstens alle mensen die zogenaamd onzichtbaar voor mij en ieder ander alles 'liken'.
Maar ik denk dat ik om deze reden binnenkort gewoon mijn FB-account deactiveer.



Ik vertrouw het in elk geval niet en ik was wel zo iemand die foto's van mijn kinderen deelde.

Liever niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het behoorlijk overdreven sorry.



Privacy en fb bestaat niet dat weet iedereen.

Ik heb mijn profiel niet openbaar staan omdat een vreemde eens een foto heeft gejat en deze heeft misbruikt.

Bij vrienden maak ik me daar niet druk om.

Wat fb met mijn profiel doet tja, kan ik niet wakker van liggen eigenlijk. Staat niks geheims op. Wil alleen liever niet dat vrienden door berichten van die testjes worden lastig gevallen, dus ik zet het uit dat zij namens mij berichten kunnen plaatsen.



En ja je ziet idd iemands vriendenlijst. Maakt dat uit dan? Iemand die geen vrienden met mij is kan wel op mij profiel komen. Hij ziet alleen niks.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:pussywillow schreef op 16 juni 2015 @ 20:24:

Ik kan nog geen plaatjes plakken maar zag net via via dit: 'Een moeder is ook maar een klein meisje die groot is geworden".
Alle reacties Link kopieren
Goh, de gescheiden man, waar ik eerder over verteld heb, die elke week een nieuwe vriendin heeft, is maar liefst 2 hele maanden vrijgezel geweest. Ik weet niet waar hij die vrouwen vandaan haalt (volgens mij van internet), maar het zijn altijd een beetje typische vrouwen. Zij en hun profielen zien eruit alsof ze licht verstandelijk beperkt zijn. Begrijp me niet verkeerd, ik wil hen niet belachelijk maken maar ik vraag me wel af wat je dan bindt, als je zelf wel een redelijk normaal niveau hebt.



Maar goed, ze hebben een week verkering en mevrouw 2029229 is ook alweer voorgesteld aan de kids. Arme kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Diezelfde gescheiden man plaatste net dit:



Ik heb nu eindelijk weekend ga zo dadelijk de kinderen ophalen

P: Slaven zijn we

X: haha

P: Negers

X: zoiets



Alle reacties Link kopieren
quote:Bambi schreef op 19 juni 2015 @ 22:43:

Maar ik denk dat ik om deze reden binnenkort gewoon mijn FB-account deactiveer.



Ik vertrouw het in elk geval niet en ik was wel zo iemand die foto's van mijn kinderen deelde.

Liever niet meer. Neeeeee
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Bambi schreef op 19 juni 2015 @ 22:20:

Ik verbaas me er juist vooral zo over dat mensen maar zomaar al die testjes als 'Hoe zie jij eruit over 50 jaar', 'Wie is je soulmate', 'Welke kleur past het beste bij jou' etc invullen. Door zo'n testje in te vullen moet je eerst toestemming geven aan Facebook om gebruik te maken van al je foto's, updates en je vriendenlijst.

Lekker dan. Dus mensen geven toestemming om hun foto's te laten gebruiken in de toekomst (misschien kom je je kind ooit nog wel eens tegen ergens online) maar ook je vriendenlijst.

En bedankt. Heb de boel dus maar weer op slot gezet. Want alleen 'zichtbaar voor vrienden' is dus kennelijk niet voldoende.

Straks wordt er dus ook gebruikt van de foto's die IK online zet.



Ze zijn gehaaid hoor, daar bij FB.

Volgens mij heeft fb zich dat recht sowieso al toegekend, en mogen jouw foto's, zonder dat jouw vrienden toestemming hebben gegeven, al worden gebruikt.

Het zou raar zijn als fb dat recht niet had, maar jouw vrienden dat zouden kunnen veranderen.



Edit: gedeeltelijk mosterd
Ik heb nu al twee keer meegemaakt dat mensen de eerste foto van hun baby plaatsten en er dan iets bij vermelden als: "check mijn duckface/ik heb een echte duckface." Wat is daar nu leuk aan?!
Mensen zijn gewoon stom. Dat blijkt wel uit al die domme facebookberichten
Zag een vermist berichtje op FB voorbij komen, maar volgens mij heeft niet alleen de vermiste maar ook de betrokkenen psychische problemen...



http://s3.postimg.org/sxt5gvsrn/Psychic.jpg
quote:pussywillow schreef op 16 juni 2015 @ 20:24:

Ik kan nog geen plaatjes plakken maar zag net via via dit: 'Een moeder is ook maar een klein meisje die groot is geworden".



Jeetje dat is ook wel het toppunt van sneu zeg!!

Ik wordt doodgegooid met die testjes
@Onipaa, fraai is dat, ontvlucht je de boel omdat je er allemaal niet meer tegen kunt, en dan zetten ze je hele psychische hebben en houwen online. Ik zou helemaal niet meer terugkomen geloof ik.



Testjes ja.... Net iemand die een foto van een soort blaar levensgroot in beeld met de hele wereld heeft gedeeld. Inclusief nattigheid en pus. Gatver. Lekker zo, voor etenstijd.
quote:pussywillow schreef op 20 juni 2015 @ 19:03:

@Onipaa, fraai is dat, ontvlucht je de boel omdat je er allemaal niet meer tegen kunt, en dan zetten ze je hele psychische hebben en houwen online. Ik zou helemaal niet meer terugkomen geloof ik.

Nou, ja blijkbaar zit ze lekker aan t strand tegen een palmboom! Zat ook een foto bij t bericht uiteraard, wel leuke meid.
*
Alle reacties Link kopieren
quote:pussywillow schreef op 20 juni 2015 @ 19:03:

Net iemand die een foto van een soort blaar levensgroot in beeld met de hele wereld heeft gedeeld. Inclusief nattigheid en pus. Gatver. Lekker zo, voor etenstijd.Ah ja! Niet op FB, maar een student mailde mij ooit eens dat hij niet naar de les kon komen met duizend excuses want hij had een wond onder zijn voet. Om eea. kracht bij te zetten uiteraard een afbeelding van de kwetsuur. Biologen zouden er een field trip van hebben gehad.
I can explain it to you, but I can't understand it for you

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven