Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



Alle reacties Link kopieren
Ja klopt celebrate gay oid
Ab imo pectore
Celebrate pride.

Veel homoseksuele Amerikanen hebben ontzettend lang moeten wachten tot ze eindelijk mochten trouwen, dus nu willen ze het vieren. LGBT mensen uit andere landen vieren gezellig mee.

Ik vind het wel gezellig staan, die regenbogen. Alleen verwarrend, want ik kijk altijd naar de foto als iemand iets post, en nu lijken ze allemaal op elkaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:emmylou schreef op 28 juni 2015 @ 00:02:

Opeens heeft een deel van mijn vriendenlijst de profielfoto bewerkt met een regenboog vanwege Gaypride





Hier ook.

Ontzettend irritant, lelijk ook.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 28 juni 2015 @ 14:10:

[...]

lelijk ook.Zegt roos met haar regenboogroos.
Je bent beter, knapper, leuker, liever en slimmer dan ik. Maak het jezelf niet zo moeilijk, NPS-er.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een sympathieke uiting van solidariteit. Ik doe dus mee.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:Chocokitty schreef op 28 juni 2015 @ 14:36:

[...]



Zegt roos met haar regenboogroos.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:Chocokitty schreef op 28 juni 2015 @ 14:36:

[...]



Zegt roos met haar regenboogroos.







Ik doe dus ook mee. Regenbogen zijn sowieso leuk
Alle reacties Link kopieren
Ik doe niet mee, maar support het wel. Vind het ook leuk staan, maar weet dat ik het weer vergeet terug te veranderen
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Chocokitty schreef op 28 juni 2015 @ 14:36:

[...]



Zegt roos met haar regenboogroos.

touché.

Ik vind mijn roos the bomb en al die regenboogfoto's lelijk inderdaad. Hmm...

Ik herken mijn "vrienden" bijna niet meer, wellicht door mijn licht visuele handicap. Nou ja, als het voor een goed doel is... dan zal ik niet meer zeuren.
...
Alle reacties Link kopieren
Net een foto voorbij zien komen van een open geklapte luier met poep erin met de mededeling dat hun zoontje is geboren.



Smakelijk...
Alle reacties Link kopieren
quote:iloveyouthemost schreef op 30 juni 2015 @ 13:59:

Net een foto voorbij zien komen van een open geklapte luier met poep erin met de mededeling dat hun zoontje is geboren.



Smakelijk...



Hahhaha, wat een binnenkomer zeg.



En over de regenbogen op Facebook, ik vind het persoonlijk een goed doel en een goede mijlpaal die is bereikt. Dus ik doe ook mee. Ergens in juli verander ik hem wel weer terug, maar ik heb tenminste een statement laten zien.
Take it or leave it
Alle reacties Link kopieren




http://speld.nl/2015/06/2 ... oog-niet-uit-profielfoto/
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 30 juni 2015 @ 14:02:





http://speld.nl/2015/06/2 ... oog-niet-uit-profielfoto/



Zie je nou wel, eigen bult stomme schuld!
...
quote:iloveyouthemost schreef op 30 juni 2015 @ 13:59:

Net een foto voorbij zien komen van een open geklapte luier met poep erin met de mededeling dat hun zoontje is geboren.



Smakelijk... Van het BV-koppel? Volgens mij denkt hij dat hij grappig is, als stand-upper. Maar ik had er ook geen nood aan nee...
Alle reacties Link kopieren
quote:aspirientje schreef op 30 juni 2015 @ 14:18:

[...]





Van het BV-koppel? Volgens mij denkt hij dat hij grappig is, als stand-upper. Maar ik had er ook geen nood aan nee... Ja van een artiest welke voor mij onbekend is maar omdat één van mijn vrienden het had geliked kwam het op mijn tijdlijn voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me enorm vandaag. Eerst komt er een bericht langs over een nest kittens dat naar het asiel moet als niemand ze wil hebben. Delen!

Het zoveelste bericht al deze week, maar steeds een ander nestje. Waarom komen er dan kittens, als er geen plek is? Strontvervelend.



Daaronder een bericht over asielzoekers die alles maar krijgen, bla, bla. Volgevreten uitkeringstrekkers die roepen dat dat zó waar is. En ook beledigd zijn omdat het UWV ze achter hun reet aanzit.

Ik heb er nog op gereageerd. "Asiel aanvragen dan maar. Wel alles dat je lief hebt achterlaten dan hè?" Komt niet aan.



Weer een ander feliciteert iemand met haar klein........heel lang niks, want spatie.... dochter.

Kleindochter is één woord. 😕



Twee berichten daaronder een dramatisch lelijk plaatje van een huilend meisje/engeltje en de tekst over hoe zwaaaar het leven kan zijn als je geen echte vrienden blijkt te hebben.



Kan wel gillen. Het irriteert me in ieder geval genoeg om vandaag Facebook links te laten liggen.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
quote:LoiseauCoureur schreef op 25 juni 2015 @ 15:02:

Vandaag deze op mijn tijdlijn:

[afbeelding]



Gruwel..



Vooral dat "jammer genoeg doet 97% het niet"... Nee, vind je het heel gek?



Krijgt de 'ontwerper' van dat plaatje een harde C.q. Natte plasser als het plaatje wél wordt gedeeld ofzo? Waarom moet dat zinnetje er onder? Waarom is het altijd 97%?

Als ze me harteloos/geen echte vriend vinden omdat ik die onzinplaatjes niet deel (alsof bij 5% plaatsen op de tijdlijnen kanker verdwenen is ofzo..) dan is dat maar zo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Iemand de regenboog-profielfoto al gespot? Ben even op onderzoek uitgegaan, schijnt met de legalisering van het homohuwelijk in Amerika van doen hebben.



Voorbeeldje:

quote:aspirientje schreef op 30 juni 2015 @ 14:18:

[...]





Van het BV-koppel? Volgens mij denkt hij dat hij grappig is, als stand-upper. Maar ik had er ook geen nood aan nee... En dan de verwijzing naar zijn persiflage op Henk Rijckaert erbij. Gaat precies over zijn ego ipv. over zijn kind
Alle reacties Link kopieren
quote:fleetfox schreef op 02 juli 2015 @ 13:17:

Iemand de regenboog-profielfoto al gespot? Ben even op onderzoek uitgegaan, schijnt met de legalisering van het homohuwelijk in Amerika van doen hebben.



Voorbeeldje:

[afbeelding]Potje mosterd erbij?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Wie of welk BV koppel?
Later is nu
Tine Embrechts en Guga Baul hebben een zoon: Gaston.
Alle reacties Link kopieren
Haha, blijft mijn vraag staan. Wie zijn dat?

Oké, als ik het niet weet, hoef ik het ook niet te weten, kennelijk.
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 02 juli 2015 @ 13:33:

Haha, blijft mijn vraag staan. Wie zijn dat?

Oké, als ik het niet weet, hoef ik het ook niet te weten, kennelijk.



Ze spelen mee in Tegen de Sterren op, hij doet imo alleen maar flauwe imitaties van andere BV's.



Zij is een actrice van 13 in een dozijn, deed o.a. destijds mee in Anneliezen.
quote:Dreamer schreef op 02 juli 2015 @ 13:23:

[...]





Potje mosterd erbij?





Vooruit dan maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven