Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 12 november 2014 @ 13:22:

Ahhhhh ik heb alleen al vandaag 5 delers van Brocante Sophie van die spuuglelijke wandborden.

Wat vinden die mensen eraan om zo'n bord aan de muur te hangen ??

[afbeelding]Bah vreselijk.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 12 november 2014 @ 14:31:

Haha Minnimouse, en ook nog een spelfout in die 2e.



Dit moet me heel erg denken aan "met je leen bakker huis"2 spelfouten volgens mij, maar dat is vast om dat eerste bord waar te maken: hier maken we fouten. Borden moeten vast naast elkaar hangen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 12 november 2014 @ 14:31:

Haha Minnimouse, en ook nog een spelfout in die 2e.



Dit moet me heel erg denken aan "met je leen bakker huis"



Meerdere zelfs...



Handoeken. Douch. Lunchpaketten. En was en strijkservice is natuurlijk ook niet juist.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 12 november 2014 @ 13:22:

Ahhhhh ik heb alleen al vandaag 5 delers van Brocante Sophie van die spuuglelijke wandborden.

Wat vinden die mensen eraan om zo'n bord aan de muur te hangen ??

[img]https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 6d6e4347ad[/img]huisJE rommelTJE, vast geen viva-forumsters daar
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Dreamer schreef op 12 november 2014 @ 13:45:

[...]





En zelf denken ze kennelijk nooit aan 10 miljoen, want zij krijgen het ook niet. Overigens heb ik mijn 'wens aan het universum' bijgesteld naar "met 1 miljoen kan ik me in eerste instantie ook best redden" maar dat helpt niets.. 1,50 euro kan ik krijgen bij een 1/5 staatslot; ook leuk. Altijd prijs



Op zich wil ik wel geloven in 'goede dingen, die op je afkomen' maar ik word erg kriegel van het idee dat je ziekte dus ook over je afroept en dat je 'niet hard genoeg denkt' aan gezond worden. Right.



Ach, het is toch logisch dat je (vaak/soms) krijgt wat je graag wil. Stel ik wil graag een hondje. Dan ga ik er toch ook alles aan doen om die hond te krijgen?

En wat die 10 miljoen betreft....die krijg ik ook...in hele kleine stukjes die ik al uitgegeven heb voordat het samen 10 miljoen is
Oh die wandborden....echt zo 2012



Nu denk ik wel eens 'hoe konden mensen in de jaren 70 dat lelijke behang nemen.' Over 20 jaar denken we 'hoe konden we toch die suffe wandborden ophangen.'
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa Star of de gluurpoppen! Die zijn echt zo erg!



Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben me in mijn postbezorgers tijd wel eens het apezuur geschrokken van zo'n pop.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameQetesh schreef op 12 november 2014 @ 16:02:

Nou ik ben me in mijn postbezorgers tijd wel eens het apezuur geschrokken van zo'n pop.



Haha dat kan ik me heel goed voorstellen. Het lijkt net een echt kind. Lijkt me ook schrikken als je zo'n pop ineens van de binnenkant ziet. Brrrr !



Maar waarom willen mensen zo'n gluurpop? Is het mode? Is het in? Is het leuk dat het net lijkt alsof er een kind door het raam kijkt?
quote:MadameQetesh schreef op 12 november 2014 @ 16:02:

Nou ik ben me in mijn postbezorgers tijd wel eens het apezuur geschrokken van zo'n pop.Ja ik ook. Vooral als het vreselijk guur weer was. Denk je dat er een zielig kindje buiten staat.
Alle reacties Link kopieren
Oh haha ik had niet eens verder gekeken, ik zag alleen "douch" omdat die zo mooi aan het einde van een zin stond.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 12 november 2014 @ 16:04:

[...]



Ja ik ook. Vooral als het vreselijk guur weer was. Denk je dat er een zielig kindje buiten staat.Ja dat je begint te praten en later denkt: pwieuw niemand gehoord gelukkig. XD
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Ik weet trouwens niet goed wat ik stommer vind...die wandborden of van die plakletters op de muur.



of losse letters die dan een woord vormen



(van leenbakker, jaja)
het moet natuurlijk zijn:

Hotel Mama



Een opgemaakt bed (die was goed)

Keuken altijd open (ja goed)

Wekservice (perfect)

Goedgevulde bar (aanelkaar dus)

Was- en strijkservice (met streepje dus)

Schone handdoeken (dubbel d) in de douche

Lunchpakketten (twee k's ja) op aanvraag

24/7 geopend



Komisch hoor, maar zo krijg je je plakker van 25+ natuurlijk nooit de deur uit, als je er zelf al een geintje van maakt
Ik zou er btw een tarievenlijst bij doen, en het verzoek voor hun 26ste uit te checken.
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameQetesh schreef op 12 november 2014 @ 16:08:

[...]





Ja dat je begint te praten en later denkt: pwieuw niemand gehoord gelukkig. XD
die borden
quote:AnAppleADay schreef op 12 november 2014 @ 14:31:

Haha Minnimouse, en ook nog een spelfout in die 2e.



Dit moet me heel erg denken aan "met je leen bakker huis"Mosterd !!! Ik ging ook nog even over de spelfouten beginnen
quote:Starshine schreef op 12 november 2014 @ 16:11:

Ik weet trouwens niet goed wat ik stommer vind...die wandborden of van die plakletters op de muur.

[afbeelding]

of losse letters die dan een woord vormen

[afbeelding]

(van leenbakker, jaja)



Het kan nog erger, ik heb ze bij iemand op de trap gezien.

Ff een plaatje zoeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 12 november 2014 @ 18:57:

[img]http://www.theapplegarden.nl/images/con ... normal.jpg[/img]Omegod, ik zou rechtsomkeert maken als ik onderaan die trap zou staan...
Walchelijk

En bij diegene natuurlijk het hele huis vol met een wandbord, houten letters en windlichten met Home of Beach erop.

Maar ja, ze is wel heel lief dus ik heb besloten haar deze stijlfout te vergeven
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameQetesh schreef op 12 november 2014 @ 16:02:

Nou ik ben me in mijn postbezorgers tijd wel eens het apezuur geschrokken van zo'n pop. Herkenbaar. In een gehucht vlak bij mijn woonplaats worden ze nog steeds gemaakt en ook nog verkocht.
Alle reacties Link kopieren
Die trap Vreselijk!
Ik ben eens voor die poppen gestopt, ik reed door een straat en dacht ah gossie wat staan die kinderen (er stonden er 2 voor het raam) daar in de regen naar binnen te gluren ? Zouden ze niet naar binnen kunnen ofzo. Ik auto geparkeerd en uitgestapt en er naar toe gelopen. Toen zag ik pas dat het van die poppen waren die bij 2 oude mensen naar binnen stonden te gluren die heerlijk onwetend aan een advocaatje zaten, klotepoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven